Eeeuhm, die had ik wel ooit heel sterk maar die zijn verloren gegaan in de chaos van het leven.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij een duidelijk doel in je leven?
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm, die had ik wel ooit heel sterk maar die zijn verloren gegaan in de chaos van het leven.
Ik heb wel wat korte doelen, daarna zie ik wel.
Nou goed, kom maar op met die sharia danquote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.
We hebben teveel vrijheid
Ik stel in tegenstelling tot mijn karakter vrij haalbare bescheiden doelen, dat is iets van de laatste jaren, vroeger droomde ik de Maan met 50 soppende maagden bij bij elkaar, mis dat wel eens.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ik ook vrij korte doelen maar merk wel dat die dan behaald zijn en er geen doel meer is ik vrij rusteloos word.
We hebben teveel vrijheid
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Zitten we hier nu met zijn allen in een existentiële crisis?
Hoezo is dit een ding.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
Kom op zon site waar je passtickers kunt kopen.
Zie ik deze
[ afbeelding ]![]()
https://www.passticker.co(...)-kost-heel-veel-geld
Beter naar F&L dan.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik geeft het topic zo een schopje naar r&p
FOK plat, leven platquote:Op maandag 24 februari 2020 13:26 schreef bitterbal het volgende:
NIet werkende sites is echt een gruwel.
Nee hoor, half 5 is het klaarquote:Op maandag 24 februari 2020 11:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je weer tot 8 uur of mag je vandaag eerder naar huis?
Lief.quote:Op maandag 24 februari 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen grote dromen. Een rustig leven met wat boeken en iemand om van te houden. En een hond
Kan ik mijn nummer ook doorgeven?quote:Op maandag 24 februari 2020 13:53 schreef Karzai het volgende:
Krijg een appje dat de erwtensoep klaar is![]()
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |