Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:07 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch wordt weer eens gefileerd in het Feijenoordtopic
Ik weet daar vrij weinig meer vanafquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij had het ook niet breed op het laatste gisteren he.
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???quote:
Absoluut.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En je ging pas laat naar Rotterdam. Zit jij als een tokkie dan al blikken bier in de auto weg te tikken???
Dat was een goede tip van je, bedanktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:20 schreef GGMM het volgende:
Toen @:onlogisch het doelwit werd is het Feyenoordtopic opgeschoond
Het begint erg sneue vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik begin medelijden te krijgen met @:Onlogisch
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aar-aan-toiletpapier
@:kapiteintje en ik vinden dit een verstandige voorzorgsmaatregel
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Don
Onlogisch stond weer voor aap, maar hij heeft het verwijderd.
Jij bent er 2 dagen op rij. Ik ben wel verbaasd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag het net hierboven. Ik ben niet eens meer verbaasd.
Het scheelt dat ik nu even 2 weken maar 1 fulltime project draai. Dat gaat weer veranderen vanaf 16/03.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent er 2 dagen op rij. Ik ben wel verbaasd.
Maak jezelf nou niet verder belachelijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.
Oh omdat het verwijderen pas begon toen jij voor aap stond. Daarvoor was je zelf offtopic.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin. Het paste niet in het Feyenoordtopic. Hier zou het gewoon blijven staan.
Met chirurgische precisie fileert @GGMM de onderbouwing van @onlogisch.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh omdat het verwijderen pas begon toen jij voor aap stond. Daarvoor was je zelf offtopic.
Maar dat zal wel toevallig zijn dan
De prijs voor een mondkapje is voor jou nu 32.95.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maak jezelf nou niet verder belachelijk.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met chirurgische precisie fileert @:GGMM de onderbouwing van @:onlogisch.
niet gekliktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7855763_e428f6e9
Bizar
Het ergste wat iemand kan overkomen is dat mensen medelijden krijgen.quote:
Ik ga er ook maar mee stoppen, het is gewoon zielig.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ergste wat iemand kan overkomen is dat mensen medelijden krijgen.
Dit is dus de ultieme vernedering.
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:36 schreef kapiteintje het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7855763_e428f6e9
Bizar
Ladies and gentleman, we've got him.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Het gaat om een 86-jarige man die in een ziekenhuis in Rotterdam is overleden, meldt het RIVM.
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
@:Zipportal
@:trein2000
@:Knetterkrankjorum
De verbindingen in België en het hoofd van @kapiteintje zijn wat trager.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.
Hey maat. Al aan het hamsteren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ladies and gentleman, we've got him.
Zet daar maar neertwitter:palpeet twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:30:35"U moet hier echt weg meneer""Ja nee ik heb een afspraak" https://t.co/Pi9Tde9FhQ reageer retweet
Oh, goede post dan makker.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit heb ik vanochtend al geplaatst.
VBL / [VBL SC #7379] Ik ga eraan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verbindingen in België en het hoofd van @:kapiteintje zijn wat trager.
Gast, stop er nou maar mee. Erken je verlies en log gewoon uit. Dit maakt het alleen maar zieliger.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De verbindingen in België en het hoofd van @:kapiteintje zijn wat trager.
Zag het net ook voorbijkomen. Gevalletje shock heb ik het idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef Caland het volgende:
Zet daar maar neertwitter:palpeet twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 11:30:35"U moet hier echt weg meneer""Ja nee ik heb een afspraak" https://t.co/Pi9Tde9FhQ reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
VBL / [VBL SC #7379] Ik ga eraan.
Gewoon je reet afvegen met een bietenblad ja tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik, op het platteland leven we zelfvoorzienend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |