wtfquote:
wie zegt een hele chocoladeletter?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
daar eet je er 2 van op + een chocoladeletter?
Jij bent echt niet goed wijs jij. Geen wonder dat je zo ontzettend dik bent.
DonRaja kan inmiddels beter uitloggen. Na het quoten van de OP, gaat hij hier wederom de mist in.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel hoor, wordt al jaren gedaan en ruilhandel is ook handel
Ik weet dat ze de andere kant op vluchten, had geen idee van de omgekeerde weg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel hoor, wordt al jaren gedaan en ruilhandel is ook handel
Maak ik zelf wel uit.quote:
Ai die deed pijn he, heb je zo lang moeten wachten en dan kom je met zo'n zwakke comeback.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
DonRaja kan inmiddels beter uitloggen. Na het quoten van de OP, gaat hij hier wederom de mist in.
Zullen we het maar even niet over voetbal hebben!!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:20 schreef DonRaja het volgende:
PSV wilde in de winter Bruma terughalen. Die club kunnen ze ook beter opdoeken.
Hoe is het om opeens zo beroemd te zijn?quote:
Ik heb het toch ook over PSV?quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zullen we het maar even niet over voetbal hebben!!!
quote:
Er is geen uitzondering makker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ai die deed pijn he, heb je zo lang moeten wachten en dan kom je met zo'n zwakke comeback.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |