quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kan niet meer misgaan!![]()
[ afbeelding ]
Gestemd op Feyenoordquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
37% van de ADlezers denkt dat Feyenoord kampioen wordt.
https://www.ad.nl/nederla(...)-doorgaat~a1a23efd3/
Oke is goed. Bedankt voor het doorgeven van de tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben hopelijk rond een uurtje of 5 wel klaar
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. En gestemd (op Feyenoord).
In Amsterdam wonen nauwelijks Amsterdammers, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Begin je al met een Amsterdams accent te praten?
Ja eens, net als de oldskool Hagenees.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Caland het volgende:
Wel jammer, de wat plattere Amsterdammers zijn over het algemeen wel de lui waar je mee kan lachen.
alleen maar van die stinkhippies wonen er en irritante studentenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
In Amsterdam wonen nauwelijks Amsterdammers, dat scheelt.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig tijdig gewaarschuwd door mijn goede vriend @:kingroland
Natuurlijke selectie is een bitch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens, net als de oldskool Hagenees.
Die is alleen aan het uitsterven..
zo ook het recruitmentproces bij de big 4 jammer genoeg @Lenny_Leonard @Lange_Lans @DonRaja @Tarado @Wereldgozer @Zipportalquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie is een bitch.
Dat wordt dan helaas toch een baan als filiaalmanager van een Scapino voor je.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zo ook het recruitmentproces bij de big 4 jammer genoeg @:lenny_leonard @:lange_lans @:donraja @:tarado @:wereldgozer @:zipportal
Had hem al gepost in één van de 3 parodietopics.quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef AFCNiels het volgende:
Dit kan niet meer misgaan!![]()
[ afbeelding ]
Dat is echt lachweekend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Pieter zwart die met behulp van hooligans het trainingscomplex van ado betreedt om ze half spaces uit te leggen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat er geen algemeen Eredivisie parodie topic is. Daar had dit van ADO prima gepast.
Het schijnt dat ze zelfs flipboards bij zich hadden met tactische aanwijzingen.
Helaas hebben we al 3 parodietopicsquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Jammer dat er geen algemeen Eredivisie parodie topic is. Daar had dit van ADO prima gepast.
Het schijnt dat ze zelfs flipboards bij zich hadden met tactische aanwijzingen.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De FOK! influencer weer bezig geweest?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
GROOT PROBLEEM voorkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.![]()
Was al een ban aan het zetten
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GROOT PROBLEEM voorkomen.
Maar iedereen die lekt krijgt een ban?
Tjacka
Wat heeft coolblue hiermee te makenquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:04 schreef skysherrif het volgende:
Pieter zwart die met behulp van hooligans het trainingscomplex van ado betreedt om ze half spaces uit te leggen
[ afbeelding ]
lolquote:https://www.telegraaf.nl/(...)avalswagen-in-spanje
CAMPO DE CRIPTANA - Een carnavalswagen in het Spaanse Campo de Criptana heeft voor veel ophef gezorgd. Een groep feestvierders had er namelijk voor gekozen om de Tweede Wereldoorlog als thema te kiezen voor hun wagen, compleet met een gaskamer, schoorstenen, nazi-outfits en dansende ’Joden’ in gestreepte pakken.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat is echt lachweekend.
@:onlogisch
@:GGMM
Ik kijk wel evenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:58 schreef fetX het volgende:
Volgens mij maak ik een gigantische uitglijder in het Feyenoord topic.
De jongere broertjes zijn altijd de lulquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-broertje~a0d889d3/
Ik wist niet dat @:picommp een Rotterdammer was
Rotterdamquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
Ga je mond spoelenquote:Op donderdag 27 februari 2020 07:19 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |