quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Ja, dat lijkt me ook niet heel cool.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm nee die heeft een hele dure gekocht maar verrekt hem te gebruiken
Oh lord een echte nerd hoor dual screensquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Toch goed bezig die manquote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
Ik zit op de tweede monitor te kijken wanneer de volgende testtank van Musk ontploft:
Ja die krijgt een maandabboquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer zonder.quote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh lord een echte nerd hoor dual screens
quote:Op maandag 9 maart 2020 00:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik trek wel een vervelend omatje van zon ding af en sturen we die naar Tilly
Alles goed met de monsters.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hoe is gaat het eigenlijk met mootie hond ?
Dat is gewoon deze smileyquote:Op maandag 9 maart 2020 01:00 schreef Recce het volgende:
Die nieuwe Citroen is wel iets voor jou, Ghostbuster:
[ afbeelding ]
Oh! Die ga ik ook even in de gaten houden.quote:Op maandag 9 maart 2020 00:59 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |