Ja je hoeft er niet aan mee te doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Roerend mee eens en mijn ervaring ook maar toch ook wel prachtige Thai meegemaakt hoor, ze zijn er wel.
Nee dat zeker niet mar ik kan nu eenmaal erg slecht tegen onrecht en uitbuiting, ga ik me toch mee bemoeien.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja je hoeft er niet aan mee te doen.
Ik ben verrassend lekker bezig eigenlijkquote:Op maandag 24 februari 2020 11:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben nu al klaar met vandaag en ik moet nog door tot 14:00. Iemand die me wil komen redden?
Moet je weer tot 8 uur of mag je vandaag eerder naar huis?quote:Op maandag 24 februari 2020 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben verrassend lekker bezig eigenlijk
Ga je carnaval vieren?quote:Op maandag 24 februari 2020 11:28 schreef Karzai het volgende:
Ik ga zo naar huis, half dagje vandaag
waarom?quote:Op maandag 24 februari 2020 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zit alweer aan de koffie. Wel op een beladen plek
Koffietentje waar ik vroeger vaak kwam in het weekend. Maar ook de plek waar ik mijn Hongaarse ex voor het laatst heb gezien en gesproken. Daarom heb ik deze plek lang gemeden. Tot vandaag dusquote:
Ah. en hoe voelt het?quote:Op maandag 24 februari 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffietentje waar ik vroeger vaak kwam in het weekend. Maar ook de plek waar ik mijn Hongaarse ex voor het laatst heb gezien en gesproken. Daarom heb ik deze plek lang gemeden. Tot vandaag dus
Ouchquote:Op maandag 24 februari 2020 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koffietentje waar ik vroeger vaak kwam in het weekend. Maar ook de plek waar ik mijn Hongaarse ex voor het laatst heb gezien en gesproken. Daarom heb ik deze plek lang gemeden. Tot vandaag dus
Ach... Het was even raar. Maar soms kun je beter de confrontatie aangaan met de spoken uit je verledenquote:
Dat klinkt wel lekker.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had net strawberry cheesecake
#fattie4life
Was heerlijkquote:
Tijd om daarheen te verhuizenquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was heerlijk
De jongere generatie Hongaren is beduidend minder gesloten en minder chagrijnig. Goed om te zien
Dat klinkt ergens heel deprimerendquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was heerlijk
De jongere generatie Hongaren is beduidend minder gesloten en minder chagrijnig. Goed om te zien
RabbitGodquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens heel deprimerend
Is soms verleidelijk. Met een Nederlands salaris wil ik welquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tijd om daarheen te verhuizen
Ja snap ikquote:Op maandag 24 februari 2020 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is soms verleidelijk. Met een Nederlands salaris wil ik wel
Tja. Een halve eeuw communisme doet wat met een land hoor. Sowieso zijn Hongaren een beetje een somber volkjequote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat klinkt ergens heel deprimerend
Waarom dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. Een halve eeuw communisme doet wat met een land hoor. Sowieso zijn Hongaren een beetje een somber volkje
Hongaren worden al 400 jaar overheerst door achtereenvolgens Ottomanen, Habsburgers en Sovjets. Daarom zijn ze nu zo allergisch voor opgelegde regeltjes vanuit Brussel (het geld willen ze welquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren worden al 400 jaar overheerst door achtereenvolgens Ottomanen, Habsburgers en Sovjets. Daarom zijn ze nu zo allergisch voor opgelegde regeltjes vanuit Brussel (het geld willen ze wel) Het zal nog een poosje duren voordat het land uit die slachtofferrol kruipt
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op maandag 24 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
En hun afkeer van de Islam: de Ottomanen hebben hier flink huisgehouden. Na 150 jaar bezetting was nagenoeg het hele Hongaarse volk vermoord of verjaagd.
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Budaquote:Op maandag 24 februari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen
Hatseflatsquote:Op maandag 24 februari 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Buda![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt iedereen weggejaagd met mijn gezever
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevalt het, je FOK!-loze weekenden?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
takkeweer middagje vrij genomen, haal ik woensdag in
Neeeee.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Buda![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee.Gaat het niet goed met je? Burn-out?
Echt? Een Sabatical?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai zorgt altijd goed voorzichzelf.
Ik wil ook een Karzai zijn,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |