quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
BUG / [FO][FEA] Tweet komt mobiel automatisch boven de quote of tekst
@:caland
Krijgt @Caland hier een positieve note voor?quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:41 schreef Breuls het volgende:
De regel in BUG is: gemeld is gemeld, en dat stellen we altijd op prijs, want zonder dat we weten dat iets niet werkt kunnen we het niet verbeteren.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:46 schreef Zipportal het volgende:
Als FOK influencer wordt dit gelijk opgepikt.
Dit grapje pakte niet zo goed uit, inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft die lapzwans daar aangesteld @:GGMM ??
Leuke sneer dit.quote:Op woensdag 26 februari 2020 12:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar het siert hem wel een topic met potentie weer te heropenen na klachten
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?quote:
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is er nog steeds een Corona-topic in NWS terwijl er een speciaal subforum is?
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Omdat NWS mods dat graag willen blijkt. Ik vind het ook een beetje vreemd en verwarrend.
Het is allemaal een complot van NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dommigheid kent geen tijd. In tijden van onzekerheid mensen nog meer in verwarring brengen. Wie heeft hier baat bij?
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot van NWS.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat topic is besmet. Hup in quarantaine ermee. Verder in COR.
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
DIT GAAT MIS MENSEN IK KAN GEEN SCREENSHOT MAKEN DUS WEES ER SNEL BIJ
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:onlogisch
@:caland
@:scrummie2.1
@:maxi-mus
spreektaalquote:
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben jij team mods NWS of team mods COR
Ik vraag het wel aan Tjacka. Die heeft blijkbaar geen problemen met info doorspelen van achter de schermen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
spreektaal
https://www.trouw.nl/nieu(...)-nederland~bb5806fe/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |