Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben eigenlijk klaar met werken, maar het regent en mijn auto staat op 5 minuten lopen.
Ja. Die ligt in mijn auto.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.quote:
Wat voor training geef je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.
Voetbal.quote:
twitter:atrupar twitterde op donderdag 05-03-2020 om 04:39:50Trump to Hannity on WHO saying coronavirus death rate is 3.4%: "I think the 3.4% number is really a false number. Now this is just my hunch, but based on a lot of conversations ... personally, I'd say the number is way under 1%."Astoundingly irresponsible. https://t.co/uC9c03zX31 reageer retweet
Tuurlijk. Kunstgras hè.quote:
Ah ja, dat is klote. Hier hebben ze code geel afgegeven vanwege de regen. Code geel vanwege de regen. In België...quote:
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
Wat een mietjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |