Ik zou mijn leven best flink om willen gooienquote:Op maandag 24 februari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zoiets zou doen zou ik niet meer willen werken :p
Is het enigsindshaalbaar?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven best flink om willen gooien
Hoop dat het alleen bij jou valt dan. Allesquote:Op maandag 24 februari 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw eindelijk, ik ga er echt in liggen rollen, desnoods in mijn blote reet
Ik zou niet zo goed weten wat ik moet gaan doen. Ik voel me al jaren redelijk gevangen op kantoor. Maar ja, ik heb alleen mijn eigen inkomen dus minder werken is niet echt een optiequote:
Ander werk?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten wat ik moet gaan doen. Ik voel me al jaren redelijk gevangen op kantoor. Maar ja, ik heb alleen mijn eigen inkomen dus minder werken is niet echt een optie
Ik zou in Hongarije in het huis redelijk goedkoop kunnen wonen. Maar dan zit ik in een duf gat
Jawel johquote:Op maandag 24 februari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zoiets zou doen zou ik niet meer willen werken :p
Uitstraling die zo in zijn blote reet in de sneeuw gaat rollenquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Wie is er nu niet dol op sneeuwpret, echt hè
YESquote:Op maandag 24 februari 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
Nederlanders die deze winter nog geen sneeuw hebben gezien en hopen op witte straten, worden woensdag op hun wenken bediend, meldt Weerplaza maandag. In de nacht van dinsdag op woensdag vallen in heel het land winterse buien, met als gevolg dat mensen op diverse locaties in Nederland in een "witte wereld" zullen ontwaken.
https://www.nu.nl/binnenl(...)krG800w3cZJfQn77XfG4
Ik weet niet zo goed watquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ander werk?
1 dag minder is ook geen optie?
Vijf minuten. Daarna vind ik het vooral irritantquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Misschien een keer met zon coach gaan praten?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat
En ik ben een beetje huiverig om mijn baan op te geven
Ik ook. Je komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
YES
Kut zou dan eigenlijk met de auto naar Rotterdam gaan.
Ik. Sneeuw.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Eet een kameel.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling die zo in zon blote reet in de sneeuw gaat rollen
[ afbeelding ]
Met die sneeuw wordt het lastigquote:Op maandag 24 februari 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Je komt wel dichtbij zo.
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.quote:
Niet omdat je ook een draak bent?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zoquote:Op maandag 24 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien een keer met zon coach gaan praten?
Bieden ze dat soort dingen niet aan op je werk?
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Ook. In de breedste betekenis van het woord.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet omdat je ook een draak bent?
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapestquote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Mja, ik kan al een paar jaar mijn draai niet meer vinden. Niet alleen op werkgebied trouwensquote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?
Ik weet het ook allemaal niet hoor wat we nou aan het doen zijn
Heb jij een duidelijk doel in je leven?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet alleen om mijn ex. Maar dit gevoel heb ik thuis ook vaak. Alleen kom ik er geen steek verder mee want ik weet niet wat ik wil.
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik smurf een beetje rond in het leven.
Ja een nieuwe functie kan weer een positieve impuls geven natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Zou je dan meer afwisseling in je werk hebben?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Ja echt hoor. :pquote:
over 10 min?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan uurtje eerder naar huis want totaal niet druk
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kanquote:
Misschien lezen ze hier wel mee :pquote:Op maandag 24 februari 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kan
Eeeuhm, die had ik wel ooit heel sterk maar die zijn verloren gegaan in de chaos van het leven.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij een duidelijk doel in je leven?
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, die had ik wel ooit heel sterk maar die zijn verloren gegaan in de chaos van het leven.
Ik heb wel wat korte doelen, daarna zie ik wel.
Nou goed, kom maar op met die sharia danquote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.
We hebben teveel vrijheid
Ik stel in tegenstelling tot mijn karakter vrij haalbare bescheiden doelen, dat is iets van de laatste jaren, vroeger droomde ik de Maan met 50 soppende maagden bij bij elkaar, mis dat wel eens.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.
We hebben teveel vrijheid
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Zitten we hier nu met zijn allen in een existentiële crisis?
Hoezo is dit een ding.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
Kom op zon site waar je passtickers kunt kopen.
Zie ik deze
[ afbeelding ]![]()
https://www.passticker.co(...)-kost-heel-veel-geld
Beter naar F&L dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik geeft het topic zo een schopje naar r&p
FOK plat, leven platquote:Op maandag 24 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
NIet werkende sites is echt een gruwel.
Nee hoor, half 5 is het klaarquote:Op maandag 24 februari 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer tot 8 uur of mag je vandaag eerder naar huis?
Lief.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen grote dromen. Een rustig leven met wat boeken en iemand om van te houden. En een hond
Kan ik mijn nummer ook doorgeven?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef Karzai het volgende:
Krijg een appje dat de erwtensoep klaar is![]()
Kloptquote:
Geen idee, ik heb vandaag niet gewerktquote:
Hier is het de hele middag al grafweerquote:Op maandag 24 februari 2020 14:03 schreef Karzai het volgende:
Het is nu weer aan het plenzen even een droog momentje afwachten voor de soep
Met kleding?quote:Op maandag 24 februari 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
Stond net te dansen in de keuken terwijl ik mijn lunch maakte. omnom nom
Xdquote:Op maandag 24 februari 2020 14:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor jou
https://zoek.officielebek(...)W0pQ5b517861VesAR-vg
Niet mijn muziek, maar welquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet mijn muziek, maar weldat jij dit leuk vindt
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:01 schreef xBubbles het volgende:
Verandering van functie doet veel voor je gemoedstoestand
Lolquote:Op maandag 24 februari 2020 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan je den haag dan haags_kwartiertje noemen
Mijn hemel wat slechtquote:Op maandag 24 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand speelde gisteren in de tram een liedje op zijn foon. Geen flauw idee welk, maar toen ik zocht op ‘mumble song’ had ik gelijk beet
Is inderdaad een vrij normale dag iddquote:
Voor het gevoel voelt dat best lang.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is inderdaad een vrij normale dag idd
Enjoyquote:Op maandag 24 februari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het verdreef de donkere wolk boven mijn hoofd weer
Zo maar naar het bad van de pasha
Hongaarse massage erbij van een naar de lente ruikend meisje?quote:Op maandag 24 februari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geniet ervan!quote:Op maandag 24 februari 2020 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder naar goulash ruikende ouwe wijven daarquote:Op maandag 24 februari 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hongaarse massage erbij van een naar de lente ruikend meisje?
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerder naar goulash ruikende ouwe wijven daar
US is best poëtisch aangelegdquote:Op maandag 24 februari 2020 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een naar de lente ruikend meisjeGod allejezus
Zaaaaalig nummer ditquote:Op maandag 24 februari 2020 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Iemand speelde gisteren in de tram een liedje op zijn foon. Geen flauw idee welk, maar toen ik zocht op ‘mumble song’ had ik gelijk beet
Ja.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US is best poëtisch aangelegd
En het is mannendag. Allemaal kerels met melancholieke druipsnorren en zorgvuldig gekweekte hangbuikenquote:
Ok, hier hoef ik geen pics vanquote:Op maandag 24 februari 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is mannendag. Allemaal kerels met melancholieke druipsnorren en zorgvuldig gekweekte hangbuiken
Heeft ie van rob de nijsquote:Op maandag 24 februari 2020 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
US is best poëtisch aangelegd
Bleef bij mij ook hangenquote:Op maandag 24 februari 2020 14:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Zaaaaalig nummer dit![]()
Zit echt té vaak in mijn hoofd, zoooo irritant en zo lollig tegelijkertijd
Komt goed uit. Fotograferen verbotenquote:Op maandag 24 februari 2020 14:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, hier hoef ik geen pics van
Ik wist niet eens dat het niet werkte.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
VANDAAG IS ONGEVEER DE BESTE DAG VAN HET JAAR LIEVE MENSEN!!!
MOBIEL WERKT DE BLOCKFUNCTIE OOK OP FOK
HOEZEEEEEEE
DANK U @:Danny![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik block niet veel mensen maar ik kan er een paar echt missen als kiespijn. Als mobiele gebruiker is dit ergggg fijnquote:Op maandag 24 februari 2020 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het niet werkte.
Een mod kan je niet blokkenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:05 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik haags ga blocken, scheelt me een hoop nutteloze posts
Het is ook anti koriander dagquote:Op maandag 24 februari 2020 14:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En het is mannendag. Allemaal kerels met melancholieke druipsnorren en zorgvuldig gekweekte hangbuiken
Ik kan al invullen wiequote:Op maandag 24 februari 2020 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik block niet veel mensen maar ik kan er een paar echt missen als kiespijn. Als mobiele gebruiker is dit ergggg fijn![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
HOEZEEEEEEE
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een mod kan je niet blokken
Ik ga nu toch weer serieus overwegen een abbo te nemenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
HOEZEEEEEEE
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:03 schreef Molo het volgende:
HOEZEEEEEEE
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
K heb niemand om te blocken denk ik
Ja tochquote:Op maandag 24 februari 2020 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu toch weer serieus overwegen een abbo te nemen
Echtquote:
Als je nu mods kon blocken was het een ander verhaal zeker.....quote:
Geen idee. Ik heb er 7 totaal op blck staan. Allen uit KLB.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je nu mods kon blocken was het een ander verhaal zeker.....
Vals wel. Jou kunnen ze niet blockenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er 7 totaal op blck staan. Allen uit KLB.
Mooi toch.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vals wel. Jou kunnen ze niet blocken
Ik had er 3 op block staan toen ik nog een abbo had.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er 7 totaal op blck staan. Allen uit KLB.
Ja die zie je nog welquote:Op maandag 24 februari 2020 15:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er 3 op block staan toen ik nog een abbo had.
Maar krijg je tr's van die personen wel nog te zien of hoe doen jullie dat?
Ah!quote:
Vertel mij watquote:Op maandag 24 februari 2020 14:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor het gevoel voelt dat best lang.
Meen je deze echt?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Bij deze: mo-muffin, je staat op block
Waarom niet?quote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 15:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom niet?
En als die droeftoeter uit Rotterdam Zuid terug komt gaat die ook op block
Ciaoquote:Op maandag 24 februari 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kille afrekeningen hier
Ik heb jullie allemaal lief
Nu plonzen
Sommige users hebben alle baat bij zulke afrekeningen.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kille afrekeningen hier
Nu plonzen
Jij wel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Kille afrekeningen hier
Nu plonzen
Koffie en maïswafel om de tijd te dodenquote:Op maandag 24 februari 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het laatste trage uurtje is weer aangebroken?
Ciao is hallo in het Italiaans, ik denk niet dat je dat bedoelde te zeggenquote:
Nee dat klopt.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ciao is hallo in het Italiaans, ik denk niet dat je dat bedoelde te zeggen
Neejohquote:Op maandag 24 februari 2020 15:25 schreef Bos81 het volgende:
Als we haar nu maar niet hebben weggejaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
Heeft iemand bitterbal de laatste tijd nog gezien eigenlijk?
Jawelquote:Op maandag 24 februari 2020 15:29 schreef Karzai het volgende:
Als je iemand blockt kunnen ze dan ook jouw posts niet meer lezen?
Jawel. Alleen jij kan de posts van degene die jij blockt niet meer lezen. Tenzij diegene gequote wordt door een ander.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:29 schreef Karzai het volgende:
Als je iemand blockt kunnen ze dan ook jouw posts niet meer lezen?
k ben hierquote:Op maandag 24 februari 2020 15:24 schreef Muck het volgende:
Heeft iemand bitterbal de laatste tijd nog gezien eigenlijk?
Ik wilde naar Zuid-Korea. Ik wacht even.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
Stiefmoeder zei dat ik maar beter niet op vakantie kan vanwege het biervirus
Wilde je echt?quote:Op maandag 24 februari 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde naar Zuid-Korea. Ik wacht even.
Ja ik maak mij er niet druk om. Kwestie van tijd dat het hier ook komt.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij is thailand wel veilig, Zuid - Korea zijn wel een paar gevallen
Malariaquote:Op maandag 24 februari 2020 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik maak mij er niet druk om. Kwestie van tijd dat het hier ook komt.
Maak mij in Thailand meer druk om knokkelkoorts want daar word je pas echt ziek van :p
Dan de situatie al heel anders zijn natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah niet dit jaar, misschien volgend jaar. Lijkt me wel heel tof.
Hopelijk is het in oktober al voorbij. Want dan staat mijn vakantie daar gepland.quote:
Jezus wtf is er in Iran aan de handquote:Op maandag 24 februari 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Knap dat afrika alleen nog egypte gevallen heeft
Hmm dat werkt niet :p
https://nos.nl/liveblog/2(...)taliaanse-media.html
Ja ineens.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wtf is er in Iran aan de hand
Gewoon even afwachten. Misschien biedt de reisorganisatie wel een alternatief aan oid. Het is nu nog te ver weg enzo..quote:
jij wel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwartiertje, ben je er door heen.
waarom?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Beste vliegveld dat ik ooit heb bezocht (niet dat het er veel zijn) was Moskou.
Een 24-jarige Nederlandse vrouw met een Chinese achtergrond doet tegen een groep van vier à vijf mannen aangifte van mishandeling. Volgens haar zongen ze zaterdag het discriminerende Coronavirus-lied van Radio 10, toen ze met hen in de lift van een flat in Tilburg stond. Toen ze de mannen hierop aansprak, volgde een woordenwisseling en zou ze zijn mishandeld. Ook zouden de mannen een mes hebben getoond.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Daarom hamsteren, vandaag beginnen voordat de Chinezengriep toeslaat
Vond het al een wat twijfelachtig statementquote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doffe deprimerende akelige ellende. Prachtig.
Wel zin om een zombiefilm te kijken 28 weeks of the train to Busanquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
16 in duitsland. Die had ik gemist.
het is dichterbij als gedacht
Weet ik nog niet. Ik ga zo even naar beneden om eten te kopen,quote:
ik had paar dagen terug aziaten op werk. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel zin om een zombiefilm te kijken 28 weeks of the train to Busan
Heeft hij een regenjasje?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik ga zo even naar beneden om eten te kopen,
Eerst Sjefke uitlaten trouwens.
Geen idee.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
aardappelkrieltjes, snijbonen en zigeurschnitzel.
Jij?
quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik ga zo even naar beneden om eten te kopen,
Eerst Sjefke uitlaten trouwens.
Het laatste restje van de rijsttafelquote:
Nee, mijn pa heeft hem zo genoemdquote:
Neequote:
G E N O Tquote:Op maandag 24 februari 2020 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Het laatste restje van de rijsttafel
Aaaw maar het regentquote:Op maandag 24 februari 2020 16:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, mijn pa heeft hem zo genoemd
[..]
Nee
Ja, vooral de rendang is zó lekkerquote:
quote:Update 14.38 uur
Het kan niet op met de paniek. In Lyon staat op station Perrache een Flixbus vanuit Milaan vast, inclusief een veiligheidscordon van de politie: de bestuurder moest bij aankomst opgenomen worden met symptomen die lijken op dat van COVID-19.
Of de chauffeur daadwerkelijk besmet is zal nog moeten blijken, maar vooralsnog mogen de onfortuinlijke passagiers de bus niet uit. Matig detail is wel dat de bus, die rond zeven uur 's ochtends arriveerde, eerder al gestopt is in Turijn en Grenoble.
Lekker hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets met bladerdeeg, rode bieten, feta, pesto en rucola. Ben benieuwd.
Niet gekliktquote:Op maandag 24 februari 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
Dit vinden jullie vast niets maar oh my![]()
Wie?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als Karzai het goed vindt is het goed haags
Mongolen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een 24-jarige Nederlandse vrouw met een Chinese achtergrond doet tegen een groep van vier à vijf mannen aangifte van mishandeling. Volgens haar zongen ze zaterdag het discriminerende Coronavirus-lied van Radio 10, toen ze met hen in de lift van een flat in Tilburg stond. Toen ze de mannen hierop aansprak, volgde een woordenwisseling en zou ze zijn mishandeld. Ook zouden de mannen een mes hebben getoond.
De vrouw belde de politie, die haar aantrof met een zwelling op haar hoofd en twee krassen bij haar nek. Ook had ze een hersenschudding.
De vrouw deed zaterdag niet direct aangifte omdat zij hierover nog met haar familie wilde overleggen. Maandag zocht de politie opnieuw contact met haar, waarop ze zei dat ze toch aangifte wilde doen van mishandeling.
Lied
Radio 10 raakte recent in opspraak vanwege het omstreden lied over het virus, waarin een discriminerende tekst te horen is. 57 Chinees-Nederlandse organisaties deden naar aanleiding van het lied aangifte. Bij het landelijke meldpunt voor discriminatie kwamen duizenden klachten binnen.
https://nos.nl/artikel/23(...)ndeling-tilburg.html
quote:
Hoe kom ik dan aan bier, chips en tissues?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:19 schreef Karzai het volgende:
Gewoon lekker op je zolderkamertje blijven zitten, Fokkers hebben de grootste overlevingskans
Welke?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
Ik at net pizza in de trein
Netjes van thuis meegenomen
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
Ik at net pizza in de trein
Netjes van thuis meegenomen
Naar Amsterdamquote:
welke?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Naar Amsterdam
Concertje doen vanavond in De Melkweg
Ik bedoelde de pizzaquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Naar Amsterdam
oeh komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Naar Amsterdam
Soylent zal wel dik in de plus zittenquote:Op maandag 24 februari 2020 17:24 schreef Karzai het volgende:
bestellenen dat dan in een vacuum kamer leggen en ontsmetten voordat je het gebruikt
Gegrilde groenten met buffelmozzarellaquote:
Vakantie hequote:Op maandag 24 februari 2020 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Gegrilde groenten met buffelmozzarella![]()
Koud ingepakt, zat niemand naast me (jaaa, werkelijk! Rustig in de trein zowaar, en dan in de spits) dus denk dat de overlast meevalt
Voor studenten en mensen met schoolgaande kinderen, verder werkt toch iedereen?quote:
En mensen met kinderen die die week ook vrij willen.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Voor studenten en mensen met schoolgaande kinderen, verder werkt toch iedereen?
Op werkschuw tuig na dan, maar die werken normaal ook niet
Welneequote:
Ik zat eens tegenover een oudere dame met een bloesje dat openviel en geen bhquote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
Zit iemand tegenover me nu met haar benen vrij wijd. Kan zo in haar rokje kijken
Ik ook niet, daarom wel lachen johquote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik wist niet eens that The Darkness nog bestond
Uitstraling: fapfapquote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
Zit iemand tegenover me nu met haar benen vrij wijd. Kan zo in haar rokje kijken
Ik snap deze zin nietquote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen met kinderen die die week ook vrij willen.
Pics!!quote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
Van die zure gebruikte theezakjesquote:Op maandag 24 februari 2020 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat eens tegenover een oudere dame met een bloesje dat openviel en geen bh
Ga verderquote:Op maandag 24 februari 2020 17:31 schreef Molo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |