Wilde ze langskomen?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kuchte vandaag wel een beetje aan de telefoon.
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja in een ander topic was je een gat aan het graven en dat topic was 4 jaar oud
Nou duur geintjequote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronen
Dat is slecht voor het milieu al dat geprint, verstandige keuzequote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met topics uitprinten geen opslagplaats meer en koste teveel papier en inktpatronen
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zekerquote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is slecht voor het milieu al dat geprint, verstandige keuze
Ja natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zeker
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij laat ook alles uitprinten bij een ander zeker
genoeg materiaal voor je boekquote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb een heel archief van de Uto SC
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is veel te gevaarlijk met al die Corona hier.
Nee, maar dat weet zij niet.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er een uitbraak daar? Ligt het ziekenhuis van Vlieland al vol?
wen er maar aanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]geen fijne moeder zo te lezen.. jammer
Laat mij godverdomme niet lachen man. Het UWV doet geen ene zak. Ik ben op een gesprek geweest en 20 minuten later stond ik buiten met 3 vacatures. Die hadden ze van internet geplukt. Eén daarvan was was al vervuld en de andere twee was ik niet geschikt. Ik doe mijn best om een baan te vinden en voor de rest vind ik dat je daarover je bek moet houden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef PP_Sound het volgende:
Het UWV gaat wel meedenken wanneer de uitkering wat langer duurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |