Waarom dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja. Een halve eeuw communisme doet wat met een land hoor. Sowieso zijn Hongaren een beetje een somber volkje
Hongaren worden al 400 jaar overheerst door achtereenvolgens Ottomanen, Habsburgers en Sovjets. Daarom zijn ze nu zo allergisch voor opgelegde regeltjes vanuit Brussel (het geld willen ze welquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaren worden al 400 jaar overheerst door achtereenvolgens Ottomanen, Habsburgers en Sovjets. Daarom zijn ze nu zo allergisch voor opgelegde regeltjes vanuit Brussel (het geld willen ze wel) Het zal nog een poosje duren voordat het land uit die slachtofferrol kruipt
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op maandag 24 februari 2020 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
En hun afkeer van de Islam: de Ottomanen hebben hier flink huisgehouden. Na 150 jaar bezetting was nagenoeg het hele Hongaarse volk vermoord of verjaagd.
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Budaquote:Op maandag 24 februari 2020 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen
Hatseflatsquote:Op maandag 24 februari 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Buda![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb echt iedereen weggejaagd met mijn gezever
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bevalt het, je FOK!-loze weekenden?
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
takkeweer middagje vrij genomen, haal ik woensdag in
Neeeee.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.
quote:Op maandag 24 februari 2020 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel het zwembad nagelaten waar ik vanmiddag heenga. Gebouwd in 1574 door de pasha van Buda![]()
![]()
Hahaquote:Op maandag 24 februari 2020 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Neeeee.Gaat het niet goed met je? Burn-out?
Echt? Een Sabatical?quote:Op maandag 24 februari 2020 12:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Ben zelfs aan het kijken om er een jaartje tussenuit te gaan vanaf november. Werk, alles.
Eensquote:Op maandag 24 februari 2020 12:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai zorgt altijd goed voorzichzelf.
Ik wil ook een Karzai zijn,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |