Ah een nerd gespot.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Je hebt een UIquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.
Ik speel met treintjes.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hart verder![]()
leuk!
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.quote:
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die CPU is wel wat achterhaald inmiddels.
hehequote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het wel lekker ouderwets analoog maar als je ziet wat de digitale mogelijkheden zijn.
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer coresquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
klopt, maar ikheb hier ook nog 3 SPARC III dozen liggen, die moet ik nog een keer in het Datacenter ophangen en aan het interwebz.
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je ken voor weinig nog upgraden naar een andere Xeon met veul meer cores
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.quote:
en dit is hoe hobbies uit de hand lopenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ergens lijkt het mij wel tof om alles digitaal te laten rijden maar dat kost een hoop geld.
best welquote:Op maandag 24 februari 2020 20:35 schreef Gnunix het volgende:
[..]
zijn wij niet ontzettend cute samen
Oude zooi dan daar bij die hoster.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:37 schreef Gnunix het volgende:
[..]
oh maar die FreeBSD doos is een VPSje, dus daar kan ik weinig aan veranderen
Maakt mij niet eens zo heel veel uit, als ik dikke performance nodig heb, dan trek ik op kantoor wel een doos uit een rack.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude zooi dan daar bij die hoster.
quote:
can't cheat when not in a relationship!quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:49 schreef Gnunix het volgende:
[..]
can't cheat when not in a relationship!
en trouwens, ik heb nog nooit een catfight gezien!
hoeft ook niet te slaan.. bijten mag ook!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:50 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga puzzie niet slaan die is lief.
tonja wil je niet. Die valt niet te programmeren en is gestoorder dan ik.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hoeft ook niet te slaan.. bijten mag ook!
of andere dingen
wil ik tonja niet, of wil tonja mij niet?! ik snap 't niet meer!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
tonja wil je niet. Die valt niet te programmeren en is gestoorder dan ik.
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaaktquote:Op maandag 24 februari 2020 20:54 schreef Gnunix het volgende:
[..]
wil ik tonja niet, of wil tonja mij niet?! ik snap 't niet meer!!!
maar.. je hebt m'n BSN niet!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaakt
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ik had de verlovingspapieren al in orde gemaakt
tonja is raar.quote:
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!quote:Op maandag 24 februari 2020 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
tonja is raar.Als ze de papieren zegt kan ze ook de menukaart bedoelen. De vraag is dus of je voor- of hoofdgerecht bent.
Dat kan je beter met soury bespreken.quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!
Die tekent ze zelf welquote:
Het was leuk voor hoe lang het duurde...quote:Op maandag 24 februari 2020 21:01 schreef Gnunix het volgende:
[..]
als ik het voorgerecht ben dan blijf ik toch liever bij puzziepie hoor!
IK HAD VERWACHT DAT IK HET HOOFDGERECHT WASquote:Op maandag 24 februari 2020 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was leuk voor hoe lang het duurde...
Sorryquote:Op maandag 24 februari 2020 21:19 schreef Gnunix het volgende:
[..]
IK HAD VERWACHT DAT IK HET HOOFDGERECHT WAS
Ga je hem grillen of braden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |