Je ziet aan de uitstraling al dat het niet heel goed gaat. Zonder te kijken.quote:Op maandag 24 februari 2020 15:26 schreef joyvke het volgende:
Mocht het weer afgekapt worden kan je op Twitter verder kijken:
https://twitter.com/WHO (nog geen url voor de livestream)
Zonder mondkapje?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:56 schreef hjansen82 het volgende:
Speciale aanbieding vanwege het virus. Kaffee und Kuchen.
Lees een hoop.quote:
Waarom zouden we ons in godsnaam zorgen moeten maken om dat god vergeten klotecontinent?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:22 schreef GereDathan het volgende:
We moeten ons vooral zorgen maken om Afrika in mijn ogen.
Slim!quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef _I het volgende:
[..]
Voorraad staat al 3 weken klaar. Vandaag op mn werk overal zeep en handgel neergezet, de schoonmaak verdubbeld en over geplastificeerde papiertjes opgehangen met de vraag de handen te wassen etc.
Men reageerde kalm en begripvol. (En lachte me natuurlijk snoeihard uit achter mn rug).
Maskers gebruiken we zelf in de fabriek, dus daar staan nog wat dozen van.
Regel het liever nu in alle kalmte, dan dat ik over twee weken in alle hysterie spullen geleverd moet zien te krijgen.
Gisteren hier 1917 binnengehengeld.......de filmquote:Op maandag 24 februari 2020 16:54 schreef asco het volgende:
[..]
Niet anticiperen op een internet-lockdown.![]()
#allesgedownloadsinds'97
Die zien de bui al hangen dat zo meteen het plebs erachter komt dat de overheden niet alles voor ze kan regelen.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet aan de uitstraling al dat het niet heel goed gaat. Zonder te kijken.
Dat is een oude thumbnail, tijdens het binnenkomen waren ze aan het glimlachen. Had ook niet het idee dat ze aan het liegen waren tijdens deze persconferentie. Bij voorgaande werd die Ierse man hartstikke rood en hakelde Tedros veel meer. Maar toen was een hoop nog onbekend.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je ziet aan de uitstraling al dat het niet heel goed gaat. Zonder te kijken.
Daar is het plebs allang achter hoor? Ik heb vanmiddag nog iemand met COPD gesproken. Ik zal maar niet herhalen wat ze zei over het RIVD en de GGD.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef asco het volgende:
[..]
Die zien de bui al hangen dat zo meteen het plebs erachter komt dat de overheden niet alles voor ze kan regelen.
Daar vrezen ze pas echt voor.
Precies! over twee weken maken ze elkaar af in de supermarkt om een blik bonen. Laat ze maar lachen, wie het laatst lacht...quote:Op maandag 24 februari 2020 16:55 schreef _I het volgende:
[..]
Voorraad staat al 3 weken klaar. Vandaag op mn werk overal zeep en handgel neergezet, de schoonmaak verdubbeld en overal geplastificeerde papiertjes opgehangen met de vraag de handen te wassen etc.
Men reageerde kalm en begripvol. (En lachte me natuurlijk snoeihard uit achter mn rug).
Maskers gebruiken we zelf in de fabriek, dus daar staan nog wat dozen van.
Regel het liever nu in alle kalmte, dan dat ik over twee weken in alle hysterie spullen geleverd moet zien te krijgen.
Zeg hetquote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar is het plebs allang achter hoor? Ik heb vanmiddag nog iemand met COPD gesproken. Ik zal maar niet herhalen wat ze zei over het RIVD en de GGD.
Wij hebben ze op voorraad en betaalden voor FFP3 gemiddeld 2 euro per stuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef Harlekien het volgende:
Vraagje aan diegenen die voorraden inslaan
Wat betalen jullie voor die mondkapjes?
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar is het plebs allang achter hoor? Ik heb vanmiddag nog iemand met COPD gesproken. Ik zal maar niet herhalen wat ze zei over het RIVDM en de GGD.
quote:Op maandag 24 februari 2020 17:01 schreef Harlekien het volgende:
Vraagje aan diegenen die voorraden inslaan
Wat betalen jullie voor die mondkapjes?
excl btw?quote:Op maandag 24 februari 2020 17:05 schreef _I het volgende:
Wij hebben ze op voorraad en betaalden voor FFP3 gemiddeld 2 euro per stuk.
Hahaha, het plebs kijkt nu nog steeds BNN-ers/boxen/F1/bandenvanMax/voetbal etc etc hoor.quote:Op maandag 24 februari 2020 17:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Daar is het plebs allang achter hoor? Ik heb vanmiddag nog iemand met COPD gesproken. Ik zal maar niet herhalen wat ze zei over het RIVD en de GGD.
Dat ze zeker wist dat dat virus hier zou komen, omdat die fokking RIVD nog niet eens de moeite neemt om die mensen van de Westerdam in quarantaine te zetten, en dan heel veel scheldwoorden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |