Het zal even wennen zijn, maar ben wel blij het te weten, omdat ik nu weet wat ik moet laten staan om geen ellendige buikpijn en opgeblazen pens te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi, wordt een gepuzzel! Had je veel klachten?
Geitenkaassalade dusquote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig kon je daar sowieso al van genieten
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potjequote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb het potje al gesloopt.
![]()
Nee, niet door erop te gaan zitten.![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Dat zou dan net mijn velletje zijn, plastic is nu gescheurd. Zucht.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
chocoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Gloeiende gotver.
Op je naad?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
Oh.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee op die plastic pot natuurlijk.
Oh en kut dat je nou op je eten moet gaan letten maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
*Noteert extra kussentje voor op krukquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Op je bek?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
*Noteert extra kussentje voor op kruk
+ extra rol ducttape. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat wordt janken, want da vocht moet toch ergens naartoe.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En maar denken dat je er eindelijk klaar mee zou zijn.
oh nee hoor, het is hartstikke gezellig op IRCquote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Zit je hier nog steeds op tonja te wachten?
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt janken, want da vocht moet toch ergens naartoe.
Ja doe maar.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nah, laten we dat maar niet doen.quote:
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en kut dat je nou op je eten moet gaan letten maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt dan.
Je hebt er wel een klus aan hèquote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Er zijn best al veel producten glutenvrij volgens mij. Komt goed.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja joh, maar komt wel goed, wel even nadenken over lunch mee naar mijn werk ook, maar ik ga wel even surfen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Kreeg een MI van een enorme pisfontein.
Als je dat zaterdag maar laatquote:Op maandag 24 februari 2020 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
Blij dat ik jullie kan vermaken met mijn ellende.
Een spleet in een spleet.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Gloeiende gotver.
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Was ik maar een kerel, dan kon ik gewoon in de gootsteen pissen.
Zit nu tape op, ik ben fokking benieuwd straks.quote:
Dat kun je nu ook gewoon hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
Blij dat ik jullie kan vermaken met mijn ellende.
Wat staat er buiten dan? Een smerige Dixie?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zit nu tape op, ik ben fokking benieuwd straks.![]()
Ik ga niet naar beneden vannacht, desnoods kruip ik op het aanrecht en doe ik het boven de gootsteen, mijn boiler is inmiddels weg.
Dit is dan een keukenblok, dat moet mijn dikke reet wel houden maar liever niet natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft dat vroeger ooit eens geprobeerd, was niet zo'n succes.
Wastafel van de muur
Ik heb daar wat voorquote:Op maandag 24 februari 2020 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |