quote:Op zondag 8 maart 2020 23:24 schreef Ghostbuster het volgende: [..] Ja dr auto was verplaatst of de moordenaar moet een rondje gereden hebben
Annemiek denk ikquote:Op zondag 8 maart 2020 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie zou je kiezen Sjamper? Baftiaan eh?
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
ik moet niks.. maar denk dan Janquote:Op zondag 8 maart 2020 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]welke boer zou jij kiezen als je moest?
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt tot op zekere hoogte. Maar voorheen maakte dat nog wel wat uit. Toen kreeg je straffen bij uitval. Bij technische uitval kon dat aan het team (chassis) of de motor liggen. Daarnaast kun je zo wat risico spreiden als je dat zou willen.
Ik ga gewoon tanken, denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:27 schreef Recce het volgende:
PANIEK!!twitter:BNONews twitterde op zondag 08-03-2020 om 23:11:29BREAKING: Oil prices plummet more than 30% in early trade, Dow futures fall more than 1,000 points reageer retweet
Ik ga morgen nog meer toiletpapier kopen!
Ja dat appte een vriendin kijk zijn tieten en tepels, ik erm okquote:
De puntentelling bij FOK! is wel anders dan de officiële puntentelling. Zelfs voor plek 20 krijg je punten.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.
Je moet je sowieso niet laten leiden door emoties, daar scoor je geen punten mee.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Was voorheen beter dan. Maar ik zou bijv graag Russell als coureur in mijn team zetten, helaas gaat die alleen met heel veel mazzel in de punten rijden.
Heeft sjamp schapenhaarquote:
Het is ook uit de kast komen en niet uit je bed komenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat wel maar ja je wordt niet opeens gay wakker
Hij kijkt wat vertwijfeld erbij.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
De plamuur lul dat was zo grappig destijds![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp schapenhaaromg ook zo awkward met twee weeeeen toen bij Bastiaan met dat schapenboerinnetje
hoe zie je dat voor je? Uhhh *noest doorgourmettert*
Ik heb Russel, die heeft een jaar mogen proefrijden. Wordt tijd dat hij gaat presteren.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:29 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heeft sjamp schapenhaaromg ook zo awkward met twee weeeeen toen bij Bastiaan met dat schapenboerinnetje
hoe zie je dat voor je? Uhhh *noest doorgourmettert*
Dat was jij toch met de plamuur lul of was dat badeend ?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook jalaat maar droppen die prijs
jij hebt iets met kastenquote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is ook uit de kast komen en niet uit je bed komen
Badeendquote:Op zondag 8 maart 2020 23:32 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was jij toch met de plamuur lul of was dat badeend ?
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.quote:
Zekers. Je stopt er alle prut in en dan duw je hem dicht. Heel handigquote:
Het budget was krap en ik ga voor losers met talent.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet je sowieso niet laten leiden door emoties, daar scoor je geen punten mee.
Ik ben ouder dan jij broodaapquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.
Tsja die auto heeft wat moeite met bochten.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:32 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik heb Russel, die heeft een jaar mogen proefrijden. Wordt tijd dat hij gaat presteren.
Is het inmiddels wel opgelost dat plamuur probleem ?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Man ga even in een kleuter topic zitten met je truston.
en naar een baanquote:Op zondag 8 maart 2020 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Badeend zoekt al 2 jaar NAAR een stukadoor
Ook al mag ik je wel maar soms...quote:
Nou dat was ook wel grappig hij geen uit zijn plaat eroverquote:Op zondag 8 maart 2020 23:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest er destijds zo om lachen ik weet niet eens waarom
Kan je 'm wel achter het behang plamuren?quote:Op zondag 8 maart 2020 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al mag ik je wel maar soms...
nee tuurlijk nietquote:Op zondag 8 maart 2020 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja moet dat van het UWV die detachering? ik snap dat ook niet
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
gefeliciteerd met mijn moedàh, ze is vandaag 102 geworden
Jeetjequote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Op den duur moet je gewoon alles aanpakken wat onder je niveau ligt.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef PP_Sound het volgende:
Het UWV gaat wel meedenken wanneer de uitkering wat langer duurt.
Die gaat voor de OIN trofee.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Wow mooie leeftijd gefeliciteerdquote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Nee, sacha heeft een moeder die maar niet dood wil gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik pak mijn 40+ schriftje die had ik als dood genoteerd staan
Oh dan haal ik het kruisje wegquote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, sacha heeft een moeder die maar niet dood wil gaan.
Achter in de 90 zeker.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze leeft nog ? (hoop ik)quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ongeveer pak hem beet plusminus omennabij
Ze kuchte vandaag wel een beetje aan de telefoon.quote:Op zondag 8 maart 2020 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik pak mijn 40+ schriftje die had ik als dood genoteerd staan
Ja in een ander topic was je een gat aan het graven en dat topic was 4 jaar oudquote:
quote:Op zondag 8 maart 2020 23:40 schreef sacha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |