quote:Op maandag 24 februari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]Allemaal subsidies aan het aanvragen voor hun verzopen trekkers
Dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 19:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Succes..dat zijn wel ff kutdingen
Ik heb iets gemist....ben je ziek Deesquote:
Datquote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist....ben je ziek Dees
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist....ben je ziek Dees
oh joh...damn. Ja er zijn ergere dingen. Het is lastig wel. Maar denk uiteindelijk wordt het een way of life? Sterkte in elk geval, zal even wennen en zo zijn. Hopelijk snel minder last?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.
ohhhh shitquote:Op maandag 24 februari 2020 19:59 schreef Deisyy het volgende:
Geen sushi meer![]()
Nou, het was een leuk leven
Fijn om te weten hoe ik die ellendige buikpijn en opgeblazen gevoel moet voorkomen, genoeg lekkere dingen zonder gluten te vinden.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh joh...damn. Ja er zijn ergere dingen. Het is lastig wel. Maar denk uiteindelijk wordt het een way of life? Sterkte in elk geval, zal even wennen en zo zijn. Hopelijk snel minder last?
Glutenallergie.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het niet, kreeg vandaag uitslagen, glutenallergie, zo ook koemelk, rijst, en nog het e.e.a., er zijn ergere dingen.
Verklaart wel waarom ik meestal buikpijn had na het eten van sushi, een andere arts had me verteld dat er bijna niemand is die niet tegen rijst kan.quote:
Ohw wat vervelend allemaal. Sterkte. Ik hoop dat je snel aan je nieuwe dieet kan wennen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn om te weten hoe ik die ellendige buikpijn en opgeblazen gevoel moet voorkomen, genoeg lekkere dingen zonder gluten te vinden.
Tegenwoordig zijn er gelukkig zoveel alternatieven.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Glutenallergie.Mijn tante kreeg het in de jaren 80 en mocht toen niets met meel hebben en veel alternatieven waren er toen nog niet.
*wappert wat en woeit watquote:Op maandag 24 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je ook even aan @:Voxs vragen, die heeft er invloed op!
Dank uquote:Op maandag 24 februari 2020 20:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw wat vervelend allemaal. Sterkte. Ik hoop dat je snel aan je nieuwe dieet kan wennen.
Gelukkig wel, mijn tante was ook de eerste met een broodmachine want glutenvrij brood was niet te betalen.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er gelukkig zoveel alternatieven.
Oh ...quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
de beste oekrainse drummer die er bestaat!
Wie dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:56 schreef Gnunix het volgende:
[..]
de beste oekrainse drummer die er bestaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |