Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik raak langzaam maar zeker ingesloten boys. Dit was het dan
@:GGMM graag @:JanCees mod maken
@:Caland ik draag mijn 4045 post aantal op één dag op aan jou.
@:El-Stinho Ik heb het altijd jammer gevonden dat je nooit meer actief mee hebt gepost hier
@:Jancees wacht maar gewoon op Corona, je hoeft niet te springen (dik varken)
@:Zipportal DSIgoden
@:Tarado Topgozer
@:Scrummie2.1INGDINGDING*
@:lange_lans NEGERSEX
@:Doublepain beest
@:kapiteintje je moeder kan fluiten naar die laatste centen
@:Coco. bedankt voor het haxballhosten
@:Drizzt_Dourden rijst/broccoli/kip wordt mijn galgenmaal
@:Jojoortje
Branden jullie wel een kaarsje voor me?![]()
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:09:51Microbioloog @MarcBonten vreest dat de ’geest uit de fles is’. 'Het lijkt erop dat we in de overgangsfase zitten van alleen besmettingen door import uit het buitenland naar mensen die elkaar nu besmetten'. Artikel @ariannemantel https://t.co/PnbHqdEceV reageer retweet
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
@:El-Stinho Ik heb het altijd jammer gevonden dat je nooit meer actief mee hebt gepost hier
Tyf maar gewoon opquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben[ afbeelding ]twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:09:51Microbioloog @:MarcBonten vreest dat de ’geest uit de fles is’. 'Het lijkt erop dat we in de overgangsfase zitten van alleen besmettingen door import uit het buitenland naar mensen die elkaar nu besmetten'. Artikel @:ariannemantel https://t.co/PnbHqdEceV reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:
De OP quoten.quote:
Welke lijp probeert nu illlegaal Noord-Korea in te sneaken?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef Zipportal het volgende:
NOORD-KOREA SCHIET GRENSOVERSTEKERS NEER OM CORONA
https://www.metronieuws.n(...)ekers-neer-om-corona
KimGod.
om illegale handel te verkopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke lijp probeert nu illlegaal Noord-Korea in te sneaken?
wtf is datquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:11 schreef JanCees het volgende:
Ik ga nu twee gangmakers eten
@:ggmm
@:onlogisch
Niemand kan daar iets kopen met uitzondering van de opperklasse en die hoeven het niet illegaal te doen.quote:
jawel hoor, wordt al jaren gedaan en ruilhandel is ook handelquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niemand kan daar iets kopen met uitzondering van de opperklasse en die hoeven het niet illegaal te doen.
Ik heb nog nooit een knoppers gehad.quote:
Eet smakelijk. Geen corona in West-Friesland, daar doen ze niet aan die gekkigheid.quote:
Als jij niet met volle mond zou mogen praten, zou je nooit een woord zeggen. Dikzak.quote:
schaam jequote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een knoppers gehad.
Grenscontrole bij de omringdijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Geen corona in West-Friesland, daar doen ze niet aan die gekkigheid.
wtfquote:
wie zegt een hele chocoladeletter?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
daar eet je er 2 van op + een chocoladeletter?
Jij bent echt niet goed wijs jij. Geen wonder dat je zo ontzettend dik bent.
DonRaja kan inmiddels beter uitloggen. Na het quoten van de OP, gaat hij hier wederom de mist in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel hoor, wordt al jaren gedaan en ruilhandel is ook handel
Ik weet dat ze de andere kant op vluchten, had geen idee van de omgekeerde weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel hoor, wordt al jaren gedaan en ruilhandel is ook handel
Maak ik zelf wel uit.quote:
Ai die deed pijn he, heb je zo lang moeten wachten en dan kom je met zo'n zwakke comeback.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DonRaja kan inmiddels beter uitloggen. Na het quoten van de OP, gaat hij hier wederom de mist in.
Zullen we het maar even niet over voetbal hebben!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:20 schreef DonRaja het volgende:
PSV wilde in de winter Bruma terughalen. Die club kunnen ze ook beter opdoeken.
Hoe is het om opeens zo beroemd te zijn?quote:
Ik heb het toch ook over PSV?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen we het maar even niet over voetbal hebben!!!
quote:
Er is geen uitzondering makker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai die deed pijn he, heb je zo lang moeten wachten en dan kom je met zo'n zwakke comeback.
Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben eigenlijk klaar met werken, maar het regent en mijn auto staat op 5 minuten lopen.
Ja. Die ligt in mijn auto.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.quote:
Wat voor training geef je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.
Voetbal.quote:
twitter:atrupar twitterde op donderdag 05-03-2020 om 04:39:50Trump to Hannity on WHO saying coronavirus death rate is 3.4%: "I think the 3.4% number is really a false number. Now this is just my hunch, but based on a lot of conversations ... personally, I'd say the number is way under 1%."Astoundingly irresponsible. https://t.co/uC9c03zX31 reageer retweet
Tuurlijk. Kunstgras hè.quote:
Ah ja, dat is klote. Hier hebben ze code geel afgegeven vanwege de regen. Code geel vanwege de regen. In België...quote:
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
Wat een mietjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt gewoon levenslang, ondanks dat toetsmoment na 25 jaar. Heb er wel vertrouwen in.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:11:41Het OM vindt Gökmen T. ,,een uiterst gevaarlijk persoon" en eist een levenslange gevangenisstraf tegen de #tramschutter. reageer retweet
Gun die vader even 2 minuten met een knuppel ofzoquote:"Beest", roept de vader van Roos terwijl het overlijden van zijn dochter wordt beschreven. "Hou je bek dicht", roept T. terug.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gun die vader even 2 minuten met een knuppel ofzo
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Ik denk dat 10 seconden genoeg is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Het is anders wel een vrolijk mannetje.quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:34:01Gökmen T. komt weer binnen. Hij grijnst breeduit naar de vader van Roos die achterin de zaal zit. #tramschutter reageer retweet
Afknallen die idioot.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is anders wel een vrolijk mannetje.[ afbeelding ]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:34:01Gökmen T. komt weer binnen. Hij grijnst breeduit naar de vader van Roos die achterin de zaal zit. #tramschutter reageer retweet
In een land waar alleen maar tokkies wonen zou dat advies zeker worden opgevolgd. Gelukkig leven wij in een beschaafd landquote:
“Gelukkig”quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een land waar alleen maar tokkies wonen zou dat advies zeker worden opgevolgd. Gelukkig leven wij in een beschaafd land
Tante Saskia vond hem ook een van de vervelendste verdachten die ze ooit in een rechtbank is tegengekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Je hoort die mongool ook constant tikken in het filmpje.
https://nos.nl/artikel/23(...)hutter-gokmen-t.html
Past prima op FOK!.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Beestquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet alleen een parodie maar ze zijn ook oerstom. Hoe weten ze dat het de eerste keer was? Ze geven ze nu een prachtig excuusquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:41 schreef Coco. het volgende:
https://www.nu.nl/amsterd(...)fstal-amsterdam.html
Amsterdam is een parodie op een stad
Waag je je straks aan Feyenoord - NAC?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren, makker. Ik kan het hebben.
Niet gekliktquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
12 min nog!!!!!!!!!!!!!!!!!
@:afcniels
@:kapiteintje
@:JanCees
@:KingRoland
@:Scrummie2.1
@:Caland
@:Zipportal
@:Madame_Paon
quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
12 min nog!!!!!!!!!!!!!!!!!
@:afcniels
@:kapiteintje
@:JanCees
@:KingRoland
@:Caland
@:Madame_Paon
Hoiquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier
[ afbeelding ]
@:picommp
DonaldGodtwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:28:49Mini Mike, you’re easy! https://t.co/rxFiqSB9RQ https://t.co/G2M1QHj0HV reageer retweet
niet gekliktquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:26 schreef onlogisch het volgende:
Karma bestaat
Na het opheffen van hun account, en het daarmee naar de eeuwige jachtvelden schieten van mijn likes, krijgen ze er alsnog last mee
https://www.ad.nl/dossier(...)-smakeloos~ac03f1eb/
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
DonaldGodtwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 05-03-2020 om 19:28:49Mini Mike, you’re easy! https://t.co/rxFiqSB9RQ https://t.co/G2M1QHj0HV reageer retweet
GOATquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:
twitter:
Ik heb er weinig last van eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet jij waarom fok elke avond zo traag is?
Ik heb het ook af en toe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Zit wel mobiel. Anderen hebben het ook. Maar niet iets wat achter besproken is ofzo dus.
Ik heb er niets over gezien of gehoord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm. Zit wel mobiel. Anderen hebben het ook. Maar niet iets wat achter besproken is ofzo dus.
Dat laat ik liever aan @Caland overquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb er niets over gezien of gehoord.
Ik zou een topic openen in BUG
quote:
twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:13:26@Roland_de_echte Lekker voor je. reageer retweet
Ja, dat gekanker op Twitter is bijzonder droevig.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:Rene51945738641 twitterde op donderdag 05-03-2020 om 22:13:26@:Roland_de_echte Lekker voor je. reageer retweet
Zozo. Maak je het niet te bont vanavond!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
Nu mijn walnoten en magere kwark op zijn is het tijd voor een kopje thee!
Tegenvaller.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)n-700-euro~aea429ac/
Geen Xinomie in het middensegment dit keer @:Scrummie2.1
Ik zit te denken aan een S20 of de oneplus 8 pro (als ie uit is)quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/tech/di(...)n-700-euro~aea429ac/
Geen Xinomie in het middensegment dit keer @:Scrummie2.1
Smerige flikkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
Smerige flikkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
IPhone 11 is 820 euro ofzo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Tegenvaller.
Die p30 is ook wel aardig. Jammer dat het Android heeft.
809.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Smerige flikker
[..]
IPhone 11 is 820 euro ofzo?
Valt opzich ook wel meequote:
Straks gaat het nog spannend worden om de titel.quote:
Heb xs dus oled. Dit jaar nieuwe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Valt opzich ook wel mee
Alleen jammer dat je een 720p lcd scherm krijgt
Wel goed voor je accuduur verder
Word een pro dusquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb xs dus oled. Dit jaar nieuwe.
Dickie de dubbel gouden pik genot standbeeld bouwenquote:Op donderdag 5 maart 2020 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Straks gaat het nog spannend worden om de titel.
Dank maat. Fijn dat jij en @Lenny_Leonard weer terug zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 23:19 schreef PicoMMP het volgende:
Gefeliciteerd @:fetx met het behalen van de bekerfinale
Dat hele COR mag de corona krijgen. Wat een kutmods.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Dank maat. Fijn dat jij en @:lenny_leonard weer terug zijn.
Echt een gigantisch paniekforumquote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat hele COR mag de corona krijgen. Wat een kutmods.
Als het klopt wat ik daar lees, dan moet dat wel goed komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 00:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat hele COR mag de corona krijgen. Wat een kutmods.
Valt wel mee. Was netjes half 5 op. Maar eerst even lekker uitgebreid onder de douche gestaan.quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was netjes half 5 op. Maar eerst even lekker uitgebreid onder de douche gestaan.
Lekker man. Hoe is het met de kleine?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben vandaag vrij. Weekendgenot beste genot.
Ja gaat prima. Ze was vanochtend ziedend, vandaar dat ik vroeg wakker was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hoe is het met de kleine?
Ah ochtendhumeurtje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Ze was vanochtend ziedend, vandaar dat ik vroeg wakker was.
Nog plannen voor het weekend, Harrie?
Lekker maat. Dus weer hard beesten in COR?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben vandaag vrij. Weekendgenot beste genot.
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ochtendhumeurtje.
Morgen zwemmen en etentje. Zondag nog niks. Jij?
Tennisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?
Ik doe rustig aan. Morgen wedstrijd tennis, waar ik waarschijnlijk hard klop ga krijgen. Verder nog niks op de planning.
Nee. Trieste bedoening daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Dus weer hard beesten in COR?
Seizoen gaat weer starten. Banen gaan maandag officieel open.quote:
Hoe is het met de kleine dame dan? Slaapt ze al een beetje door en zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Seizoen gaat weer starten. Banen gaan maandag officieel open.
Heb alleen de hele winter stilgezeten.
Nouja, zou wachten zijn op de volgende ban. Ik ga hier geen opmerking plaatsen over de mods, aangezien me dat weer een note op zou leveren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slapjanus. Jij laat je tegenwoordig door één ban uit het veld slaan?
5 uur achter elkaar in de nachten. Vind het wel prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine dame dan? Slaapt ze al een beetje door en zo?
Paprika is echt de slechtste mod die ik op FOK! heb gezien (na @onlogisch en @KingRoland dan).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, zou wachten zijn op de volgende ban. Ik ga hier geen opmerking plaatsen over de mods, aangezien me dat weer een note op zou leveren.
Crewbash, genotequote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Paprika is echt de slechtste mod die ik op FOK! heb gezien (na @:onlogisch en @:kingroland dan).
Lekker man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?
Ik doe rustig aan. Morgen wedstrijd tennis, waar ik waarschijnlijk hard klop ga krijgen. Verder nog niks op de planning.
Familie van @onlogischtwitter:KFILE twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 07:03:56how did this end up on tv? https://t.co/xUYIOChhKv reageer retweet
Het is geen griep maar wel bijna iedereen heeft die symptomen. Wat een smerig virus is dit toch @aTypischquote:based on 55924 laboratory confirmed cases, typical signs and symptoms include:
fever (87.9%),
dry cough (67.7%),
fatigue (38.1%),
sputum production (33.4%),
shortness of breath (18.6%),
sore throat (13.9%),
headache (13.6%),
myalgia or arthralgia (14.8%),
chills(11.4%),
nausea or vomiting (5.0%),
nasal congestion (4.8%),
diarrhea (3.7%),
hemoptysis (0.9%),
conjunctival congestion (0.8%)
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Familie van @:onlogischtwitter:KFILE twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 07:03:56how did this end up on tv? https://t.co/xUYIOChhKv reageer retweet
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geen griep maar wel bijna iedereen heeft die symptomen. Wat een smerig virus is dit toch @:aTypisch
Ik zet in op 170 gevallen in Nederland na vandaag.
Gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?
ga wegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?
quote:
Genottwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Maakte gisteren ook een moedergrapje. Zou zo hier mee kunnen draaien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
Genottwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Bedankt nog voor je like maat!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)ol-met-klachten.html
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Waarom lees ik dit overal? FAKENEWS toch?quote:Het coronavirus is besmettelijk op het moment dat er klachten zijn.
Nee, maar het is wel een beetje naïef.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Waarom lees ik dit overal? FAKENEWS toch?
Als @GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
RIP Haarlem.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
Stukje spuug.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
Als @:GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@:SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
Er wordt standaard DNA afgenomen, daar is geen spuugpartij als dit voor nodig.
gr gr
Ik denk dat je het scoren van likes beter aan mij kan overlaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
Als @:GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@:SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
Er wordt standaard DNA afgenomen, daar is geen spuugpartij als dit voor nodig.
gr gr
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je het scoren van likes beter aan mij kan overlaten.
Maar ik zal het doorgeven!
Erg jammer.twitter:YelleTieleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:04:35Zoals verwacht is Taghi niet verschenen. Namens hem is Inez Weski verschenen. In de zaal zit ook OM-topman Gerrit van der Burg. #Marengo reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:09:01,,Deze man wordt overschat", zegt Seebregts. ,,Hij is volgens deskundigen op alle gebieden zwak. Binnen de categorie zwakbegaafden zit hij zelfs op de ondergrens." Er komt geen zichtbare reactie van Gökmen T. #tramschutter reageer retweet
Bedankt voor de mention.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Het gaat om een 86-jarige man die in een ziekenhuis in Rotterdam is overleden, meldt het RIVM.
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
@:trein2000
@:Knetterkrankjorum
Geen mention gehad. Derhalve niet afgehandeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Het gaat om een 86-jarige man die in een ziekenhuis in Rotterdam is overleden, meldt het RIVM.
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
Wordt er nog gereld in het parodietopic?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Derhalve niet afgehandeld.
Wie gaat nu dat topic bijhouden?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wordt er nog gereld in het parodietopic?
Wij zijn NIET welkom daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wilde mijn steun betuigen in COR maar ik mag daar niet posten, dus laat ze daar allemaal maar de tering krijgen.
Lol echt? wtfquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn NIET welkom daar.
[ afbeelding ]
Ik zal vragen of ze het sluiten. Een parodietopic past niet in een serieus subforum als COR.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wordt er nog gereld in het parodietopic?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wilde mijn steun betuigen in COR maar ik mag daar niet posten, dus laat ze daar allemaal maar de tering krijgen.
Ja, het zit je nogal dwars allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een woeste mail gestuurd naar forum@fok.nl. Dat zal de mods in COR leren!
Alles voor een beter forum toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het zit je nogal dwars allemaal.
Sterkte.
JANKEN.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Albaniëquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Doublepain
Wanneer vertrekken we met VBL naar Albanie.
Wanneer de tanks, leger en vliegtuigen klaar staanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Doublepain
Wanneer vertrekken we met VBL naar Albanie.
de legerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer de tanks, leger en vliegtuigen klaar staan
we zijn nergens meer veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
1e corona besmetting in servie
Zeer naar nieuws dit
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] COVID-19
WOEST.
@:lenny_leonard
@:scrummie2.1
@:wereldgozer
@:PicoMMP
Hier begrijp ik dus echt niks van he...
Het COR forum voert het beleid van de overheid uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
Perongelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het een vervelende trollpost! Nee grapje, ik denk dat ik hem perongelijk heb aangeklikt met het opschonen van het topic.
Please niet boos zijn.
perongelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het een vervelende trollpost! Nee grapje, ik denk dat ik hem perongelijk heb aangeklikt met het opschonen van het topic.
Please niet boos zijn.
Perongelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Please niet boos zijn.
PER ONGELUKKEDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
Waar blijft mijn 27.95 per stukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
@:onlogisch, waar blijven m'n mondkapjes? Je wilt toch niet dat je moeder ziek wordt.
Die drinken gewoon het wondermiddel rakia, dat helpt tegen alles. (bron: alle oostblokkers)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
1e corona besmetting in servie
Zeer naar nieuws dit
Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch wordt weer eens gefileerd in het Feijenoordtopic
Ik weet daar vrij weinig meer vanafquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???
Dat was een goede tip van je, bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
Toen @:onlogisch het doelwit werd is het Feyenoordtopic opgeschoond
Het begint erg sneue vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met @:Onlogisch
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-aan-toiletpapier
@:kapiteintje en ik vinden dit een verstandige voorzorgsmaatregel
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Jij bent er 2 dagen op rij. Ik ben wel verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.
Het scheelt dat ik nu even 2 weken maar 1 fulltime project draai. Dat gaat weer veranderen vanaf 16/03.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent er 2 dagen op rij. Ik ben wel verbaasd.
Maak jezelf nou niet verder belachelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.
Oh omdat het verwijderen pas begon toen jij voor aap stond. Daarvoor was je zelf offtopic.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.
Met chirurgische precisie fileert @GGMM de onderbouwing van @onlogisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh omdat het verwijderen pas begon toen jij voor aap stond. Daarvoor was je zelf offtopic.
Maar dat zal wel toevallig zijn dan
De prijs voor een mondkapje is voor jou nu 32.95.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet verder belachelijk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met chirurgische precisie fileert @:GGMM de onderbouwing van @:onlogisch.
niet gekliktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7855763_e428f6e9
Bizar
Het ergste wat iemand kan overkomen is dat mensen medelijden krijgen.quote:
Ik ga er ook maar mee stoppen, het is gewoon zielig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ergste wat iemand kan overkomen is dat mensen medelijden krijgen.
Dit is dus de ultieme vernedering.
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7855763_e428f6e9
Bizar
Ladies and gentleman, we've got him.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
De verbindingen in België en het hoofd van @kapiteintje zijn wat trager.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.
Hey maat. Al aan het hamsteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ladies and gentleman, we've got him.
Zet daar maar neertwitter:palpeet twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:30:35"U moet hier echt weg meneer""Ja nee ik heb een afspraak" https://t.co/Pi9Tde9FhQ reageer retweet
Oh, goede post dan makker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.
VBL / [VBL SC #7379] Ik ga eraan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verbindingen in België en het hoofd van @:kapiteintje zijn wat trager.
Gast, stop er nou maar mee. Erken je verlies en log gewoon uit. Dit maakt het alleen maar zieliger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verbindingen in België en het hoofd van @:kapiteintje zijn wat trager.
Zag het net ook voorbijkomen. Gevalletje shock heb ik het idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Zet daar maar neertwitter:palpeet twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:30:35"U moet hier echt weg meneer""Ja nee ik heb een afspraak" https://t.co/Pi9Tde9FhQ reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7379] Ik ga eraan.
Gewoon je reet afvegen met een bietenblad ja tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik, op het platteland leven we zelfvoorzienend.
Er worden wel wielerkoersen afgelast dus het begint toch wel een stevige impact te hebben op mijn leven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon je reet afvegen met een bietenblad ja toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |