quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lach er om, ik heb inmiddels genoeg bewijs tegen vbl op Fok! de 1e die praat mag misschien blijven op Fok!...
Vraag ik me ook af, snap wel de TT in 1e instantie, paniek en men geeft zo door aan andere dat Yvonne op de hoogte is. Ow nee wacht dat deed ik net...quote:
Gewoon een dronken idioot.quote:
Jij drinkt niet, jij zuipt.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, snap wel de TT in 1e instantie, paniek en men geeft zo door aan andere dat Yvonne op de hoogte is. Ow nee wacht dat deed ik net...
Betekendquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een aanname,
En dat betekend in jouw ogen?
Haal al je vriendjes erbij, I'm not inpressed!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:08 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Betekend![]()
![]()
![]()
@:tjacka
@:lenny_leonard
@:caland
@:jancees
Inpressedquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Haal al je vriendjes erbij, I'm not inpressed!
We hebben weer een aardige dorpsidioot op bezoek.quote:
Lekker na Carnavalquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:37 schreef Zipportal het volgende:
COR / BREAKING NEWS: Corona in Nederland!!!
Eindelijk, ik was al bang dat we weer overgeslagen zouden worden.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:37 schreef Zipportal het volgende:
quote:
De nieuwe @Corona is uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:37 schreef Zipportal het volgende:
Prima, het kan zomaar je laatste zijn!quote:
twitter:cardio_jacco twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 22:17:55Gezien de onwaarschijnlijk lange incubatietijd en het symptoomloze dragerschap heeft het #COVIDー19 virus NL al geruime tijd bereikt. Gezien het ideale carnaval/(overdacht) feest zal de echte epidemie in NL pas over 2-3 weken plaatsvinden. reageer retweet
Goed getimed wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:51 schreef RensAjacied het volgende:
Wel mooi dat ze gelijk een forum maken
twitter:rivm twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:47:09Vanavond werd bekend dat een Duitse man positief testte op COVID-19. De man verbleef een week eerder in Limburg. De GGD is gestart met contactonderzoek. Mochten deze contacten klachten krijgen, dan worden zij geïsoleerd en getest. Morgen volgt een update. https://t.co/D3FZTtv03X https://t.co/eYExaKz9n4 reageer retweet
Kom corona forum maatquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:56 schreef Zipportal het volgende:
twitter:rivm twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 23:47:09Vanavond werd bekend dat een Duitse man positief testte op COVID-19. De man verbleef een week eerder in Limburg. De GGD is gestart met contactonderzoek. Mochten deze contacten klachten krijgen, dan worden zij geïsoleerd en getest. Morgen volgt een update. https://t.co/D3FZTtv03X https://t.co/eYExaKz9n4 reageer retweet
Had ik het maar eerder aangeschaftquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:11 schreef KingRoland het volgende:
https://www.bol.com/nl/l/(...)=CPS&utm_content=txl
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die prijzen
@:ggmm
@:onlogisch
@:rensajacied
@:jancees
@:doublepain
@:zipportal
@:wereldgozer
@:kapiteintje
@:afcniels
@:max23
@:mexicanobakker
@:coco.
@:lange_lans
@:elan
Dekens even naar beneden doen maat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees dat het gesneeuwd heeft, maar zie niks
Één ding is wel zeker en dat is het Corona zal gaan sneeuwenquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dekens even naar beneden doen maat.
@Saindquote:
VERTEL ONS ALLESquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch gaat de mist in met zijn COR-topic.
???????????????????????quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch gaat de mist in met zijn COR-topic.
Jaarlijks vallen er 250k tot 500k doden in de wereld door de griep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check je "berekeningen", mokerdebiel.
Het lijkt wel een VMBO-spreekbeurt.
@skysheriffquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand naar de TR's kijkt in VBL.
@:klummie
@:skysheriff
@:drizzt
Nee, hij toonde aan dat er van de mensen die met dit virus besmet zijn veel meer doden vallen dan met mensen die griep hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaarlijks vallen er 250k tot 500k doden in de wereld door de griep.
Tot nu toe zit het Corona virus op 1% daarvan terwijl het al 6 weken onderweg is.
De gemiddelde griep houdt 18 tot 20 weken aan.
Daarbij voorzie ik de OP van wat informatie hoe het in Nederland gaat, dat een één of andere debiel die 2 dingen met elkaar gaat vergelijken en jij vervolgens daar je punt op wil maken maakt jou hier de mokberdebiel, mokerdebiel.
Ik ben gelukkig tijdig gewaarschuwd door mijn goede vriend @KingRolandquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pas je op voor de sneeuw en de corona daar in het zuiden?
Popcorn.gifquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij toonde aan dat er van de mensen die met dit virus besmet zijn veel meer doden vallen dan met mensen die griep hebben.
Dat het aantal besmettingen minder is dan met de griep is logisch, daar kan een kleuter nog redenen voor bedenken.
Mokberdebiel(lol)quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe zit het Corona virus op 1% daarvan terwijl het al 6 weken onderweg is.
Daarbij voorzie ik de OP van wat informatie hoe het in Nederland gaat, dat een één of andere debiel die 2 dingen met elkaar gaat vergelijken en jij vervolgens daar je punt op wil maken maakt jou hier de mokberdebiel, mokerdebiel.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlogisch spartelt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is wachten op de counter van @:onlogisch
@:zipportal
@:elan
@:rensajacied
@:wereldgozer
Ik hoop de NWS mods ook..quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
Moest glimlachen om je reactie in NWS-FB @:scrummie2.1
Wat is een mokberdebiel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Onlogisch is een parodie op een user.
Mwa ik ben luiquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.
Nee voordat je het weet komt er dan een Willem 2 topic in NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Je zegt gewoon wat @:ggmm wil horen zodat hij je hier mod maakt.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
BUG / [FO][FEA] Tweet komt mobiel automatisch boven de quote of tekst
Krijgt @Caland hier een positieve note voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:41 schreef Breuls het volgende:
De regel in BUG is: gemeld is gemeld, en dat stellen we altijd op prijs, want zonder dat we weten dat iets niet werkt kunnen we het niet verbeteren.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
Dit grapje pakte niet zo goed uit, inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft die lapzwans daar aangesteld @:GGMM ??
Leuke sneer dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het siert hem wel een topic met potentie weer te heropenen na klachten
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?quote:
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.
Het is allemaal een complot van NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot van NWS.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJ
@:scrummie2.1
@:maxi-mus
spreektaalquote:
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben jij team mods NWS of team mods COR
Ik vraag het wel aan Tjacka. Die heeft blijkbaar geen problemen met info doorspelen van achter de schermen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
spreektaal
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/
@Tjacka is duidelijk niet altijd even slim.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Tjacka. Die heeft blijkbaar geen problemen met info doorspelen van achter de schermen.
Lafquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Bij het bedrijf waar jij werkt wordt elke discussie met het hele bedrijf besproken?quote:
Nee maar je kan toch wel zeggen wat je mening is. Je hoeft niet te lekken wat er achter de schermen gezegd wordt. Ik vraag alleen naar jouw mening.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar jij werkt wordt elke discussie met het hele bedrijf besproken?
DAAR GELOOF IK NIKS VAN
Maar je vraagt mijn mening over dingen die naar buiten zijn gebracht, maar stel (ik zeg niet dat het zo is he!!) dat die info helemaal niet juist is, dan kan ik dat niet gaan zitten verbeteren want ik lek zelf niet, maar dan kan ik ook mijn mening niet geven want hetgeen wat er staat klopt van geen kant.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar je kan toch wel zeggen wat je mening is. Je hoeft niet te lekken wat er achter de schermen gezegd wordt. Ik vraag alleen naar jouw mening.
Ik zal het directer vragen: wil jij het NWStopic naar COR ja of nee?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je vraagt mijn mening over dingen die naar buiten zijn gebracht, maar stel (ik zeg niet dat het zo is he!!) dat die info helemaal niet juist is, dan kan ik dat niet gaan zitten verbeteren want ik lek zelf niet, maar dan kan ik ook mijn mening niet geven want hetgeen wat er staat klopt van geen kant.
Daarom beter helemaal niet lekken.
@:tjacka @:tjacka @:tjacka
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal het directer vragen: wil jij het NWStopic naar COR ja of nee?
Stem jij soms ook CDA?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.
Veronica Inside staat toch ook in VBL en niet in TVquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.
Ook dat deel ik niet met het voetvolk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stem jij soms ook CDA?
@:opperkleurder
Omdat er louter vbl users posten, en in het corona topic komen ook veel NWS users.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veronica Inside staat toch ook in VBL en niet in TV
Toen hadden ze nog geen COR subforum, nu wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er louter vbl users posten, en in het corona topic komen ook veel NWS users.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dat deel ik niet met het voetvolk.
Tjacka is daar mod, als de Admins het niet serieus nemen waarom zouden wij dat dan wel doen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen COR subforum, nu wel.
Ik heb tenminste stemrecht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maxi-mus stemt CDA
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. @:maxi-mus deelt even uit aan @:Tjacka én @:GGMM
Ik had er sowieso al geen geloof meer in eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben je erg teleurgesteld dat Ziyech morgen niet speelt?
Babel scoort morgen vier keer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er sowieso al geen geloof meer in eigenlijk.
Irritant al die blessures wel
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt verf ik mijn haar roze en post ik daar pics van.
Ik bewaar deze quotes voor de zekerheidquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Babel morgen vier keer scoort neuk ik m'n moeder en maak er een filmpje van.
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Babel morgen vier keer scoort neuk ik m'n moeder en maak er een filmpje van.
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tjacka is daar mod, als de Admins het niet serieus nemen waarom zouden wij dat dan wel doen?
Normaal vraagt ie het ook niet, dus denk niet dat ze raar op zal gaan kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?
Goed zo makker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielen
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?
Regel eens dat dat NWS topic dicht gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielen
Ik ben toch geen NWS-mod corona debiel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Regel eens dat dat NWS topic dicht gaat.
Snap ik. Respect.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.
Nee, maar wel COR mod. En dat is het beste, fuck NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben toch geen NWS-mod corona debiel.
Doen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om full rage trollmode allemaal algemene topics in NWS en SPT en CUL te maken. Daar komen toch andere users hè
Klopt!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook in NWS trouwens. Want dat is toch ook nieuws hè!
*daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik luister nu Masta Ace - Big City.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt verf ik mijn haar roze en post ik daar pics van.
♪ Mia ♪quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik luister nu Masta Ace - Big City.
Als hij net zo goed speelt als afgelopen wedstrijd, dan scoort hij nog geen 4 keer tegen een pupillenelftal.quote:
Hadden ze dat maar met je vader gedaan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
Harrie wordt morgen chemisch gecastreerd
Ik moet zeggen, het is erg verfrissend weer eens normale hiphop te horen ipv die troep van tegenwoordig.quote:
https://www.last.fm/user/ajacied422quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
♪ Mia ♪
Groetjes, @:El-Stinho
Eens, vroeger was het allemaal wel beter. Ik klink nu net als m'n opaquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:35 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het is erg verfrissend weer eens normale hiphop te horen ipv die troep van tegenwoordig.
Dat denk ik ook elke dagquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar met je vader gedaan.
ZO DANquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden ze dat maar met je vader gedaan.
twitter:realmadriden twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:12:49@kankerclub 💪 This is #RealFootball. https://t.co/qsnr8nrvzC reageer retweet
Wat?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
Harrie wordt morgen chemisch gecastreerd
Oh ik moet wel naar de tandarts maar als hij dit soort praktijken gaat uitvoeren dan ga ik nu alvast mijn afspraak afbellen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat?
Harrie heeft een GROOT probleem.
@:haags_kwartiertje
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik moet wel naar de tandarts maar als hij dit soort praktijken gaat uitvoeren dan ga ik nu alvast mijn afspraak afbellen.
Ik moest direct aan Spooks denken. Maar dat zal misschien wat te commercieel zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, vroeger was het allemaal wel beter. Ik klink nu net als m'n opa
Behalve Nicki dan, maar dat is logisch.
wtfquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
huhtwitter:realmadriden twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:12:49@:kankerclub 💪 This is #RealFootball. https://t.co/qsnr8nrvzC reageer retweet
Genotquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
huhtwitter:realmadriden twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:12:49@:kankerclub 💪 This is #RealFootball. https://t.co/qsnr8nrvzC reageer retweet
Geretweetquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft die persoon z'n naam gewijzigd nadat Real diegene aansprak ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft die persoon z'n naam gewijzigd nadat Real diegene aansprak ofzo?
Dat gebeurde toen toch ook met de Telegraaf die een tweet postte en er toen stond 'Telegraaf is kut" oid
Dat was lachen!
Wel goede tweetsquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Dit is @:kankerclub:
[ afbeelding ]
twitter:kankerclub twitterde op maandag 27-08-2018 om 08:38:30Gefeliciteerd @RaoulJoshua, wil je neuken papa? reageer retweet
Zou raken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[ afbeelding ]
heeft ook betere tijden gekendquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een beetje een raar twitteraccount, er staat ook een filmpje van een vrouw die zich door een hondje laat likken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft ook betere tijden gekend
[ afbeelding ]
Dat is wel raar ja!quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een beetje een raar twitteraccount, er staat ook een filmpje van een vrouw die zich door een hondje laat likken.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was wel mans genoeg om direct onlogisch te mentionenHad hem ook kunnen verwijderen en het kunnen stilzwijgen.
Dat siert je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok dat is wel vreemd jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is een beetje een raar twitteraccount, er staat ook een filmpje van een vrouw die zich door een hondje laat likken.
Geil!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zou ik bij PSV voortaan alleen nog maar 12jarigen opstellen (lol)quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
KNVB besluit dat bij de jeugd tot twaalf jaar geen stand meer wordt bijgehouden.
wtf
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik bij PSV voortaan alleen nog maar 12jarigen opstellen (lol)
Handige oefening wel om jezelf binnenstebuiten te cringen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kan niet meer misgaan!![]()
[ afbeelding ]
Gênantquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou nou JR, Kop omhoog, borst vooruit!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Handige oefening wel om jezelf binnenstebuiten te cringen.
Dan zal Careltje Eiting wel ineens een hogere handelingssnelheid krijgen ja.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou nou nou JR, Kop omhoog, borst vooruit!
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal Careltje Eiting wel ineens een hogere handelingssnelheid krijgen ja.
CoronaFontquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Nee dat wordt niks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Ik geef ze weinig kans meer, helemaal nu Ziyech er ook nog eens niet bij is.
Ik kijk eigenlijk meer uit naar het weekend.quote:
Ik kijk meer uit naar de transferperiode eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk meer uit naar het weekend.
Ik vrees het ergste.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk meer uit naar de transferperiode eigenlijk.
21.00quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is die wedstrijd morgen? Ik werk weer eens naast de aRENa
Neem allemaal je megafoon mee jongens!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou ik bij PSV voortaan alleen nog maar 12jarigen opstellen (lol)
Welke ING?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
Hoelaat is die wedstrijd morgen? Ik werk weer eens naast de aRENa
Dit ontkennen is als de holocaust ontkennenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
37% van de ADlezers denkt dat Feyenoord kampioen wordt.
https://www.ad.nl/nederla(...)-doorgaat~a1a23efd3/
Hallo vosquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:23 schreef vosss het volgende:
Flikker op met die mentions in de voetbaltopics; ik heb hier niks te zoeken man
vosss is met dubbel s maatquote:
Ik vind die hele mediahype behoorlijk kansloos. Ik heb echt letterlijk niemand dit horen beweren, behalve grappend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Geklikt. En gestemd (op Feyenoord).quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Begin je al met een Amsterdams accent te praten?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk rond een uurtje of 5 wel klaar
Nelisquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Begin je al met een Amsterdams accent te praten?
Hey Harriequote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Gestemd op Feyenoordquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Oke is goed. Bedankt voor het doorgeven van de tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk rond een uurtje of 5 wel klaar
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. En gestemd (op Feyenoord).
In Amsterdam wonen nauwelijks Amsterdammers, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Begin je al met een Amsterdams accent te praten?
Ja eens, net als de oldskool Hagenees.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, de wat plattere Amsterdammers zijn over het algemeen wel de lui waar je mee kan lachen.
alleen maar van die stinkhippies wonen er en irritante studentenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen nauwelijks Amsterdammers, dat scheelt.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig tijdig gewaarschuwd door mijn goede vriend @:kingroland
Natuurlijke selectie is een bitch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, net als de oldskool Hagenees.
Die is alleen aan het uitsterven..
zo ook het recruitmentproces bij de big 4 jammer genoeg @Lenny_Leonard @Lange_Lans @DonRaja @Tarado @Wereldgozer @Zipportalquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie is een bitch.
Dat wordt dan helaas toch een baan als filiaalmanager van een Scapino voor je.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo ook het recruitmentproces bij de big 4 jammer genoeg @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja @:tarado @:wereldgozer @:zipportal
Had hem al gepost in één van de 3 parodietopics.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is echt lachweekend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Pieter zwart die met behulp van hooligans het trainingscomplex van ado betreedt om ze half spaces uit te leggen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat er geen algemeen Eredivisie parodie topic is. Daar had dit van ADO prima gepast.
Het schijnt dat ze zelfs flipboards bij zich hadden met tactische aanwijzingen.
Helaas hebben we al 3 parodietopicsquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat er geen algemeen Eredivisie parodie topic is. Daar had dit van ADO prima gepast.
Het schijnt dat ze zelfs flipboards bij zich hadden met tactische aanwijzingen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De FOK! influencer weer bezig geweest?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
GROOT PROBLEEM voorkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Was al een ban aan het zetten
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GROOT PROBLEEM voorkomen.
Maar iedereen die lekt krijgt een ban?
Tjacka
Wat heeft coolblue hiermee te makenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Pieter zwart die met behulp van hooligans het trainingscomplex van ado betreedt om ze half spaces uit te leggen
[ afbeelding ]
lolquote:https://www.telegraaf.nl/(...)avalswagen-in-spanje
CAMPO DE CRIPTANA - Een carnavalswagen in het Spaanse Campo de Criptana heeft voor veel ophef gezorgd. Een groep feestvierders had er namelijk voor gekozen om de Tweede Wereldoorlog als thema te kiezen voor hun wagen, compleet met een gaskamer, schoorstenen, nazi-outfits en dansende ’Joden’ in gestreepte pakken.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is echt lachweekend.
@:GGMM
Ik kijk wel evenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:58 schreef fetX het volgende:
Volgens mij maak ik een gigantische uitglijder in het Feyenoord topic.
De jongere broertjes zijn altijd de lulquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-broertje~a0d889d3/
Ik wist niet dat @:picommp een Rotterdammer was
Rotterdamquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |