Hier sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Absoluut een leuk lied, goed voor de diversiteit.
Niet geweldig gezongen.
Ben blij dat dit er bij zit, maar vrees het niet in de finale terug te zien.
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijktquote:Op zondag 8 maart 2020 01:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb dit nu toevallig opstaan via de Eurovision playlist op Youtube.
Wat. is. dit. slecht.
Wacht, even proberen.quote:Op zondag 8 maart 2020 01:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijkt
Je hebt gelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 01:43 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit leuker vindt als je het geluid uit zet en er gewoon naar kijkt
quote:Op zondag 8 maart 2020 01:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Van wat ook al weer? Wacht, ik ben even druk aan het kijken.
Haha, verstandigquote:Op zondag 8 maart 2020 01:51 schreef grazz het volgende:
[..]Ik duik maar gauw mn nest in voordat dit uit de hand loopt.
https://escbeat.com/2021/(...)how-may-be-canceled/quote:According to ESC Serbia , in the show “Ace at Eleven“, which is broadcast on K1 Television, Filip Belan announced that RTS has decided to give up the national finals due to the epidemic of Covid-19 and the song for Eurovision 2021 will be chosen internally. The song will probably be revealed in the coming days
We can already guess that the song will be in the language of Serbian. According to the band member Sanja, we can expect an energetic and sassy song
Geen idee eigenlijk, maar wel scherp van je als het wel zo blijkt te zijnquote:Op maandag 22 februari 2021 14:46 schreef Nashipeer het volgende:
Ik vertrouw het nog niet, was hij niet degene die deze week ook zo'n filmpje maakte van El Diablo (dat eigenlijk een ander lied was)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |