Ah een nerd gespot.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Je hebt een UIquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Ik speel met treintjes.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart verder![]()
leuk!
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.quote:
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die CPU is wel wat achterhaald inmiddels.
hehequote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer coresquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer cores
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.quote:
en dit is hoe hobbies uit de hand lopenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.
best welquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
zijn wij niet ontzettend cute samen
Oude zooi dan daar bij die hoster.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Gnunix het volgende:
[..]
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderen
Maakt mij niet eens zo heel veel uit, als ik dikke performance nodig heb, dan trek ik op kantoor wel een doos uit een rack.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude zooi dan daar bij die hoster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |