quote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Ghostbuster het volgende: [..] Ja dr auto was verplaatst of de moordenaar moet een rondje gereden hebben
Annemiek denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou je kiezen Sjamper? Baftiaan eh?
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
ik moet niks.. maar denk dan Janquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]welke boer zou jij kiezen als je moest?
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt tot op zekere hoogte. Maar voorheen maakte dat nog wel wat uit. Toen kreeg je straffen bij uitval. Bij technische uitval kon dat aan het team (chassis) of de motor liggen. Daarnaast kun je zo wat risico spreiden als je dat zou willen.
Ik ga gewoon tanken, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Recce het volgende:
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
Ik ga morgen nog meer toiletpapier kopen!
Ja dat appte een vriendin kijk zijn tieten en tepels, ik erm okquote:
De puntentelling bij FOK! is wel anders dan de officiële puntentelling. Zelfs voor plek 20 krijg je punten.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.
Je moet je sowieso niet laten leiden door emoties, daar scoor je geen punten mee.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.
Heeft sjamp schapenhaarquote:
Het is ook uit de kast komen en niet uit je bed komenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat wel maar ja je wordt niet opeens gay wakker
Hij kijkt wat vertwijfeld erbij.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
De plamuur lul dat was zo grappig destijds![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp schapenhaaromg ook zo awkward met twee weeeeen toen bij Bastiaan met dat schapenboerinnetje
hoe zie je dat voor je? Uhhh *noest doorgourmettert*
Ik heb Russel, die heeft een jaar mogen proefrijden. Wordt tijd dat hij gaat presteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp schapenhaaromg ook zo awkward met twee weeeeen toen bij Bastiaan met dat schapenboerinnetje
hoe zie je dat voor je? Uhhh *noest doorgourmettert*
Dat was jij toch met de plamuur lul of was dat badeend ?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jalaat maar droppen die prijs
jij hebt iets met kastenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook uit de kast komen en niet uit je bed komen
Badeendquote:Op zondag 8 maart 2020 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was jij toch met de plamuur lul of was dat badeend ?
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.quote:
Zekers. Je stopt er alle prut in en dan duw je hem dicht. Heel handigquote:
Het budget was krap en ik ga voor losers met talent.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niet laten leiden door emoties, daar scoor je geen punten mee.
Ik ben ouder dan jij broodaapquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.
Tsja die auto heeft wat moeite met bochten.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb Russel, die heeft een jaar mogen proefrijden. Wordt tijd dat hij gaat presteren.
Is het inmiddels wel opgelost dat plamuur probleem ?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.
en naar een baanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Badeend zoekt al 2 jaar NAAR een stukadoor
Ook al mag ik je wel maar soms...quote:
Nou dat was ook wel grappig hij geen uit zijn plaat eroverquote:Op zondag 8 maart 2020 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest er destijds zo om lachen ik weet niet eens waarom
Kan je 'm wel achter het behang plamuren?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al mag ik je wel maar soms...
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja moet dat van het UWV die detachering? ik snap dat ook niet
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
gefeliciteerd met mijn moedàh, ze is vandaag 102 geworden
Jeetjequote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Op den duur moet je gewoon alles aanpakken wat onder je niveau ligt.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef PP_Sound het volgende:
Het UWV gaat wel meedenken wanneer de uitkering wat langer duurt.
Die gaat voor de OIN trofee.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Wow mooie leeftijd gefeliciteerdquote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Nee, sacha heeft een moeder die maar niet dood wil gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik pak mijn 40+ schriftje die had ik als dood genoteerd staan
Oh dan haal ik het kruisje wegquote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, sacha heeft een moeder die maar niet dood wil gaan.
Achter in de 90 zeker.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze leeft nog ? (hoop ik)quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ongeveer pak hem beet plusminus omennabij
Ze kuchte vandaag wel een beetje aan de telefoon.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik pak mijn 40+ schriftje die had ik als dood genoteerd staan
Ja in een ander topic was je een gat aan het graven en dat topic was 4 jaar oudquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Wilde ze langskomen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kuchte vandaag wel een beetje aan de telefoon.
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in een ander topic was je een gat aan het graven en dat topic was 4 jaar oud
Nou duur geintjequote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronen
Dat is slecht voor het milieu al dat geprint, verstandige keuzequote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronen
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is slecht voor het milieu al dat geprint, verstandige keuze
Ja natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zeker
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zeker
genoeg materiaal voor je boekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb een heel archief van de Uto SC
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is veel te gevaarlijk met al die Corona hier.
Nee, maar dat weet zij niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?
wen er maar aanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]geen fijne moeder zo te lezen.. jammer
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef PP_Sound het volgende:
Het UWV gaat wel meedenken wanneer de uitkering wat langer duurt.
Als mensen maar niet uit paniek de wadden gaan oversteken dat kan vrij gevaarlijk zijn heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?
Ik heb niets te klagen over het UWV.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.
Ja, vooral als ze van Vlieland naar de vast wal willen lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen maar niet uit paniek de wadden gaan oversteken dat kan vrij gevaarlijk zijn heb ik wel eens gehoord
Vergeet de wekker niet morgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man.
Mij beginnen ze ook lastig tevallenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.
Ja, dat valt nog niet mee. Er is wel een voetpad.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze van Vlieland naar de vast wal willen lopen.
Woensdag is soepdag. De s van soep zit in woensdag.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We eten iedere woensdag pizza. P-dag, jeweettog?
Prisha moet aan de hand, zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat valt nog niet mee. Er is wel een voetpad.
[ afbeelding ]
Ach soms zeg ik persoonlijke dingen maar dat hoeft niet tot in de eeuwigheid geëtaleerd te worden.quote:
eenschquote:Op zondag 8 maart 2020 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms zeg ik persoonlijke dingen maar dat hoeft niet tot in de eeuwigheid geëtaleerd te worden.
Tieft op, het gesprek is in de middag.quote:
Ja hiero maar ik krijg het niet gekopieerd vanaf mobielquote:Op zondag 8 maart 2020 23:56 schreef sjampoeh het volgende:
Waar is de verjaardagskalende ende horoscopenshit
app maarquote:Op zondag 8 maart 2020 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hiero maar ik krijg het niet gekopieerd vanaf mobiel
Tsjaquote:Op zondag 8 maart 2020 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat valt nog niet mee. Er is wel een voetpad.
[ afbeelding ]
ja, wat wil je nou, meeleefsmiley?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms zeg ik persoonlijke dingen maar dat hoeft niet tot in de eeuwigheid geëtaleerd te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterrenbeeldenTEAM BAKSTEEN
Ik wil en zal hem lezen ook.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als mijn boek klaar is stuur ik iedereen die wil een geprinte versie
gratis ?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als mijn boek klaar is stuur ik iedereen die wil een geprinte versie
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:04 schreef TillyB het volgende:
Hèhè we zijn erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterrenbeelden![]()
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie dan nog maar eens op tijd op je sollicitatiegesprek te komen.
Ik moet morgen naar buiten ik moet op mijn kleine neefje passenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die italianen kunnen wel gewoon boodschappen doen in hun provincie
Ja zei die kerel van GGD nederland wij hebben wel meer IC bedden 25%
1200 bedden heb je wat aan zeg
Ja ik ook, ik moet bladeren opvegen op een dakquote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten ik moet op mijn kleine neefje passen
iemand over Mariootje heen geplast?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gast die over Mario ging zeiken is 60
Hoe oud?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten ik moet op mijn kleine neefje passen
Over Mario zeiken is dat aan leeftijd gebonden?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Die gast die over Mario ging zeiken is 60
Nee was gewoon even een random feitquote:Op maandag 9 maart 2020 00:10 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Over Mario zeiken is dat aan leeftijd gebonden?
Ja, ik krijg waarschijnlijk zo'n ding.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou Ebola hebben ze wel een remedie tegen inmiddels
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik krijg waarschijnlijk zo'n ding.
[ afbeelding ]
écht mijn manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij Ebola schijt je je darmen eruit gaan je ogen bloeden en kots je je longen eruit
De eerste bij mij in de straatquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijdquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jarenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De juiste tram genomenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijd
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komtquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jaren
Goesquote:Op maandag 9 maart 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komt
133 doden in één dag ook hè? Dat is bijna op het niveau van de uitbraak in Wuhan op z'n hoogtepunt. Ook wel schokkend dat ze kennelijk keuzes moeten maken. "Oh, die is al oud, toedeledokie!"quote:Op maandag 9 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die italianen kunnen wel gewoon boodschappen doen in hun provincie
Ja zei die kerel van GGD nederland wij hebben wel meer IC bedden 25%
1200 bedden heb je wat aan zeg
Als je niet uitkijkt hoef je waarschijnlijk maar tot halverwege over te steken.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de straat schuin over te steken.
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je haat ziekenhuis Pietquote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ben nog ruim onder de 50 toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
In de VS ben je tenminste niet verplicht een ziektekostenverzekering te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
Slaap wel!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60quote:Op maandag 9 maart 2020 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij , de mijne is een beetje zoals ie heet
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60
Ik kom er ook nooitquote:Op maandag 9 maart 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..
Trusten Till Scrutquote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Is toch wel redelijk belangrijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Jullie moeten gewoon een brilletjequote:Op maandag 9 maart 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering bij 200% word het pas zichtbaar
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..
Groepspraktijk hier inmiddels met Apoquote:Op maandag 9 maart 2020 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijk
Mag hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij bieden jou toch ook geen scootmobiel aan.
Doet 40+ dat dan ?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij bieden jou toch ook geen scootmobiel aan.
Dat gaat allemaal prima, voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe is gaat het eigenlijk met mootie hond ?
Jouw Dwerg wil dat jij geen rollator neemt?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kan ik wel regelen mijn Dwerg verrekt het
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doneer 20 euro voor scootmobiel voor tilly
Erm nee die heeft een hele dure gekocht maar verrekt hem te gebruikenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw Dwerg wil dat jij geen rollator neemt?
Dat is niet echt lastig, de 1e die je tegenkomt.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan zoek ik de meest lelijke canta op aarde
of een junkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er één bij een zwerver kopen.
Ook weer zo jaquote:Op maandag 9 maart 2020 00:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is niet echt lastig, de 1e die je tegenkomt.
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Ja, dat lijkt me ook niet heel cool.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm nee die heeft een hele dure gekocht maar verrekt hem te gebruiken
Oh lord een echte nerd hoor dual screensquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Toch goed bezig die manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Ja die krijgt een maandabboquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer zonder.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh lord een echte nerd hoor dual screens
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Alles goed met de monsters.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe is gaat het eigenlijk met mootie hond ?
Dat is gewoon deze smileyquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
Oh! Die ga ik ook even in de gaten houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Het ding zit nu redelijk vol met vloeibare stikstof, zo te zien. Dat witte is ijs dat zich heeft afgezet aan de koude buitenkant.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh! Die ga ik ook even in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |