quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)ol-met-klachten.html
@:Scrummie2.1
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Waarom lees ik dit overal? FAKENEWS toch?quote:Het coronavirus is besmettelijk op het moment dat er klachten zijn.
Nee, maar het is wel een beetje naïef.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Waarom lees ik dit overal? FAKENEWS toch?
Als @GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
RIP Haarlem.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)ol-met-klachten.html
@:Scrummie2.1
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Stukje spuug.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
Als @:GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@:SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
Er wordt standaard DNA afgenomen, daar is geen spuugpartij als dit voor nodig.
gr gr
Ik denk dat je het scoren van likes beter aan mij kan overlaten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:13 schreef Zipportal het volgende:
Als @:GGMM likes wil scoren is dit een open kans.twitter:TheDutchOven1 twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:48:19@:SaskiaBelleman Hij heeft ondertussen wel genoeg DNA achtergelaten voor eventuele zaken die later nog naar boven komen. reageer retweet
Er wordt standaard DNA afgenomen, daar is geen spuugpartij als dit voor nodig.
gr gr
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 10:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je het scoren van likes beter aan mij kan overlaten.
Maar ik zal het doorgeven!
Erg jammer.twitter:YelleTieleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:04:35Zoals verwacht is Taghi niet verschenen. Namens hem is Inez Weski verschenen. In de zaal zit ook OM-topman Gerrit van der Burg. #Marengo reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 10:09:01,,Deze man wordt overschat", zegt Seebregts. ,,Hij is volgens deskundigen op alle gebieden zwak. Binnen de categorie zwakbegaafden zit hij zelfs op de ondergrens." Er komt geen zichtbare reactie van Gökmen T. #tramschutter reageer retweet
Bedankt voor de mention.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Het gaat om een 86-jarige man die in een ziekenhuis in Rotterdam is overleden, meldt het RIVM.
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
@:Zipportal
@:trein2000
@:Knetterkrankjorum
Geen mention gehad. Derhalve niet afgehandeld.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
EERSTE DODE IN NEDERLAND
Het gaat om een 86-jarige man die in een ziekenhuis in Rotterdam is overleden, meldt het RIVM.
Pushmeldingen
Mentions gestrooid
@:Zipportal
@:trein2000
@:Knetterkrankjorum
Wordt er nog gereld in het parodietopic?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen mention gehad. Derhalve niet afgehandeld.
Wie gaat nu dat topic bijhouden?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wordt er nog gereld in het parodietopic?
Wij zijn NIET welkom daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wilde mijn steun betuigen in COR maar ik mag daar niet posten, dus laat ze daar allemaal maar de tering krijgen.
Lol echt? wtfquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij zijn NIET welkom daar.
[ afbeelding ]
Ik zal vragen of ze het sluiten. Een parodietopic past niet in een serieus subforum als COR.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wordt er nog gereld in het parodietopic?
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wilde mijn steun betuigen in COR maar ik mag daar niet posten, dus laat ze daar allemaal maar de tering krijgen.
Ja, het zit je nogal dwars allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een woeste mail gestuurd naar forum@fok.nl. Dat zal de mods in COR leren!
Alles voor een beter forum toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, het zit je nogal dwars allemaal.
Sterkte.
JANKEN.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:09 schreef PicoMMP het volgende:
Albaniëquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Doublepain
Wanneer vertrekken we met VBL naar Albanie.
Wanneer de tanks, leger en vliegtuigen klaar staanquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:32 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Doublepain
Wanneer vertrekken we met VBL naar Albanie.
de legerquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer de tanks, leger en vliegtuigen klaar staan
we zijn nergens meer veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
1e corona besmetting in servie
Zeer naar nieuws dit
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
COR / [COR-Feedback] COVID-19
WOEST.
@:lenny_leonard
@:scrummie2.1
@:wereldgozer
@:PicoMMP
Hier begrijp ik dus echt niks van he...
Het COR forum voert het beleid van de overheid uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
Perongelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het een vervelende trollpost! Nee grapje, ik denk dat ik hem perongelijk heb aangeklikt met het opschonen van het topic.
Please niet boos zijn.
perongelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vond het een vervelende trollpost! Nee grapje, ik denk dat ik hem perongelijk heb aangeklikt met het opschonen van het topic.
Please niet boos zijn.
Perongelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Please niet boos zijn.
PER ONGELUKKEDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:48 schreef Zipportal het volgende:
WOEST.
Waar blijft mijn 27.95 per stukquote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:04 schreef kapiteintje het volgende:
@:onlogisch, waar blijven m'n mondkapjes? Je wilt toch niet dat je moeder ziek wordt.
Die drinken gewoon het wondermiddel rakia, dat helpt tegen alles. (bron: alle oostblokkers)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:39 schreef Doublepain het volgende:
1e corona besmetting in servie
Zeer naar nieuws dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |