Wat is een mokberdebiel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaarlijks vallen er 250k tot 500k doden in de wereld door de griep.
Tot nu toe zit het Corona virus op 1% daarvan terwijl het al 6 weken onderweg is.
De gemiddelde griep houdt 18 tot 20 weken aan.
Daarbij voorzie ik de OP van wat informatie hoe het in Nederland gaat, dat een één of andere debiel die 2 dingen met elkaar gaat vergelijken en jij vervolgens daar je punt op wil maken maakt jou hier de mokberdebiel, mokerdebiel.
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Onlogisch is een parodie op een user.
Mwa ik ben luiquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.
Nee voordat je het weet komt er dan een Willem 2 topic in NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Je zegt gewoon wat @:ggmm wil horen zodat hij je hier mod maakt.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
BUG / [FO][FEA] Tweet komt mobiel automatisch boven de quote of tekst
@:caland
Krijgt @Caland hier een positieve note voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:41 schreef Breuls het volgende:
De regel in BUG is: gemeld is gemeld, en dat stellen we altijd op prijs, want zonder dat we weten dat iets niet werkt kunnen we het niet verbeteren.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
Dit grapje pakte niet zo goed uit, inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft die lapzwans daar aangesteld @:GGMM ??
Leuke sneer dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het siert hem wel een topic met potentie weer te heropenen na klachten
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?quote:
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.
Het is allemaal een complot van NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot van NWS.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJ
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:onlogisch
@:caland
@:scrummie2.1
@:maxi-mus
Forum Opties | |
---|---|