Ja ik ook duurde weer wat langquote:
quote:
IRC wie had er wat meequote:
Kan niet met de meeting nuquote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maar beter, anders is Eend een week boos
Nou dat niet wel neukersquote:Op maandag 24 februari 2020 18:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik welecht zoveel films mee uitgewisseld
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Kan wel, maar komt de sfeer vast niet ten goede
Dan was het een domme opmerkingquote:Op maandag 24 februari 2020 18:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vond het altijd zo mooi om uit #fil weggetrapt te worden omdat men mijn opmerking niet intellegent genoeg vond.
Ik kan je komen halenquote:
Het is filosofie, daar horen domme opmerkingen bij, anders word er niet over nagedacht, maar om nou meteen te gaan trappen....quote:
Het lijkt fok welquote:Op maandag 24 februari 2020 18:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is filosofie, daar horen domme opmerkingen bij, anders word er niet over nagedacht, maar om nou meteen te gaan trappen....
Ik heb weinig te verliezen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, hij was zijn tanden toch al kwijt las ik
Ja saneringquote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nou is dat zoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb een jaar of 6-7 irc met alle voor- en nadelen er van gebruikt, maar ik was er op een gegeven moment gewoon klaar mee.
Er zijn ook makkelijkers manieren om met non-verbaal personen te spreken.
Boze echtgenoot.quote:
*Noteert: langs de kringloop voor extra tandjesquote:Op maandag 24 februari 2020 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
*Noteert: langs de kringloop voor extra tandjes
Dracula, of Theo en Thea?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit...quote:
Maakt niet uit die ram ik er wel uit. Scheelt weer op de tandarts rekeningquote:
20 jaar geleden was dat ook zo, je kijkt er alleen naar als iemand die twintig jaar ouder is.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit die ram ik er wel uit. Scheelt weer op de tandarts rekening
quote:
Meestal halen ze eerst alles er uit jaquote:Op maandag 24 februari 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt niet uit die ram ik er wel uit. Scheelt weer op de tandarts rekening
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]vraag het zondag nog een keer....misschien krijg je een ander antwoord
* Noteert bijtkleiquote:Op maandag 24 februari 2020 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Meestal halen ze eerst alles er uit ja
Omelet met groenten en vooral veel rode peperquote:
Yep, een voorproefje, donderdag de afspraak.quote:
Oi, wordt een gepuzzel! Had je veel klachten?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, een voorproefje, donderdag de afspraak.
Dus geen pannenkoeken of een broodje maar een salade
Gelukkig kon je daar sowieso al van genietenquote:Op maandag 24 februari 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, een voorproefje, donderdag de afspraak.
Dus geen pannenkoeken of een broodje maar een salade
Het zal even wennen zijn, maar ben wel blij het te weten, omdat ik nu weet wat ik moet laten staan om geen ellendige buikpijn en opgeblazen pens te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi, wordt een gepuzzel! Had je veel klachten?
Geitenkaassalade dusquote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig kon je daar sowieso al van genieten
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potjequote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb het potje al gesloopt.
![]()
Nee, niet door erop te gaan zitten.![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Dat zou dan net mijn velletje zijn, plastic is nu gescheurd. Zucht.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
chocoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Gloeiende gotver.
Op je naad?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
Oh.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee op die plastic pot natuurlijk.
Oh en kut dat je nou op je eten moet gaan letten maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
*Noteert extra kussentje voor op krukquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Op je bek?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
*Noteert extra kussentje voor op kruk
+ extra rol ducttape. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wordt janken, want da vocht moet toch ergens naartoe.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En maar denken dat je er eindelijk klaar mee zou zijn.
oh nee hoor, het is hartstikke gezellig op IRCquote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je hier nog steeds op tonja te wachten?
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt janken, want da vocht moet toch ergens naartoe.
Ja doe maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en kut dat je nou op je eten moet gaan letten maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt dan.
Je hebt er wel een klus aan hèquote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn best al veel producten glutenvrij volgens mij. Komt goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kreeg een MI van een enorme pisfontein.
Als je dat zaterdag maar laatquote:Op maandag 24 februari 2020 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
Blij dat ik jullie kan vermaken met mijn ellende.
Een spleet in een spleet.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Gloeiende gotver.
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Was ik maar een kerel, dan kon ik gewoon in de gootsteen pissen.
Zit nu tape op, ik ben fokking benieuwd straks.quote:
Dat kun je nu ook gewoon hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
Blij dat ik jullie kan vermaken met mijn ellende.
Wat staat er buiten dan? Een smerige Dixie?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit nu tape op, ik ben fokking benieuwd straks.![]()
Ik ga niet naar beneden vannacht, desnoods kruip ik op het aanrecht en doe ik het boven de gootsteen, mijn boiler is inmiddels weg.
Dit is dan een keukenblok, dat moet mijn dikke reet wel houden maar liever niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Wastafel van de muur
Ik heb daar wat voorquote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
ja die had ik al aangebodenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
En anders heeft Prisha nog wel een plastuitje over.
Ze kunnen er niet best tegen als je er tegenop begint te klimmen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Wastafel van de muur
Een minigebouwtje met 3 hokken waar een douche en wc in zit. Maar ik wil gewoon niet meer naar buiten savonds laat of snachts.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er buiten dan? Een smerige Dixie?
nee. Alles onder gezeken. Stom dingquote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou er net over beginnen ... en goed bevallen?
Keukenblok is veiliger dan een losse wastafel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is dan een keukenblok, dat moet mijn dikke reet wel houden maar liever niet natuurlijk.
Ja zeg en dan bied je mij dat aan. Dat was hem dan helemaal niet geworden natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Alles onder gezeken. Stom ding
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Keukenblok is veiliger dan een losse wastafel ja
dan maar op de ouwerwetse manier op de hurken achter een steenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Alles onder gezeken. Stom ding
Nee, dat bleekquote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet best tegen als je er tegenop begint te klimmen.
Succes..quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.
Dat werd het uiteindelijk ja. In de tent gebruikte ik hem wel trouwens om goed in dat potje te mikken; Had nadat het de eerste keer een beetje misging, een kussensloop ondergedaan, die gebruikte ik toch niet. Beetje improviseren....quote:Op maandag 24 februari 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
dan maar op de ouwerwetse manier op de hurken achter een steen
Nahhh, die had een fles en zeik alles onderquote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
En anders heeft Prisha nog wel een plastuitje over.
Je hebt geen toekijkers dan gaat het wat beter denk ik. Ik werd helemaal nerveus achter zo'n steenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg en dan bied je mij dat aan. Dat was hem dan helemaal niet geworden natuurlijk.
was niet helemaal een succesquote:Op maandag 24 februari 2020 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahhh, die had een fles en zeik alles onder
Ja, dat scheelt inderdaad wel. Ik snap je nerveusheid wel. Ik moet er niet aan denken iig.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt geen toekijkers dan gaat het wat beter denk ik. Ik werd helemaal nerveus achter zo'n steen
Ik heb hem al op mijn chat geloktquote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je hier nog steeds op tonja te wachten?
rrrraaaaaaawwwwrrrrrrrjjjjjquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
*noteert: extra kruk bij en vragen om ID
Wanneer ga jij een avatar nemen?quote:
quote:
Tonja tekent er ff 1quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een avatar nemen?
ik probeer de hele tijd avatars te zoeken maar de requirements zijn echt absurd gewoon!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een avatar nemen?
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
*noteert: extra kruk bij en vragen om ID
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wipt de UI van tonja nu ineens wat sneller op en neer?
ik voel er niks van anders!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog ff en je kan het laten doenquote:
Als je iets weet en het past niet dann kan je hier vragen om er iets van te maken:quote:Op maandag 24 februari 2020 19:13 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik probeer de hele tijd avatars te zoeken maar de requirements zijn echt absurd gewoon!
Dank. Fokking toestand.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ook, ik las net je toilet struggles
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
* noteert: kleinzoon appen. Tekenen gaat niet door. Er is iets tussen gekomen
Leuk! Hoe kom je daar zo terecht dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ik krijg over een weekje een rondleiding achter de schermen bij de KNMI. Leek me wel cool!
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ik krijg over een weekje een rondleiding achter de schermen bij de KNMI. Leek me wel cool!
Dat is gaafquote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, dat lijkt me zeker leuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ja...dat is de leeftijdquote:
Tonja heeft een eigen tekenshow op dinsdagavond, dus ze is voorlopig nog wel even met je bezig.quote:
iemand via een site waar ik ingeschreven sta heeft dat kunnen regelen. Heb er speciaal een dag voor vrij genomen, ben echt heel benieuwd.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Hoe kom je daar zo terecht dan?
echt hequote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Godsakke... Ik heb er ff een oud Utozeiltje bij gepakt
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Godsakke... Ik heb er ff een oud Utozeiltje bij gepakt
Dat kon wel eens een hele interessante rondleiding worden. Je zat alweer te lang op je kont naar je zin dus. Man³.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
iemand via een site waar ik ingeschreven sta heeft dat kunnen regelen. Heb er speciaal een dag voor vrij genomen, ben echt heel benieuwd.
Die kerstavatar voor jou die koste wat tijd maar ik lag in een duik toen die af was.quote:
Ja..te grootschalig ingekochtquote:
Ook een gesprekje met een seismoloog die over zijn werk gaat vertellen en wat gaat laten zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kon wel eens een hele interessante rondleiding worden. Je zat alweer te lang op je kont naar je zin dus. Man³.
quote:
Ik zal een regen, wind, stormdans doen...dan moet het lukkenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk is het een interessante weerdag. Code,meteorologen helemaal in paniek!
but you love usquote:
ho ho het is wel even genoegquote:Op maandag 24 februari 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zal een regen, wind, stormdans doen...dan moet het lukken
nog één dagjequote:
Een hitterecord is ook leukquote:
Die dag vliegt om moet je maar rekenen. Bij die seismoloog een paar keer flink op de grond stampen, kijken wat de reactie is van dr Bibber.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook een gesprekje met een seismoloog die over zijn werk gaat vertellen en wat gaat laten zien.
Nah....ik was dit al voor mijn vakantie aan het regelen geweest. Blij dat het rond is.
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die dag vliegt om moet je maar rekenen. Bij die seismoloog een paar keer flink op de grond stampen, kijken wat de reactie is van dr Bibber.
Moet je ook even aan @Voxs vragen, die heeft er invloed op!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ook nog eens snel gebruiken.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu is er geen boer op de weg te bekennen zeker?
UI-teraardquote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook nog eens snel gebruiken.
En de weerman ff een corrigerende tik op zijn bek geven😂quote:Op maandag 24 februari 2020 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
boy oh boy, the gift that keeps on giving
NEE......dat doet ze voor mijquote:
Oh kutquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]Allemaal subsidies aan het aanvragen voor hun verzopen trekkers
Dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Succes..dat zijn wel ff kutdingen
Ik heb iets gemist....ben je ziek Deesquote:
Datquote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist....ben je ziek Dees
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist....ben je ziek Dees
oh joh...damn. Ja er zijn ergere dingen. Het is lastig wel. Maar denk uiteindelijk wordt het een way of life? Sterkte in elk geval, zal even wennen en zo zijn. Hopelijk snel minder last?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.
ohhhh shitquote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Geen sushi meer![]()
Nou, het was een leuk leven
Fijn om te weten hoe ik die ellendige buikpijn en opgeblazen gevoel moet voorkomen, genoeg lekkere dingen zonder gluten te vinden.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh...damn. Ja er zijn ergere dingen. Het is lastig wel. Maar denk uiteindelijk wordt het een way of life? Sterkte in elk geval, zal even wennen en zo zijn. Hopelijk snel minder last?
Glutenallergie.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.
Verklaart wel waarom ik meestal buikpijn had na het eten van sushi, een andere arts had me verteld dat er bijna niemand is die niet tegen rijst kan.quote:
Ohw wat vervelend allemaal. Sterkte. Ik hoop dat je snel aan je nieuwe dieet kan wennen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn om te weten hoe ik die ellendige buikpijn en opgeblazen gevoel moet voorkomen, genoeg lekkere dingen zonder gluten te vinden.
Tegenwoordig zijn er gelukkig zoveel alternatieven.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glutenallergie.Mijn tante kreeg het in de jaren 80 en mocht toen niets met meel hebben en veel alternatieven waren er toen nog niet.
*wappert wat en woeit watquote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je ook even aan @:Voxs vragen, die heeft er invloed op!
Dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw wat vervelend allemaal. Sterkte. Ik hoop dat je snel aan je nieuwe dieet kan wennen.
Gelukkig wel, mijn tante was ook de eerste met een broodmachine want glutenvrij brood was niet te betalen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er gelukkig zoveel alternatieven.
Oh ...quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
de beste oekrainse drummer die er bestaat!
Wie dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
de beste oekrainse drummer die er bestaat!
Ben je er klaar voor Voxsie? Helemaal ingepakt en alles?quote:
Hoest met hondje?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit, in mijn hoofd was het dinsdag. Was veul te vroeg met uitwuiven.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:12 schreef Gnunix het volgende:
[..]
geen idee hoe 'ie heet, heb dit filmpje gekregen van een collega van me
Vond het lieff!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit, in mijn hoofd was het dinsdag. Was veul te vroeg met uitwuiven.
Ja eindelijk! Heb niet zoveel meequote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor Voxsie? Helemaal ingepakt en alles?
Arme Win, Pucky loopt ook mank.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Win loopt nog steeds een beetje mank, Bruno is
oooohh zie....verklaarbaar,. Niets aan het handje dus. Top!!!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
Ja eindelijk! Heb niet zoveel mee![]()
Die boarding pass niet printbaar of downloadbaar. Ik had per ongeluk datum van verval van paspoort ipv 7 july, 9 july ingevuldWel hersteld online, maar moet hem toch ophalen bij balie.
Ik hoop hetquote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
oooohh zie....verklaarbaar,. Niets aan het handje dus. Top!!!!!
Mooi dat het opgelost isquote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vond het lieff!
Morgenvroeg 8 uur met den trein.
[..]
Ja eindelijk! Heb niet zoveel mee![]()
Die boarding pass niet printbaar of downloadbaar. Ik had per ongeluk datum van verval van paspoort ipv 7 july, 9 july ingevuldWel hersteld online, maar moet hem toch ophalen bij balie.
Jaquote:
Heb je een kat gecoded?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef Gnunix het volgende:
[ afbeelding ]
dit zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik wilde dit toch even delen, hier ben ik namelijk best trots op
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezetenquote:
En wat is het nut daarvan?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:21 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezeten
aha! Wel tof als die dingen lukkenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:21 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezeten
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.quote:
Doe je dat voor je werk of als hobby?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
dus nou kan ik fijn achterover zitten en genieten
VerGnugnixenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
dus nou kan ik fijn achterover zitten en genieten
Programmeren? Beide! maar toch is het fijner om dat thuis te doen, lekker in je eigen favoriete taal typen zonder dat er collega's om je heen zitten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je dat voor je werk of als hobby?
Ah een nerd gespot.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Je hebt een UIquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Ik speel met treintjes.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart verder![]()
leuk!
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.quote:
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die CPU is wel wat achterhaald inmiddels.
hehequote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer coresquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer cores
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.quote:
en dit is hoe hobbies uit de hand lopenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.
best welquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
zijn wij niet ontzettend cute samen
Oude zooi dan daar bij die hoster.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Gnunix het volgende:
[..]
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderen
Maakt mij niet eens zo heel veel uit, als ik dikke performance nodig heb, dan trek ik op kantoor wel een doos uit een rack.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude zooi dan daar bij die hoster.
quote:
can't cheat when not in a relationship!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:49 schreef Gnunix het volgende:
[..]
can't cheat when not in a relationship!
en trouwens, ik heb nog nooit een catfight gezien!
hoeft ook niet te slaan.. bijten mag ook!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:50 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga puzzie niet slaan die is lief.
tonja wil je niet. Die valt niet te programmeren en is gestoorder dan ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hoeft ook niet te slaan.. bijten mag ook!
of andere dingen
wil ik tonja niet, of wil tonja mij niet?! ik snap 't niet meer!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
tonja wil je niet. Die valt niet te programmeren en is gestoorder dan ik.
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaaktquote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef Gnunix het volgende:
[..]
wil ik tonja niet, of wil tonja mij niet?! ik snap 't niet meer!!!
maar.. je hebt m'n BSN niet!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaakt
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaakt
tonja is raar.quote:
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
tonja is raar.Als ze de papieren zegt kan ze ook de menukaart bedoelen. De vraag is dus of je voor- of hoofdgerecht bent.
Dat kan je beter met soury bespreken.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!
Die tekent ze zelf welquote:
Het was leuk voor hoe lang het duurde...quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!
IK HAD VERWACHT DAT IK HET HOOFDGERECHT WASquote:Op maandag 24 februari 2020 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was leuk voor hoe lang het duurde...
Sorryquote:Op maandag 24 februari 2020 21:19 schreef Gnunix het volgende:
[..]
IK HAD VERWACHT DAT IK HET HOOFDGERECHT WAS
Ga je hem grillen of braden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |