Met die sneeuw wordt het lastigquote:Op maandag 24 februari 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Je komt wel dichtbij zo.
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.quote:
Niet omdat je ook een draak bent?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral omdat ik graag ijsjes eet.
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zoquote:Op maandag 24 februari 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien een keer met zon coach gaan praten?
Bieden ze dat soort dingen niet aan op je werk?
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Ook. In de breedste betekenis van het woord.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet omdat je ook een draak bent?
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapestquote:Op maandag 24 februari 2020 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor een sabbatical werk ik er te kort, vijf jaar pas. En verder twijfel ik momenteel over alles. Soort midlife zonder de Porsche of zo
Mja, ik kan al een paar jaar mijn draai niet meer vinden. Niet alleen op werkgebied trouwensquote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar daarom kan een coach je misschien de juiste richting op wijzen?
Ik weet het ook allemaal niet hoor wat we nou aan het doen zijn
Heb jij een duidelijk doel in je leven?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon even een beetje extra melancholisch om je ex in Budapest
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Niet alleen om mijn ex. Maar dit gevoel heb ik thuis ook vaak. Alleen kom ik er geen steek verder mee want ik weet niet wat ik wil.
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan op werk of ze dit soort dingen aanbieden. veel grote organisaties doen dit toch?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef bitterbal het volgende:
Ik smurf een beetje rond in het leven.
Ja een nieuwe functie kan weer een positieve impuls geven natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Zou je dan meer afwisseling in je werk hebben?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, ik ben in gesprek over een andere functie maar het blijft kantoorwerk.
Ja echt hoor. :pquote:
over 10 min?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:50 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan uurtje eerder naar huis want totaal niet druk
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kanquote:
Misschien lezen ze hier wel mee :pquote:Op maandag 24 februari 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu al, maar nog even lunch meepakken hier nu het toch kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |