quote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Ghostbuster het volgende: [..] Ja dr auto was verplaatst of de moordenaar moet een rondje gereden hebben
Annemiek denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou je kiezen Sjamper? Baftiaan eh?
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
ik moet niks.. maar denk dan Janquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]welke boer zou jij kiezen als je moest?
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt tot op zekere hoogte. Maar voorheen maakte dat nog wel wat uit. Toen kreeg je straffen bij uitval. Bij technische uitval kon dat aan het team (chassis) of de motor liggen. Daarnaast kun je zo wat risico spreiden als je dat zou willen.
Ik ga gewoon tanken, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Recce het volgende:
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
Ik ga morgen nog meer toiletpapier kopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |