Ik nu ookquote:
Inderdaad, 't is geen hogere wiskunde, maar erg leuk voor de afwisseling.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:11 schreef grazz het volgende:
Ik moest lachen om 'Hoeri-can'![]()
Maar dit is gewoon leuk om erbij te hebben
Haat je ze zo?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Is toch prachtig. Balladland (over het algemeen) stuurt in een balladvol jaar geen ballads.Ik ga een feestje vieren in mijn eentje. Dat er nog maar veel niet-ballads mogen volgen.
Wat vond je in godesnaam van Arcade dan?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:15 schreef molloot200 het volgende:
Is toch prachtig. Balladland (over het algemeen) stuurt in een balladvol jaar geen ballads.Ik ga een feestje vieren in mijn eentje. Dat er nog maar veel niet-ballads mogen volgen.
Ik zeg niet dat ik elke ballad niet mooi vind, maar de balkanballads a la Kruna bijvoorbeeld kunnen me gestolen worden. Arcade vond ik wel mooi, Proud vorig jaar ook. Attention van dit jaar vind ik ook mooi. Maar verder Voda vind ik eigenlijk niks en ook Kroati niet. Scream van Sergey vorig jaar vond ik ook niks (als dat een ballad is hahaha, in ieder geval downtempo).quote:Op maandag 2 maart 2020 00:27 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Wat vond je in godesnaam van Arcade dan?
Ik zie jou idd ook wel in zo'n pakje met Carnavalquote:Op maandag 2 maart 2020 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
Er zijn dingen aan deze inzending die ik leuk vind...
quote:Op maandag 2 maart 2020 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
Er zijn dingen aan deze inzending die ik leuk vind...
Dit vermakelijk is het goede woord, ik vind het ook leuk voor de diversiteit.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit best leuk. Het is in het jurytijdperk natuurlijk volstrekt kansloos, maar wel vermakelijk
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:27 schreef Greys het volgende:
Dankjewel @:Cee voor het maken van de banner waardoor ook dit topic er helemaal bij hoort!
Deze videotwitter:Miki12bre twitterde op maandag 02-03-2020 om 02:11:14SANJA SWEETIE X9WHD7EGDIGELSHS https://t.co/IaXYtPB7z6 reageer retweet
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Absoluut een leuk lied, goed voor de diversiteit.
Niet geweldig gezongen.
Ben blij dat dit er bij zit, maar vrees het niet in de finale terug te zien.
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijktquote:Op zondag 8 maart 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb dit nu toevallig opstaan via de Eurovision playlist op Youtube.
Wat. is. dit. slecht.
Wacht, even proberen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijkt
Je hebt gelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 01:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijkt
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ook al weer? Wacht, ik ben even druk aan het kijken.
Haha, verstandigquote:Op zondag 8 maart 2020 01:51 schreef grazz het volgende:
[..]Ik duik maar gauw mn nest in voordat dit uit de hand loopt.
https://escbeat.com/2021/(...)how-may-be-canceled/quote:According to ESC Serbia , in the show “Ace at Eleven“, which is broadcast on K1 Television, Filip Belan announced that RTS has decided to give up the national finals due to the epidemic of Covid-19 and the song for Eurovision 2021 will be chosen internally. The song will probably be revealed in the coming days
We can already guess that the song will be in the language of Serbian. According to the band member Sanja, we can expect an energetic and sassy song
Geen idee eigenlijk, maar wel scherp van je als het wel zo blijkt te zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 14:46 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vertrouw het nog niet, was hij niet degene die deze week ook zo'n filmpje maakte van El Diablo (dat eigenlijk een ander lied was)?
En ook nog eens zelfde helft, zelfde semi.quote:Op maandag 1 maart 2021 17:38 schreef Momo het volgende:
[..]
5 maart dus! Ze vissen zo te zien in dezelfde vijver als Moldavi.
Gewoon de clip op eurovision YouTube kanaal neem ik aan? Geen melanchomane schrijver van het nummer die een presentatie van 2 uur gaat geven?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:42 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat ik hiermee de suiker van gisteren weg kan spoelen
Nog geen linkje kunnen vinden trouwens.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon de clip op eurovision YouTube kanaal neem ik aan? Geen melanchomane schrijver van het nummer die een presentatie van 2 uur gaat geven?
Eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 18:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik vind 'm minder catchy dan Hasta la Vista eigenlijk. Maar een goeie liveshow zit er gelukkig wel in
Dit is correct en tevens juistquote:
Bij beide deze en Moldavi kan ik mij het liedje al niet meer herinneren, terwijl Kroati meteen in mijn hoofd zat, dit gaat ook wel een verschil maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Guanabana het volgende:
Vind er weinig aan. Als we dan toch vergelijken met Moldavi vind ik dat nummer een stuk leuker.
Kroati is inderdaad vele malen sterker dan dit en Moldavi.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij beide deze en Moldavi kan ik mij het liedje al niet meer herinneren, terwijl Kroati meteen in mijn hoofd zat, dit gaat ook wel een verschil maken.
Dat valt me in niks tegenquote:
Ik val in herhaling, maar wederom kan ik mijn reactie van vorig jaar vrijwel geheel weer gebruiken. Dat liedje vond ik nog wel iets beter, ondanks dat het tegelijkertijd heel slecht was. Het blijft toch wel iets tofs en aanstekelijks hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk is dit te slecht voor worden. Maar toch, maar toch vind ik het ook wel erg leuk. Denk dat het ook wel komt dat in het in de eigen taal wordt gezongen. Nou ja behalve dan de stomme titel natuurlijk. Hoort toch wel dingen die ik wel tof vinden. En dan de dames zelf, tsja die hebben toch vooral veel plastic geleend van Charlotte Nilsson en dat is wel enorm zonde, want daardoor zien ze er gewoon niet uit.
Aan de vocale kwaliteiten gaat het in ieder geval niet liggenquote:Op zondag 18 april 2021 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn echt beter qua zang en zo dan ik verwachtte
We wisten al dat Sanja kan zingen, maar de rest valt me ook niet tegen!quote:
Ik zat eerst op te letten op de redelijk vreselijke tekst (in het Servisch klinkt het toch een stuk beter).quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:18 schreef Em31 het volgende:
Lippen van die rechter worden steeds groter
Ja sommigen slaan dan ook meteen zo door, echt zonde en ze is sowieso al knap genoegquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op te letten op de redelijk vreselijke tekst (in het Servisch klinkt het toch een stuk beter).
Maar nu je zegt. Zoals mijn moeder gezegd zou hebben "waarom takelen vrouwen zich toch zo toe" om mooi te willen zijn.
Nachtmerriesquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:28 schreef aarontje112 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo erg als deze misdaad tegen de fashion gaat het nooit worden.
quote:Op maandag 10 mei 2021 17:01 schreef Greys het volgende:
Hurricane - LOCO LOCO
Mijn smaak is het sowieso niet mr, eerlijk is eerlijk, zeker voor een rehearsal zit er echt lekker veel energie in! De balk/buislichten (HOE HEET DAT??) worden veelvuldig gebruikt in geel, rood en wit. Het is vrolijk, blij en stralend. En van de dames viel vijf seconden voor het eind maar het gaat goed zo te zien dus we zien haar zo tijdens de volgende run vast niet gewond en kreupel. Vocaal meer dan oke!
kan me voorstellen dat de serbianen trots zijn op hun eigen luv'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zo veel van alles: dat armzwaaien, dat haar, de gezichtsuitdrukkingen, wind, zooo chaotisch maar zo heerlijk tegelijkertijdTerecht dat ze door zijn.
~The present is all there is~
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |