ja die had ik al aangebodenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
En anders heeft Prisha nog wel een plastuitje over.
Ze kunnen er niet best tegen als je er tegenop begint te klimmen.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Wastafel van de muur
Een minigebouwtje met 3 hokken waar een douche en wc in zit. Maar ik wil gewoon niet meer naar buiten savonds laat of snachts.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat staat er buiten dan? Een smerige Dixie?
nee. Alles onder gezeken. Stom dingquote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou er net over beginnen ... en goed bevallen?
Keukenblok is veiliger dan een losse wastafel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit is dan een keukenblok, dat moet mijn dikke reet wel houden maar liever niet natuurlijk.
Ja zeg en dan bied je mij dat aan. Dat was hem dan helemaal niet geworden natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Alles onder gezeken. Stom ding
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Keukenblok is veiliger dan een losse wastafel ja
dan maar op de ouwerwetse manier op de hurken achter een steenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Alles onder gezeken. Stom ding
Nee, dat bleekquote:Op maandag 24 februari 2020 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet best tegen als je er tegenop begint te klimmen.
Succes..quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.
Dat werd het uiteindelijk ja. In de tent gebruikte ik hem wel trouwens om goed in dat potje te mikken; Had nadat het de eerste keer een beetje misging, een kussensloop ondergedaan, die gebruikte ik toch niet. Beetje improviseren....quote:Op maandag 24 februari 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
dan maar op de ouwerwetse manier op de hurken achter een steen
Nahhh, die had een fles en zeik alles onderquote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
En anders heeft Prisha nog wel een plastuitje over.
Je hebt geen toekijkers dan gaat het wat beter denk ik. Ik werd helemaal nerveus achter zo'n steenquote:Op maandag 24 februari 2020 19:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg en dan bied je mij dat aan. Dat was hem dan helemaal niet geworden natuurlijk.
was niet helemaal een succesquote:Op maandag 24 februari 2020 19:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nahhh, die had een fles en zeik alles onder
Ja, dat scheelt inderdaad wel. Ik snap je nerveusheid wel. Ik moet er niet aan denken iig.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je hebt geen toekijkers dan gaat het wat beter denk ik. Ik werd helemaal nerveus achter zo'n steen
Ik heb hem al op mijn chat geloktquote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je hier nog steeds op tonja te wachten?
rrrraaaaaaawwwwrrrrrrrjjjjjquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
*noteert: extra kruk bij en vragen om ID
Wanneer ga jij een avatar nemen?quote:
quote:
Tonja tekent er ff 1quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een avatar nemen?
ik probeer de hele tijd avatars te zoeken maar de requirements zijn echt absurd gewoon!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een avatar nemen?
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:12 schreef oma-Nijn het volgende:
*noteert: extra kruk bij en vragen om ID
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wipt de UI van tonja nu ineens wat sneller op en neer?
ik voel er niks van anders!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog ff en je kan het laten doenquote:
Als je iets weet en het past niet dann kan je hier vragen om er iets van te maken:quote:Op maandag 24 februari 2020 19:13 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ik probeer de hele tijd avatars te zoeken maar de requirements zijn echt absurd gewoon!
Dank. Fokking toestand.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij ook, ik las net je toilet struggles
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
* noteert: kleinzoon appen. Tekenen gaat niet door. Er is iets tussen gekomen
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
* noteert: kleinzoon appen. Tekenen gaat niet door. Er is iets tussen gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |