quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 10:18 schreef vosss het volgende:
Nee. Jij bent niet uniek en bijzonder. Niemand is dat. Al denken we graag van wel. Maar dat is dus niet zo. Voor jou tien anderen. Letterlijk.
Of een soort kick: dat ze gebruikte tampons in hun neus stoppenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:20 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Un tampone nasale, kan ook een wattenstaafje voor de neus zijn.
We gaan DOOD.. allemaalquote:
Juist die mensen blijven hopelijk thuis als ze mogelijk besmet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklapquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Er zijn banen waar dat nu eenmaal moeilijker is, denk aan ziekenhuis personeel, leerkrachten, noem maar op.
Nou en. Jij krijgt het ook. En dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mensen die dit continu blijven roepen straalt de onwetendheid echt van af.
Ik blijf niet thuis. En dan alle corona grappen van weekend missen bij de koffieautomaat. No way!quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
PS kinderen hebben nog gewoon leerplicht. Die leerkrachten gaan ook gewoon. Dan zal je op een triest kantoor thuisblijven? Zwak zeg
Ziekenhuis personeel kan prima thuisblijven. Als er geen diagnoses worden gesteld is er ook niemand ziekquote:Op zondag 1 maart 2020 19:22 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker naar het Malieveld, daarna nog even naar de MacDonalds.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklap
Whut?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en. Jij krijgt het ook. En dan?
quote:Op zondag 1 maart 2020 19:12 schreef Zipportal het volgende:
twitter:leeuwarden twitterde op zondag 01-03-2020 om 18:08:33Meldkamer roept op niet te bellen met vragen over corona: LEEUWARDEN - De meldkamer Noord-Nederland roept op om vooral niet naar 112 te bellen met vragen over het Coronavirus. Daarvoor is het alarmnummer niet bedoeld. https://t.co/4bjhmMO3gk https://t.co/sajiyZx4uT reageer retweet
Ik zal wel pech hebben gehad. In zes jaar middelbare school (en daarvoor de basisschool) nooit ook maar één dag mogen missen wegens een stakingquote:Op zondag 1 maart 2020 19:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Leerkrachten kunnen makkelijk thuis blijven. Die staken toch om de haverklap
twitter:BNODesk twitterde op zondag 01-03-2020 om 19:26:28NEW: France reports 30 new cases of coronavirus, raising total to 130 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik wel een dag.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zal wel pech hebben gehad. In zes jaar middelbare school (en daarvoor de basisschool) nooit ook maar één dag mogen missen wegens een staking
Het vervelende is dat ik ook kan thuiswerkenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:26 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik blijf niet thuis. En dan alle corona grappen van weekend missen bij de koffieautomaat. No way!
Ja we krijgen het allemaal. Het is niet te stoppen gaat heel snel. Wen er maar aan en overleef het en ga verder.quote:
En ik woon in bozeboerenland en heb nog nul stakingstrekkers gezienquote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik wel een dag.
En anders rijd ik met de trein Den Haag binnen terwijl ik over de wegen tractoren van BOZE BOEREN zie razen.
En DUS is het maar een griepje.....okay......quote:Op zondag 1 maart 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja we krijgen het allemaal. Het is niet te stoppen gaat heel snel. Een er maar aan en overleef het en ga verder.
In jouw dorp is iedereen gelukkig?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En ik woon in bozeboerenland en heb nog nul stakingstrekkers gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |