Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:31 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben eigenlijk klaar met werken, maar het regent en mijn auto staat op 5 minuten lopen.
Ja. Die ligt in mijn auto.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat verschrikkelijk voor je. Je zult toch wel ergens een paraplu kunnen snatchen?
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.quote:
Wat voor training geef je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Troost je. Ik mag dadelijk training gaan geven.
Voetbal.quote:
twitter:atrupar twitterde op donderdag 05-03-2020 om 04:39:50Trump to Hannity on WHO saying coronavirus death rate is 3.4%: "I think the 3.4% number is really a false number. Now this is just my hunch, but based on a lot of conversations ... personally, I'd say the number is way under 1%."Astoundingly irresponsible. https://t.co/uC9c03zX31 reageer retweet
Tuurlijk. Kunstgras hè.quote:
Ah ja, dat is klote. Hier hebben ze code geel afgegeven vanwege de regen. Code geel vanwege de regen. In België...quote:
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
Wat een mietjesquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is nog winter (lees: kouder dan 18 graden en het regent) dus mijn team speelt nog in de zaal.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wordt gewoon levenslang, ondanks dat toetsmoment na 25 jaar. Heb er wel vertrouwen in.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 18:11:41Het OM vindt Gökmen T. ,,een uiterst gevaarlijk persoon" en eist een levenslange gevangenisstraf tegen de #tramschutter. reageer retweet
Gun die vader even 2 minuten met een knuppel ofzoquote:"Beest", roept de vader van Roos terwijl het overlijden van zijn dochter wordt beschreven. "Hou je bek dicht", roept T. terug.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gun die vader even 2 minuten met een knuppel ofzo
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Ik denk dat 10 seconden genoeg is.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Het is anders wel een vrolijk mannetje.quote:
twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:34:01Gökmen T. komt weer binnen. Hij grijnst breeduit naar de vader van Roos die achterin de zaal zit. #tramschutter reageer retweet
Afknallen die idioot.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is anders wel een vrolijk mannetje.[ afbeelding ]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:34:01Gökmen T. komt weer binnen. Hij grijnst breeduit naar de vader van Roos die achterin de zaal zit. #tramschutter reageer retweet
In een land waar alleen maar tokkies wonen zou dat advies zeker worden opgevolgd. Gelukkig leven wij in een beschaafd landquote:
“Gelukkig”quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In een land waar alleen maar tokkies wonen zou dat advies zeker worden opgevolgd. Gelukkig leven wij in een beschaafd land
Tante Saskia vond hem ook een van de vervelendste verdachten die ze ooit in een rechtbank is tegengekomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:50 schreef Zipportal het volgende:
Je hoort die mongool ook constant tikken in het filmpje.
https://nos.nl/artikel/23(...)hutter-gokmen-t.html
Past prima op FOK!.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 05-03-2020 om 16:05:05De vader van Roos denkt wel te weten waarom het wapen weigerde. ,,Hij is te dom!" Gökmen T. reageert met enige vertraging: ,,Je moeder is dom." #tramschutter reageer retweet
Beestquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is niet alleen een parodie maar ze zijn ook oerstom. Hoe weten ze dat het de eerste keer was? Ze geven ze nu een prachtig excuusquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:41 schreef Coco. het volgende:
https://www.nu.nl/amsterd(...)fstal-amsterdam.html
Amsterdam is een parodie op een stad
Waag je je straks aan Feyenoord - NAC?quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitdelen en incasseren, makker. Ik kan het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |