@Saindquote:
VERTEL ONS ALLESquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch gaat de mist in met zijn COR-topic.
???????????????????????quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:00 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch gaat de mist in met zijn COR-topic.
Jaarlijks vallen er 250k tot 500k doden in de wereld door de griep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Check je "berekeningen", mokerdebiel.
Het lijkt wel een VMBO-spreekbeurt.
@skysheriffquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat er nog iemand naar de TR's kijkt in VBL.
@:klummie
@:skysheriff
@:drizzt
Nee, hij toonde aan dat er van de mensen die met dit virus besmet zijn veel meer doden vallen dan met mensen die griep hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jaarlijks vallen er 250k tot 500k doden in de wereld door de griep.
Tot nu toe zit het Corona virus op 1% daarvan terwijl het al 6 weken onderweg is.
De gemiddelde griep houdt 18 tot 20 weken aan.
Daarbij voorzie ik de OP van wat informatie hoe het in Nederland gaat, dat een één of andere debiel die 2 dingen met elkaar gaat vergelijken en jij vervolgens daar je punt op wil maken maakt jou hier de mokberdebiel, mokerdebiel.
Ik ben gelukkig tijdig gewaarschuwd door mijn goede vriend @KingRolandquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Pas je op voor de sneeuw en de corona daar in het zuiden?
Popcorn.gifquote:Op woensdag 26 februari 2020 10:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij toonde aan dat er van de mensen die met dit virus besmet zijn veel meer doden vallen dan met mensen die griep hebben.
Dat het aantal besmettingen minder is dan met de griep is logisch, daar kan een kleuter nog redenen voor bedenken.
Mokberdebiel(lol)quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tot nu toe zit het Corona virus op 1% daarvan terwijl het al 6 weken onderweg is.
Daarbij voorzie ik de OP van wat informatie hoe het in Nederland gaat, dat een één of andere debiel die 2 dingen met elkaar gaat vergelijken en jij vervolgens daar je punt op wil maken maakt jou hier de mokberdebiel, mokerdebiel.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlogisch spartelt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het is wachten op de counter van @:onlogisch
@:zipportal
@:caland
@:elan
@:rensajacied
@:wereldgozer
@:tjacka
Ik hoop de NWS mods ook..quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:48 schreef GGMM het volgende:
Moest glimlachen om je reactie in NWS-FB @:scrummie2.1
Wat is een mokberdebiel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Onlogisch is een parodie op een user.
Mwa ik ben luiquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in de sc. Graag een eigen topic hiervoor openen.
Nee voordat je het weet komt er dan een Willem 2 topic in NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Je zegt gewoon wat @:ggmm wil horen zodat hij je hier mod maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |