@Tjacka is duidelijk niet altijd even slim.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Tjacka. Die heeft blijkbaar geen problemen met info doorspelen van achter de schermen.
Lafquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben team dit soort zaken bespreek ik niet voor de schermen.
Bij het bedrijf waar jij werkt wordt elke discussie met het hele bedrijf besproken?quote:
Nee maar je kan toch wel zeggen wat je mening is. Je hoeft niet te lekken wat er achter de schermen gezegd wordt. Ik vraag alleen naar jouw mening.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar jij werkt wordt elke discussie met het hele bedrijf besproken?
DAAR GELOOF IK NIKS VAN
Maar je vraagt mijn mening over dingen die naar buiten zijn gebracht, maar stel (ik zeg niet dat het zo is he!!) dat die info helemaal niet juist is, dan kan ik dat niet gaan zitten verbeteren want ik lek zelf niet, maar dan kan ik ook mijn mening niet geven want hetgeen wat er staat klopt van geen kant.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar je kan toch wel zeggen wat je mening is. Je hoeft niet te lekken wat er achter de schermen gezegd wordt. Ik vraag alleen naar jouw mening.
Ik zal het directer vragen: wil jij het NWStopic naar COR ja of nee?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je vraagt mijn mening over dingen die naar buiten zijn gebracht, maar stel (ik zeg niet dat het zo is he!!) dat die info helemaal niet juist is, dan kan ik dat niet gaan zitten verbeteren want ik lek zelf niet, maar dan kan ik ook mijn mening niet geven want hetgeen wat er staat klopt van geen kant.
Daarom beter helemaal niet lekken.
@:tjacka @:tjacka @:tjacka
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal het directer vragen: wil jij het NWStopic naar COR ja of nee?
Stem jij soms ook CDA?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.
Veronica Inside staat toch ook in VBL en niet in TVquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er staat ook weleens voetbalnieuws in nieuws toch? Ik heb hier geen mening over eigenlijk.
Ook dat deel ik niet met het voetvolk.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stem jij soms ook CDA?
@:opperkleurder
Omdat er louter vbl users posten, en in het corona topic komen ook veel NWS users.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Veronica Inside staat toch ook in VBL en niet in TV
Toen hadden ze nog geen COR subforum, nu wel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat er louter vbl users posten, en in het corona topic komen ook veel NWS users.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook dat deel ik niet met het voetvolk.
Tjacka is daar mod, als de Admins het niet serieus nemen waarom zouden wij dat dan wel doen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen COR subforum, nu wel.
Ik heb tenminste stemrecht.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maxi-mus stemt CDA
quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo dan. @:maxi-mus deelt even uit aan @:Tjacka én @:GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |