Leuk! Hoe kom je daar zo terecht dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ik krijg over een weekje een rondleiding achter de schermen bij de KNMI. Leek me wel cool!
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ik krijg over een weekje een rondleiding achter de schermen bij de KNMI. Leek me wel cool!
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:19 schreef oma-Nijn het volgende:
* noteert: kleinzoon appen. Tekenen gaat niet door. Er is iets tussen gekomen
Dat is gaafquote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Oh, dat lijkt me zeker leuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
Ja...dat is de leeftijdquote:
Tonja heeft een eigen tekenshow op dinsdagavond, dus ze is voorlopig nog wel even met je bezig.quote:
iemand via een site waar ik ingeschreven sta heeft dat kunnen regelen. Heb er speciaal een dag voor vrij genomen, ben echt heel benieuwd.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk! Hoe kom je daar zo terecht dan?
echt hequote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Godsakke... Ik heb er ff een oud Utozeiltje bij gepakt
quote:Op maandag 24 februari 2020 19:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Godsakke... Ik heb er ff een oud Utozeiltje bij gepakt
Dat kon wel eens een hele interessante rondleiding worden. Je zat alweer te lang op je kont naar je zin dus. Man³.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
iemand via een site waar ik ingeschreven sta heeft dat kunnen regelen. Heb er speciaal een dag voor vrij genomen, ben echt heel benieuwd.
Die kerstavatar voor jou die koste wat tijd maar ik lag in een duik toen die af was.quote:
Ja..te grootschalig ingekochtquote:
Ook een gesprekje met een seismoloog die over zijn werk gaat vertellen en wat gaat laten zien.quote:Op maandag 24 februari 2020 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kon wel eens een hele interessante rondleiding worden. Je zat alweer te lang op je kont naar je zin dus. Man³.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |