Jezus wtf is er in Iran aan de handquote:Op maandag 24 februari 2020 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Knap dat afrika alleen nog egypte gevallen heeft
Hmm dat werkt niet :p
https://nos.nl/liveblog/2(...)taliaanse-media.html
Ja ineens.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus wtf is er in Iran aan de hand
Gewoon even afwachten. Misschien biedt de reisorganisatie wel een alternatief aan oid. Het is nu nog te ver weg enzo..quote:
jij wel jaquote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwartiertje, ben je er door heen.
waarom?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Beste vliegveld dat ik ooit heb bezocht (niet dat het er veel zijn) was Moskou.
Een 24-jarige Nederlandse vrouw met een Chinese achtergrond doet tegen een groep van vier à vijf mannen aangifte van mishandeling. Volgens haar zongen ze zaterdag het discriminerende Coronavirus-lied van Radio 10, toen ze met hen in de lift van een flat in Tilburg stond. Toen ze de mannen hierop aansprak, volgde een woordenwisseling en zou ze zijn mishandeld. Ook zouden de mannen een mes hebben getoond.quote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef UitStraling het volgende:
Daarom hamsteren, vandaag beginnen voordat de Chinezengriep toeslaat
Vond het al een wat twijfelachtig statementquote:Op maandag 24 februari 2020 16:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doffe deprimerende akelige ellende. Prachtig.
Wel zin om een zombiefilm te kijken 28 weeks of the train to Busanquote:Op maandag 24 februari 2020 16:13 schreef bitterbal het volgende:
16 in duitsland. Die had ik gemist.
het is dichterbij als gedacht
Weet ik nog niet. Ik ga zo even naar beneden om eten te kopen,quote:
ik had paar dagen terug aziaten op werk. Komt wel dichtbij zoquote:Op maandag 24 februari 2020 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel zin om een zombiefilm te kijken 28 weeks of the train to Busan
Heeft hij een regenjasje?quote:Op maandag 24 februari 2020 16:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik ga zo even naar beneden om eten te kopen,
Eerst Sjefke uitlaten trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |