Slaap wel!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60quote:Op maandag 9 maart 2020 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij , de mijne is een beetje zoals ie heet
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60
Ik kom er ook nooitquote:Op maandag 9 maart 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..
Trusten Till Scrutquote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Is toch wel redelijk belangrijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Jullie moeten gewoon een brilletjequote:Op maandag 9 maart 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering bij 200% word het pas zichtbaar
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..
Groepspraktijk hier inmiddels met Apoquote:Op maandag 9 maart 2020 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |