écht mijn manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij Ebola schijt je je darmen eruit gaan je ogen bloeden en kots je je longen eruit
De eerste bij mij in de straatquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijdquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jarenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De juiste tram genomenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijd
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komtquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jaren
Goesquote:Op maandag 9 maart 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komt
133 doden in één dag ook hè? Dat is bijna op het niveau van de uitbraak in Wuhan op z'n hoogtepunt. Ook wel schokkend dat ze kennelijk keuzes moeten maken. "Oh, die is al oud, toedeledokie!"quote:Op maandag 9 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die italianen kunnen wel gewoon boodschappen doen in hun provincie
Ja zei die kerel van GGD nederland wij hebben wel meer IC bedden 25%
1200 bedden heb je wat aan zeg
Als je niet uitkijkt hoef je waarschijnlijk maar tot halverwege over te steken.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de straat schuin over te steken.
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je haat ziekenhuis Pietquote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ben nog ruim onder de 50 toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
In de VS ben je tenminste niet verplicht een ziektekostenverzekering te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |