Ik had er sowieso al geen geloof meer in eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben je erg teleurgesteld dat Ziyech morgen niet speelt?
Babel scoort morgen vier keer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had er sowieso al geen geloof meer in eigenlijk.
Irritant al die blessures wel
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt verf ik mijn haar roze en post ik daar pics van.
Ik bewaar deze quotes voor de zekerheidquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Babel morgen vier keer scoort neuk ik m'n moeder en maak er een filmpje van.
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Babel morgen vier keer scoort neuk ik m'n moeder en maak er een filmpje van.
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tjacka is daar mod, als de Admins het niet serieus nemen waarom zouden wij dat dan wel doen?
Normaal vraagt ie het ook niet, dus denk niet dat ze raar op zal gaan kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?
Goed zo makker.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielen
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoe vraag je dit aan je moeder als het daadwerkelijk gebeurt? Of vraag je het niet?
Regel eens dat dat NWS topic dicht gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik ben goed klaar met die corona debielen
Ik ben toch geen NWS-mod corona debiel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Regel eens dat dat NWS topic dicht gaat.
Snap ik. Respect.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.
Nee, maar wel COR mod. En dat is het beste, fuck NWS.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben toch geen NWS-mod corona debiel.
Doen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik zit er echt aan te denken om full rage trollmode allemaal algemene topics in NWS en SPT en CUL te maken. Daar komen toch andere users hè
Klopt!quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook in NWS trouwens. Want dat is toch ook nieuws hè!
*daarquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is een dingetje uit m'n jeugd, maar dat praat ik en plein public niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |