Het zal even wennen zijn, maar ben wel blij het te weten, omdat ik nu weet wat ik moet laten staan om geen ellendige buikpijn en opgeblazen pens te krijgen.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Oi, wordt een gepuzzel! Had je veel klachten?
Geitenkaassalade dusquote:Op maandag 24 februari 2020 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Gelukkig kon je daar sowieso al van genieten
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potjequote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb het potje al gesloopt.
![]()
Nee, niet door erop te gaan zitten.![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Dat zou dan net mijn velletje zijn, plastic is nu gescheurd. Zucht.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
chocoquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Gloeiende gotver.
Op je naad?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
Oh.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Neehee op die plastic pot natuurlijk.
Oh en kut dat je nou op je eten moet gaan letten maar wel fijn dat je weet waar het vandaan komt dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of dat je met je reet klem komt te zitten op dat potje![]()
MI![]()
Sorry Choco, het is klote
*Noteert extra kussentje voor op krukquote:Op maandag 24 februari 2020 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Nee, niet door erop te gaan zitten.![]()
Je moet de deksel aanduwen om de deksel eronder op het zakje te krijgen. Tja, ik duw dus te hard schijnbaar. Gaat leuk worden morgen met die bouwvakkers als ik dat moet uitleggen.![]()
Toch ga ik er nog gewoon opzitten en dan hopen dat mijn reet niet tussen die spleet komt want dat gaat dan pijn doen.
Gloeiende gotver.
Op je bek?quote:Op maandag 24 februari 2020 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh vriend heeft een idee, ductape erop doen, kan in ieder geval mijn velletjes er niet tussen blijven zitten.
quote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
*Noteert extra kussentje voor op kruk
+ extra rol ducttape. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 24 februari 2020 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
*Noteert extra kussentje voor op kruk
Dat wordt janken, want da vocht moet toch ergens naartoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |