Ik krijg pufjes en verder moet ik t uitzoeken.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je al zolang aan het hoesten bent zou ik toch sowieso eens naar de huisarts gaan. Dat is normaal al niet goed
Volgens mij zeggen ze altijd dat als je na 2 weken nog hoest je het moet laten checken (heeft niks met corona te maken)
Hey, daar woont mijn tantequote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef ToT het volgende:
De patiënt in Coevorden is blijkbaar niet echt van Coevorden, maar van Dalen.
Weigeren ook echt?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:50 schreef Mirakova het volgende:
Zijn er hier al mensen die weigeren nog naar hun werk te gaan? Wordt wel heel riskant zo lijkt meBeetje op 't kantoor zitten een virus te happen..
quote:Op zondag 1 maart 2020 18:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als loonslaaf zit er weinig anders op dan naar je werk te gaanIk hoop dat de werkgevers binnenkort op verzoek van het RIVM hun werknemers vragen om zoveel mogelijk thuis te werken.
Er heerst deze winter een virus die zorgt dat je wekenlang hoest. Hoort bij de virus, maar het is wel vermoeiend om 6 weken te hoestenquote:Op zondag 1 maart 2020 18:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Als je al zolang aan het hoesten bent zou ik toch sowieso eens naar de huisarts gaan. Dat is normaal al niet goed
Volgens mij zeggen ze altijd dat als je na 2 weken nog hoest je het moet laten checken (heeft niks met corona te maken)
Er is/was iig een virus dat bij 3 mensen in mijn directe omgeving voor een longonsteking zorgde.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er heerst deze winter een virus die zorgt dat je wekenlang hoest. Hoort bij de virus, maar het is wel vermoeiend om 6 weken te hoesten
Geloof er geen snars van dat het “overal” is.. dan zou je wereldwijd vele malen meer geïnfecteerden hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:54 schreef Mirakova het volgende:
[..]
Omdat het virus nu waarschijnlijk al overal is? Het is niet verstandig meer om nu nog te vertrouwen op de misvatting dat het individuele gevallen zijn... Dus niemand is meer te vertrouwen. Nergens ben je veilig behalve in je eigen huis of als je aankomende tijd als bubbleboy door het leven gaat.
Als je dit topic bijgehouden had en serieus genomen had, zou je weten dat snotteren geen symptoom van Corona is.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Nielsch het volgende:
Net moest ik mijn vriendin afzetten bij haar zus. Die loopt sinds vandaag ook te niezen en snotteren. En ze (die zus) werkt in het AMC. Het komt nu wel erg dichtbij.
Ik had hem drie weken lang en op kerstavond ziek geworden.. hele kerstvakantie en nog week daarna zoet geweestquote:Op zondag 1 maart 2020 18:59 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er heerst deze winter een virus die zorgt dat je wekenlang hoest. Hoort bij de virus, maar het is wel vermoeiend om 6 weken te hoesten
Nu is het nog maar een half uurtje verwijderd. Wel heel dichtbij.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:58 schreef kilon het volgende:
[..]
Hey, daar woont mijn tante
Ze is super actief met allerlei vrijwilligerswerk dus ik ben benieuwd wanneer het telefoontje gaat.
Was het virus dan de reden waarom ze op de IC lag?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:12 schreef Dazalbest het volgende:
Hoop dat het niet gaat gebeuren maar als die vrouw komt te overlijden hoe gaan ze dat ooit rechtpraten?
Het punt zal ook wel niet het aantal uiteindelijke doden zijn, maar wel de ontwrichtende werking op de samenleving.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Om het even in de context te plaatsen: er zijn deze week in dit land meer Bob Foskos doodgegaan dan Covid19 patiënten.
Wat dan? Nog nieuws?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Zipportal het volgende:
Tilburg is een brandhaard. @:lenny_leonard
TILBURGEDquote:Op zondag 1 maart 2020 19:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
9 en 10 allemaal in Tilburg geweest.
Man uit Drenthe, 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg en een uit vrouw in Tilburg die carnaval heeft gevierd in de stad, zijn allebei positief getest.quote:
Oftewel, het is niet goed voor je gezondheid om je in je bek te laten schijten?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:58 schreef Nielsch het volgende:
Om het even in de context te plaatsen: er zijn deze week in dit land meer Bob Foskos doodgegaan dan Covid19 patiënten.
Zie hier dat mensen paniekeren en dit helemaal uit de hand escaleert.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Weigeren ook echt?
Want je hebt liever helemaal geen werk meer?
En ga je dan in je kelder zitten tot het over is?
[..]![]()
Jajaja, behalve medisch personeel natuurlijk en supermarktmedewerkers want je wil je pizza wel halen.
Mijn God..
Herken het, zit nu echt niet te wachten ook die Corona ook te krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik had hem drie weken lang en op kerstavond ziek geworden.. hele kerstvakantie en nog week daarna zoet geweest
Collega’s op m’n werk hadden het ook, maar minder lang
Waar in Drenthe? Toch niet Emmen he?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Man uit Drenthe, 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg en een uit vrouw in Tilburg die carnaval heeft gevierd in de stad, zijn allebei positief getest.
Dalen, gemeente Coevorden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar in Drenthe? Toch niet Emmen he?
twitter:leeuwarden twitterde op zondag 01-03-2020 om 18:08:33Meldkamer roept op niet te bellen met vragen over corona: LEEUWARDEN - De meldkamer Noord-Nederland roept op om vooral niet naar 112 te bellen met vragen over het Coronavirus. Daarvoor is het alarmnummer niet bedoeld. https://t.co/4bjhmMO3gk https://t.co/sajiyZx4uT reageer retweet
Wanneer is de persconferentie?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Man uit Drenthe, 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg en een uit vrouw in Tilburg die carnaval heeft gevierd in de stad, zijn allebei positief getest.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
twitter:leeuwarden twitterde op zondag 01-03-2020 om 18:08:33Meldkamer roept op niet te bellen met vragen over corona: LEEUWARDEN - De meldkamer Noord-Nederland roept op om vooral niet naar 112 te bellen met vragen over het Coronavirus. Daarvoor is het alarmnummer niet bedoeld. https://t.co/4bjhmMO3gk https://t.co/sajiyZx4uT reageer retweet
Mensenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Hahahahahahaha tering zegquote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Dan zouden wellicht ook Willem II supporters besmet zijn en dan heb ik een GROOT PROBLEEM.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dalen, gemeente Coevorden.
Jij denkt aan FC-Emmen-Willem II
Ik ook. Heeft iemand die?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar nu verdeelt over de leeftijdscategorieen. Ben ik benieuwd naar
Kunnen ze een keer een interview regelen. Ik ben zo benieuwd wat voor soort mensen dit zijn. Zijn zij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen we niet de datum van vaststelling erbij zetten?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:32 schreef Jane het volgende:
[..]
1 Carnavalvierder uit Loon op Zand, in Italië geweest
2 Luizenmoeder uit Amsterdam, zit in Diemen, in Italië geweest
3 Partner van #2
4 Jongste kind van #2
5 Vrouw van #1
6 Dochter van #1
7 Vrouw uit Delft, in Italië geweest
8 Vrouw in Erasmus MC, heeft eerst een week onbeschermd in Gorinchem gelegen, niet in buitenland geweest
9 Man in Coevorden, heeft carnaval gevierd in Tilburg, niet in buitenland geweest
10 Vrouw in Tilburg, heeft carnaval gevierd, niet in buitenland geweest
Nederland zit vol met debielenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Ik neem aan dat Nederland goed kijkt naar China en Z-K, zijn immers goede voorbeelden van hoe het hier over een week of 3-4 is. Het megaziekenhuis zal in de loop van volgende weken heus preventief uit de grond gestampt worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Mirakova het volgende:
Het lijkt ook al aardig verspreidt over Nederland. Het zou mij niks verbazen als heel NL straks een snoeiharde brandhaard is. Ik zag net beelden van mensen die sterven voor het ziekenhuis in Korea. Nou dat is dus foute boel.
Leuk, dit vroegen @GGMM en @onlogisch zich ook al af.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar nu verdeelt over de leeftijdscategorieen. Ben ik benieuwd naar
Helaas welquote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen allemaal stemmen he die mensen
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Nederland goed kijkt naar China en Z-K, zijn immers goede voorbeelden van hoe het hier over een week of 3-4 is. Het megaziekenhuis zal in de loop van volgende weken heus preventief uit de grond gestampt worden.
toch?
Op naar de Bible Belt om te horen of dit Gods wil is.quote:
Het grote overtalle meerendeel is 50+ denk ik (mijn ouders 😫😫😫)quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk, dit vroegen @:GGMM en @:Onlogisch zich ook al af.
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen allemaal stemmen he die mensen
IK BEN ONMISBAAR JAquote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
Un tampone nasale, kan ook een wattenstaafje voor de neus zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
Klopt deze vertaling van Italiaanse nieuws site??
[ afbeelding ]
Ja stel je voor dat je een griepje krijgt een en paar dagen ziek bentquote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?
Niet iedereen, alleen diegene die verder kunnen kijken dan hun neus lang is en de rest te slim af zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je een griepje krijgt een en paar dagen ziek bent
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
Ik ga morgen gewoon naar kantoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:50 schreef Mirakova het volgende:
Zijn er hier al mensen die weigeren nog naar hun werk te gaan? Wordt wel heel riskant zo lijkt meBeetje op 't kantoor zitten een virus te happen..
Ik ook, met frisse tegenzin weliswaar, maar dat is altijdquote:
Jezus HET IS EEN GRIEPJE!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
Nee. Jij bent niet uniek en bijzonder. Niemand is dat. Al denken we graag van wel. Maar dat is dus niet zo. Voor jou tien anderen. Letterlijk.
Of een soort kick: dat ze gebruikte tampons in hun neus stoppenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Un tampone nasale, kan ook een wattenstaafje voor de neus zijn.
We gaan DOOD.. allemaalquote:
Juist die mensen blijven hopelijk thuis als ze mogelijk besmet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklapquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.
Nou en. Jij krijgt het ook. En dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mensen die dit continu blijven roepen straalt de onwetendheid echt van af.
Ik blijf niet thuis. En dan alle corona grappen van weekend missen bij de koffieautomaat. No way!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
PS kinderen hebben nog gewoon leerplicht. Die leerkrachten gaan ook gewoon. Dan zal je op een triest kantoor thuisblijven? Zwak zeg
Ziekenhuis personeel kan prima thuisblijven. Als er geen diagnoses worden gesteld is er ook niemand ziekquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker naar het Malieveld, daarna nog even naar de MacDonalds.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklap
Whut?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en. Jij krijgt het ook. En dan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
Ik zal wel pech hebben gehad. In zes jaar middelbare school (en daarvoor de basisschool) nooit ook maar één dag mogen missen wegens een stakingquote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklap
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 19:26:28NEW: France reports 30 new cases of coronavirus, raising total to 130 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik wel een dag.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal wel pech hebben gehad. In zes jaar middelbare school (en daarvoor de basisschool) nooit ook maar één dag mogen missen wegens een staking
Het vervelende is dat ik ook kan thuiswerkenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:26 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik blijf niet thuis. En dan alle corona grappen van weekend missen bij de koffieautomaat. No way!
Ja we krijgen het allemaal. Het is niet te stoppen gaat heel snel. Wen er maar aan en overleef het en ga verder.quote:
En ik woon in bozeboerenland en heb nog nul stakingstrekkers gezienquote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wel een dag.
En anders rijd ik met de trein Den Haag binnen terwijl ik over de wegen tractoren van BOZE BOEREN zie razen.
En DUS is het maar een griepje.....okay......quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we krijgen het allemaal. Het is niet te stoppen gaat heel snel. Een er maar aan en overleef het en ga verder.
In jouw dorp is iedereen gelukkig?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ik woon in bozeboerenland en heb nog nul stakingstrekkers gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |