Ben je er klaar voor Voxsie? Helemaal ingepakt en alles?quote:
Hoest met hondje?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit, in mijn hoofd was het dinsdag. Was veul te vroeg met uitwuiven.
quote:Op maandag 24 februari 2020 20:12 schreef Gnunix het volgende:
[..]
geen idee hoe 'ie heet, heb dit filmpje gekregen van een collega van me
Vond het lieff!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit, in mijn hoofd was het dinsdag. Was veul te vroeg met uitwuiven.
Ja eindelijk! Heb niet zoveel meequote:Op maandag 24 februari 2020 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je er klaar voor Voxsie? Helemaal ingepakt en alles?
Arme Win, Pucky loopt ook mank.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Win loopt nog steeds een beetje mank, Bruno is
oooohh zie....verklaarbaar,. Niets aan het handje dus. Top!!!!!quote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
Ja eindelijk! Heb niet zoveel mee![]()
Die boarding pass niet printbaar of downloadbaar. Ik had per ongeluk datum van verval van paspoort ipv 7 july, 9 july ingevuldWel hersteld online, maar moet hem toch ophalen bij balie.
Ik hoop hetquote:Op maandag 24 februari 2020 20:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
oooohh zie....verklaarbaar,. Niets aan het handje dus. Top!!!!!
Mooi dat het opgelost isquote:Op maandag 24 februari 2020 20:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vond het lieff!
Morgenvroeg 8 uur met den trein.
[..]
Ja eindelijk! Heb niet zoveel mee![]()
Die boarding pass niet printbaar of downloadbaar. Ik had per ongeluk datum van verval van paspoort ipv 7 july, 9 july ingevuldWel hersteld online, maar moet hem toch ophalen bij balie.
Jaquote:
Heb je een kat gecoded?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:19 schreef Gnunix het volgende:
[ afbeelding ]
dit zegt jullie waarschijnlijk niks maar ik wilde dit toch even delen, hier ben ik namelijk best trots op
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezetenquote:
En wat is het nut daarvan?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:21 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezeten
aha! Wel tof als die dingen lukkenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:21 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hehe, da's een duiveltje, da's een mascotte van het besturingssysteem dat ik gebruik. Het ging me meer om het feit dat je nu m'n achtergrond kan zien als ik op IRC zit / dingen aan het programmeren ben / whatever.. Daar heeft toch wel dik twee weken werk in gezeten
Omdat ik ook de kleuren nu aangepast heb, kan ik de comments die ik maak (stukjes uitleg over wat bepaalde code doet) beter zien, omdat ik anders die hele terminal om zeep moest helpen om die kleuren te veranderen. Anders waren comments donkerblauw op zwart. Nou is het mooi lichtblauw op een doorzichtige terminal.quote:
Doe je dat voor je werk of als hobby?quote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
dus nou kan ik fijn achterover zitten en genieten
VerGnugnixenquote:Op maandag 24 februari 2020 20:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
dus nou kan ik fijn achterover zitten en genieten
Programmeren? Beide! maar toch is het fijner om dat thuis te doen, lekker in je eigen favoriete taal typen zonder dat er collega's om je heen zitten.quote:Op maandag 24 februari 2020 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je dat voor je werk of als hobby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |