quote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik krijg waarschijnlijk zo'n ding.
[ afbeelding ]
écht mijn manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Bij Ebola schijt je je darmen eruit gaan je ogen bloeden en kots je je longen eruit
De eerste bij mij in de straatquote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:16 schreef chufi het volgende:
OLVG heeft ook al een besmette medewerkster da je het weet
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijdquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jarenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:18 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ziekenhuizen moet je sowieso zoveel mogelijk wegblijven.
De juiste tram genomenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was gelukkig een jaar geleden op tijd
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komtquote:Op maandag 9 maart 2020 00:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De meeste ziekenhuizen zijn al wegbezuinigd de afgelopen jaren
Goesquote:Op maandag 9 maart 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie zullen wel naar Middelbrug moeten of nog verder nu er geen marinier dinges komt
133 doden in één dag ook hè? Dat is bijna op het niveau van de uitbraak in Wuhan op z'n hoogtepunt. Ook wel schokkend dat ze kennelijk keuzes moeten maken. "Oh, die is al oud, toedeledokie!"quote:Op maandag 9 maart 2020 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar die italianen kunnen wel gewoon boodschappen doen in hun provincie
Ja zei die kerel van GGD nederland wij hebben wel meer IC bedden 25%
1200 bedden heb je wat aan zeg
Als je niet uitkijkt hoef je waarschijnlijk maar tot halverwege over te steken.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar de straat schuin over te steken.
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je haat ziekenhuis Pietquote:Op maandag 9 maart 2020 00:23 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ben nog ruim onder de 50 toch?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
In de VS ben je tenminste niet verplicht een ziektekostenverzekering te hebben.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik sla de hand aan mezelf als ik iets ga mankeren hulp verwacht ik niet meer terwijl ik er wel maandelijks voor moet betalen !!!!
Slaap wel!quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60quote:Op maandag 9 maart 2020 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij , de mijne is een beetje zoals ie heet
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die van mij is echt top een wat oudere man en erg sociaal zon soort wereld verbeteraar uit de jaren 60
Ik kom er ook nooitquote:Op maandag 9 maart 2020 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
De mijne is denk ik ongeveer mn eigen leeftijd. Maar heb zelf redelijk wat medische zelfkennis ook van huis uit mee gekregen ..
Trusten Till Scrutquote:Op maandag 9 maart 2020 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens lekker dromen.
[ afbeelding ]
Trusten
Is toch wel redelijk belangrijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Jullie moeten gewoon een brilletjequote:Op maandag 9 maart 2020 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering bij 200% word het pas zichtbaar
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..quote:Op maandag 9 maart 2020 00:39 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn huisarts is gestopt en heb geen idee wie het nu is?
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat had ik ook jaren geleden in de tijd dat ik B&L verliet .. Was mn ouwe hippe gekrulde dokter opeens vervangen door een allochtone vrouwelijke arts ..
Groepspraktijk hier inmiddels met Apoquote:Op maandag 9 maart 2020 00:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn dokter heeft nog gewoon een huisartsen praktijk
Mag hoorquote:Op maandag 9 maart 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij bieden jou toch ook geen scootmobiel aan.
Doet 40+ dat dan ?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij bieden jou toch ook geen scootmobiel aan.
Dat gaat allemaal prima, voor zover ik weet.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe is gaat het eigenlijk met mootie hond ?
Jouw Dwerg wil dat jij geen rollator neemt?quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die kan ik wel regelen mijn Dwerg verrekt het
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik doneer 20 euro voor scootmobiel voor tilly
Erm nee die heeft een hele dure gekocht maar verrekt hem te gebruikenquote:Op maandag 9 maart 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Jouw Dwerg wil dat jij geen rollator neemt?
Dat is niet echt lastig, de 1e die je tegenkomt.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan zoek ik de meest lelijke canta op aarde
of een junkquote:Op maandag 9 maart 2020 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kunnen we er één bij een zwerver kopen.
Ook weer zo jaquote:Op maandag 9 maart 2020 00:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Dat is niet echt lastig, de 1e die je tegenkomt.
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Ja, dat lijkt me ook niet heel cool.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm nee die heeft een hele dure gekocht maar verrekt hem te gebruiken
Oh lord een echte nerd hoor dual screensquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Toch goed bezig die manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Ja die krijgt een maandabboquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer zonder.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh lord een echte nerd hoor dual screens
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Alles goed met de monsters.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe is gaat het eigenlijk met mootie hond ?
Dat is gewoon deze smileyquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |