Ik zou mijn leven best flink om willen gooienquote:Op maandag 24 februari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zoiets zou doen zou ik niet meer willen werken :p
Is het enigsindshaalbaar?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven best flink om willen gooien
Hoop dat het alleen bij jou valt dan. Allesquote:Op maandag 24 februari 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
Sneeuw eindelijk, ik ga er echt in liggen rollen, desnoods in mijn blote reet
Ik zou niet zo goed weten wat ik moet gaan doen. Ik voel me al jaren redelijk gevangen op kantoor. Maar ja, ik heb alleen mijn eigen inkomen dus minder werken is niet echt een optiequote:
Ander werk?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten wat ik moet gaan doen. Ik voel me al jaren redelijk gevangen op kantoor. Maar ja, ik heb alleen mijn eigen inkomen dus minder werken is niet echt een optie
Ik zou in Hongarije in het huis redelijk goedkoop kunnen wonen. Maar dan zit ik in een duf gat
Jawel johquote:Op maandag 24 februari 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zoiets zou doen zou ik niet meer willen werken :p
Uitstraling die zo in zijn blote reet in de sneeuw gaat rollenquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Wie is er nu niet dol op sneeuwpret, echt hè
YESquote:Op maandag 24 februari 2020 12:30 schreef bitterbal het volgende:
Nederlanders die deze winter nog geen sneeuw hebben gezien en hopen op witte straten, worden woensdag op hun wenken bediend, meldt Weerplaza maandag. In de nacht van dinsdag op woensdag vallen in heel het land winterse buien, met als gevolg dat mensen op diverse locaties in Nederland in een "witte wereld" zullen ontwaken.
https://www.nu.nl/binnenl(...)krG800w3cZJfQn77XfG4
Ik weet niet zo goed watquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ander werk?
1 dag minder is ook geen optie?
Vijf minuten. Daarna vind ik het vooral irritantquote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Misschien een keer met zon coach gaan praten?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat
En ik ben een beetje huiverig om mijn baan op te geven
Ik ook. Je komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
YES
Kut zou dan eigenlijk met de auto naar Rotterdam gaan.
Ik. Sneeuw.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
Eet een kameel.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling die zo in zon blote reet in de sneeuw gaat rollen
[ afbeelding ]
Met die sneeuw wordt het lastigquote:Op maandag 24 februari 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Je komt wel dichtbij zo.
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.quote:
Niet omdat je ook een draak bent?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zoquote:Op maandag 24 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien een keer met zon coach gaan praten?
Bieden ze dat soort dingen niet aan op je werk?
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Ook. In de breedste betekenis van het woord.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet omdat je ook een draak bent?
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapestquote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Mja, ik kan al een paar jaar mijn draai niet meer vinden. Niet alleen op werkgebied trouwensquote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?
Ik weet het ook allemaal niet hoor wat we nou aan het doen zijn
Heb jij een duidelijk doel in je leven?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet alleen om mijn ex. Maar dit gevoel heb ik thuis ook vaak. Alleen kom ik er geen steek verder mee want ik weet niet wat ik wil.
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik smurf een beetje rond in het leven.
Ja een nieuwe functie kan weer een positieve impuls geven natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Zou je dan meer afwisseling in je werk hebben?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Ja echt hoor. :pquote:
over 10 min?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan uurtje eerder naar huis want totaal niet druk
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kanquote:
Misschien lezen ze hier wel mee :pquote:Op maandag 24 februari 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |