Even compleet los van je vraagstuk in de OP:quote:
Daarom houd ik van jequote:Op zondag 1 maart 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Even compleet los van je vraagstuk in de OP:
Nee. Jij bent niet uniek en bijzonder. Niemand is dat. Al denken we graag van wel. Maar dat is dus niet zo. Voor jou tien anderen. Letterlijk.
True dat!quote:Op zondag 1 maart 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Jij bent niet uniek en bijzonder. Niemand is dat. Al denken we graag van wel. Maar dat is dus niet zo. Voor jou tien anderen. Letterlijk.
Max Verstappen welquote:Op zondag 1 maart 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee. Jij bent niet uniek en bijzonder. Niemand is dat. Al denken we graag van wel. Maar dat is dus niet zo.
Angst voor longontsteking waardoor je wel moet worden opgenomen, misschien?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:14 schreef Hyaenidae het volgende:
Sowieso, waarom zou je naar een dokter gaan met griepverschijnselen?
Lekker thuis uitzieken toch. Ik denk dat er al veel meer mensen met corona zijn en dat die gewoon thuis ziek in bed liggen zonder dat deze officieel gemeld/getest zijn.
Als jij hoest en verkouden bent denk je meteen aan longontsteking?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:52 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Angst voor longontsteking waardoor je wel moet worden opgenomen, misschien?
Nee. Maar ik denk wel aan corona.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als jij hoest en verkouden bent denk je meteen aan longontsteking?
Misschien als het na 3 weken nog niet over is- dan misschien.
Lijkt mij verstandiger om eerst te bellen wat wijsheid is. Langsgaan en de boel besmetten lijkt me niet wenselijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:52 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Angst voor longontsteking waardoor je wel moet worden opgenomen, misschien?
Nee altijd eerst bellen inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Lijkt mij verstandiger om eerst te bellen wat wijsheid is. Langsgaan en de boel besmetten lijkt me niet wenselijk.
Ik denk eigenlijk dat er al lang een paar 100 gevallen in Nederland zijn - alleen dat die allemaal geen zin hebben in media heisa en gewoon thuis uitzieken.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:24 schreef kilon het volgende:
Als er straks 50 gevallen per dag bijkomen wordt echt niet iedereen uitgelicht hoor. Als je nu nog niet ziek bent zal dat tegen de tijd dar je dat wel bent wel zover zijn (als het dan niet meer per dag is). Dus geen zorgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |