Valt wel mee. Was netjes half 5 op. Maar eerst even lekker uitgebreid onder de douche gestaan.quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt wel mee. Was netjes half 5 op. Maar eerst even lekker uitgebreid onder de douche gestaan.
Lekker man. Hoe is het met de kleine?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben vandaag vrij. Weekendgenot beste genot.
Ja gaat prima. Ze was vanochtend ziedend, vandaar dat ik vroeg wakker was.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man. Hoe is het met de kleine?
Ah ochtendhumeurtje.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja gaat prima. Ze was vanochtend ziedend, vandaar dat ik vroeg wakker was.
Nog plannen voor het weekend, Harrie?
Lekker maat. Dus weer hard beesten in COR?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 06:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis mee.
Ik ben vandaag vrij. Weekendgenot beste genot.
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ochtendhumeurtje.
Morgen zwemmen en etentje. Zondag nog niks. Jij?
Tennisquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?
Ik doe rustig aan. Morgen wedstrijd tennis, waar ik waarschijnlijk hard klop ga krijgen. Verder nog niks op de planning.
Nee. Trieste bedoening daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Dus weer hard beesten in COR?
Seizoen gaat weer starten. Banen gaan maandag officieel open.quote:
Hoe is het met de kleine dame dan? Slaapt ze al een beetje door en zo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Seizoen gaat weer starten. Banen gaan maandag officieel open.
Heb alleen de hele winter stilgezeten.
Nouja, zou wachten zijn op de volgende ban. Ik ga hier geen opmerking plaatsen over de mods, aangezien me dat weer een note op zou leveren.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slapjanus. Jij laat je tegenwoordig door één ban uit het veld slaan?
5 uur achter elkaar in de nachten. Vind het wel prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe is het met de kleine dame dan? Slaapt ze al een beetje door en zo?
Paprika is echt de slechtste mod die ik op FOK! heb gezien (na @onlogisch en @KingRoland dan).quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, zou wachten zijn op de volgende ban. Ik ga hier geen opmerking plaatsen over de mods, aangezien me dat weer een note op zou leveren.
Crewbash, genotequote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Paprika is echt de slechtste mod die ik op FOK! heb gezien (na @:onlogisch en @:kingroland dan).
Lekker man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima weekendplan. Zelf zwemmen? Of voor kinders?
Ik doe rustig aan. Morgen wedstrijd tennis, waar ik waarschijnlijk hard klop ga krijgen. Verder nog niks op de planning.
Familie van @onlogischtwitter:KFILE twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 07:03:56how did this end up on tv? https://t.co/xUYIOChhKv reageer retweet
Het is geen griep maar wel bijna iedereen heeft die symptomen. Wat een smerig virus is dit toch @aTypischquote:based on 55924 laboratory confirmed cases, typical signs and symptoms include:
fever (87.9%),
dry cough (67.7%),
fatigue (38.1%),
sputum production (33.4%),
shortness of breath (18.6%),
sore throat (13.9%),
headache (13.6%),
myalgia or arthralgia (14.8%),
chills(11.4%),
nausea or vomiting (5.0%),
nasal congestion (4.8%),
diarrhea (3.7%),
hemoptysis (0.9%),
conjunctival congestion (0.8%)
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Familie van @:onlogischtwitter:KFILE twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 07:03:56how did this end up on tv? https://t.co/xUYIOChhKv reageer retweet
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is geen griep maar wel bijna iedereen heeft die symptomen. Wat een smerig virus is dit toch @:aTypisch
Ik zet in op 170 gevallen in Nederland na vandaag.
Gaat je niet lukken.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?
ga wegquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje last van mijn keel, zal ik me laten testen?
quote:
Genottwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Maakte gisteren ook een moedergrapje. Zou zo hier mee kunnen draaien.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:48 schreef Caland het volgende:
Genottwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:42:55Gökmen T. rochelt, en spuugt naar de voorzitter. ,,Hoerenkinderen! Ik erken jullie rechtspraak niet." Dat is de grens. Hij wordt afgevoerd. ,,Net mis", constateert voorzitter Veldhuisen. ,,Een bijzonder stukje spuug." #tramschutter reageer retweet
Bedankt nog voor je like maat!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:49 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 09:47:36Voorzitter Veldhuisen vraagt hem om een reactie op de eis. ,,Ik pis op jullie allemaal, hoerenkinderen." Voorzitter: ,,Dat is luid en duidelijk. Verder nog iets?" Gökmen T.: ,,De groeten aan je moeder!" Voorzitter: ,,Ik zal het overwegen." #tramschutter reageer retweet
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)ol-met-klachten.html
@:Scrummie2.1
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 09:56 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |