Leuk, dit vroegen @GGMM en @onlogisch zich ook al af.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:13 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar nu verdeelt over de leeftijdscategorieen. Ben ik benieuwd naar
Helaas welquote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen allemaal stemmen he die mensen
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Nederland goed kijkt naar China en Z-K, zijn immers goede voorbeelden van hoe het hier over een week of 3-4 is. Het megaziekenhuis zal in de loop van volgende weken heus preventief uit de grond gestampt worden.
toch?
Op naar de Bible Belt om te horen of dit Gods wil is.quote:
Het grote overtalle meerendeel is 50+ denk ik (mijn ouders 😫😫😫)quote:Op zondag 1 maart 2020 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Leuk, dit vroegen @:GGMM en @:Onlogisch zich ook al af.
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mogen allemaal stemmen he die mensen
IK BEN ONMISBAAR JAquote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
Un tampone nasale, kan ook een wattenstaafje voor de neus zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:26 schreef Oorlogsheld het volgende:
Klopt deze vertaling van Italiaanse nieuws site??
[ afbeelding ]
Ja stel je voor dat je een griepje krijgt een en paar dagen ziek bentquote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?
Niet iedereen, alleen diegene die verder kunnen kijken dan hun neus lang is en de rest te slim af zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Iedereen zijn werk dus maar opbellen en zeggen ik kom niet ?
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je een griepje krijgt een en paar dagen ziek bent
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
Alsof zo'n dom megaziekenhuis helpt als duizenden mensen hulp nodig hebben. Dit worden middeleeuwse praktijken straks. De zwarte pest deel 2. Mensen die nu nog naar het kantoor gaan zijn in mijn ogen Russisch roulette aan het spelen. Pure waanzin.
Ik ga morgen gewoon naar kantoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:50 schreef Mirakova het volgende:
Zijn er hier al mensen die weigeren nog naar hun werk te gaan? Wordt wel heel riskant zo lijkt meBeetje op 't kantoor zitten een virus te happen..
Ik ook, met frisse tegenzin weliswaar, maar dat is altijdquote:
Jezus HET IS EEN GRIEPJE!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:17 schreef Mirakova het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |