Als mensen maar niet uit paniek de wadden gaan oversteken dat kan vrij gevaarlijk zijn heb ik wel eens gehoordquote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?
Ik heb niets te klagen over het UWV.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.
Ja, vooral als ze van Vlieland naar de vast wal willen lopen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als mensen maar niet uit paniek de wadden gaan oversteken dat kan vrij gevaarlijk zijn heb ik wel eens gehoord
Vergeet de wekker niet morgen.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man.
Mij beginnen ze ook lastig tevallenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.
Ja, dat valt nog niet mee. Er is wel een voetpad.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vooral als ze van Vlieland naar de vast wal willen lopen.
Woensdag is soepdag. De s van soep zit in woensdag.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We eten iedere woensdag pizza. P-dag, jeweettog?
Prisha moet aan de hand, zo te zien.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat valt nog niet mee. Er is wel een voetpad.
[ afbeelding ]
Ach soms zeg ik persoonlijke dingen maar dat hoeft niet tot in de eeuwigheid geëtaleerd te worden.quote:
eenschquote:Op zondag 8 maart 2020 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach soms zeg ik persoonlijke dingen maar dat hoeft niet tot in de eeuwigheid geëtaleerd te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |