Ik val in herhaling, maar wederom kan ik mijn reactie van vorig jaar vrijwel geheel weer gebruiken. Dat liedje vond ik nog wel iets beter, ondanks dat het tegelijkertijd heel slecht was. Het blijft toch wel iets tofs en aanstekelijks hebben.quote:Op maandag 18 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
Eigenlijk is dit te slecht voor worden. Maar toch, maar toch vind ik het ook wel erg leuk. Denk dat het ook wel komt dat in het in de eigen taal wordt gezongen. Nou ja behalve dan de stomme titel natuurlijk. Hoort toch wel dingen die ik wel tof vinden. En dan de dames zelf, tsja die hebben toch vooral veel plastic geleend van Charlotte Nilsson en dat is wel enorm zonde, want daardoor zien ze er gewoon niet uit.
Aan de vocale kwaliteiten gaat het in ieder geval niet liggenquote:Op zondag 18 april 2021 00:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zijn echt beter qua zang en zo dan ik verwachtte
We wisten al dat Sanja kan zingen, maar de rest valt me ook niet tegen!quote:
Ik zat eerst op te letten op de redelijk vreselijke tekst (in het Servisch klinkt het toch een stuk beter).quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:18 schreef Em31 het volgende:
Lippen van die rechter worden steeds groter
Ja sommigen slaan dan ook meteen zo door, echt zonde en ze is sowieso al knap genoegquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zat eerst op te letten op de redelijk vreselijke tekst (in het Servisch klinkt het toch een stuk beter).
Maar nu je zegt. Zoals mijn moeder gezegd zou hebben "waarom takelen vrouwen zich toch zo toe" om mooi te willen zijn.
Nachtmerriesquote:Op woensdag 5 mei 2021 15:28 schreef aarontje112 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zo erg als deze misdaad tegen de fashion gaat het nooit worden.
quote:Op maandag 10 mei 2021 17:01 schreef Greys het volgende:
Hurricane - LOCO LOCO
Mijn smaak is het sowieso niet máár, eerlijk is eerlijk, zeker voor een rehearsal zit er echt lekker veel energie in! De balk/buislichten (HOE HEET DAT??) worden veelvuldig gebruikt in geel, rood en wit. Het is vrolijk, blij en stralend. Eén van de dames viel vijf seconden voor het eind maar het gaat goed zo te zien dus we zien haar zo tijdens de volgende run vast niet gewond en kreupel. Vocaal meer dan oke!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |