SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Dat OP geneuzel van jequote:Op zondag 23 februari 2020 23:17 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, geef jij maar aan waar ik volgens jou over loop te zeuren? Of zoek je gewoon iemand om te bashen?~FEYENOORD~
Even zeuren over de OP:
De zin over Monitor hoort boven de stand te staan
gr gr~FEYENOORD~
Er zijn nu een aantal users die blijven kijken of ik de OP aanpas
~FEYENOORD~
Je komt net binnenvallen en denkt gelijk te weten hoe de vork in de steel zit?quote:
Beter lezen, ik was met Engine in gesprek omdat ik het eerder voor hem had opgenomen. Onterecht bleek nu. Maar ik maak daar verder geen issue van omdat iedereen wel eens rebels is.
Jij maakt het door je bemoeienis nu groter dan dat het is. Tevreden? Of wil je doorgaan met bashen of wat?![]()
Gaat de goede kant opquote:Op zondag 23 februari 2020 23:22 schreef Jippie68 het volgende:
Tevreden? Of wil je doorgaan met bashen of wat?
~FEYENOORD~
terechte klachtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
Even zeuren over de OP:
De zin over Monitor hoort boven de stand te staan
gr grUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja jij bent toch degene die er steeds een UI uithaalt? Over gezeur over de OP gesproken!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:21 schreef R-woud93 het volgende:
Er zijn nu een aantal users die blijven kijken of ik de OP aanpas![]()
Makkelijk nog hoorquote:![]()
Denk dat ik toch nog maar een biertje pak zelfs
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
2x gedaan in de bijna 2 jaar dat ik hier post (lol)quote:Op zondag 23 februari 2020 23:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja jij bent toch degene die er steeds een UI uithaalt? Over gezeur over de OP gesproken!~FEYENOORD~
Lekker toch!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Makkelijk nog hoor![]()
Denk dat ik toch nog maar een biertje pak zelfs![]()
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaalUw ADH vitamine Worst
Euh? Echt waar?quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar genoeg om een reprimande te krijgen, knaagt dat?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
2x gedaan in de bijna 2 jaar dat ik hier post (lol)![]()
Teveel caffeine of zo?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaal![]()
Dat is an sich normaal. Beetje aangeschoten val je wel sneller in slaap maar word je ook eerder wakker.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaal
Als je jezelf nou echt hele-hele-helemaal naar de tyfus zuipt garandeer ik je dat je een gat in de dag slaapt![]()
Daar heb ik decennia lang praktijkonderzoek naar gedaan dus ik weet waar ik over praat
Ik kan steeds slechter tegen alcohol, na een pils of 6 ben ik al verzadigtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik slaap echt heel slecht laatste tijd als ik wat heb gedronken, echt slechter dan normaal
~FEYENOORD~
Fuckin hell, had ik niet eens mee gekregen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja , met 1-0 van heracles. Ajax verdiend verloren manman wat slecht."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nee ook als ik echt stevig heb gedronken heb ik dat. Alleen als ik minder dan iets 4 biertjes op heb merk ik het niet echtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is an sich normaal. Beetje aangeschoten val je wel sneller in slaap maar word je ook eerder wakker.
Als je jezelf nou echt hele-hele-helemaal naar de tyfus zuipt garandeer ik je dat je een gat in de dag slaapt![]()
Daar heb ik decennia lang praktijkonderzoek naar gedaan dus ik weet waar ik over praatUw ADH vitamine Worst
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan steeds slechter tegen alcohol, na een pils of 6 ben ik al verzadigt"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat gaat niet zozeer om het feit dat ik dat doe, maar dat gaat om een eeuwenoude ruzie waarvan niemand meer weet hoe het ooit begon.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar genoeg om een reprimande te krijgen, knaagt dat?
Maar iemand die hier net post snapt dat niet nee~FEYENOORD~
Volgende week ajax az hou me hart vast. En psv 010.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Fuckin hell, had ik niet eens mee gekregen.![]()
Kerel, ik ben 26quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Naarmate je ouder wordt gaat dat sowieso steeds sneller.![]()
![]()
nee hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 23:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien zou je zonder alcohol ook slechter slapen?Uw ADH vitamine Worst
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ook als ik echt stevig heb gedronken heb ik dat. Alleen als ik minder dan iets 4 biertjes op heb merk ik het niet echt
Dan slaap je wel hoor.
Beter dan Trump jaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Sanders is een topvent![]()
Wordt gelukkig de president in 2020![]()
Tevens heb ik maar 12 notes op 46.000 posts, ik ben eigenlijk veel te braaf hier op den FOK!s~FEYENOORD~
Een goed verstaander heeft een half woord nodig, dat zag ik allang dat er 'oud zeer' meespeelde.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat niet zozeer om het feit dat ik dat doe, maar dat gaat om een eeuwenoude ruzie waarvan niemand meer weet hoe het ooit begon.
Maar iemand die hier net post snapt dat niet nee
Maar wat heb ik gedaan, buiten een normaal gesprek met @engine, wat jij als zeuren bestempelt?![]()
13quote:Op zondag 23 februari 2020 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
Tevens heb ik maar 12 notes op 46.000 posts, ik ben eigenlijk veel te braaf hier op den FOK!s![]()
Ik ken datquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.
Dan slaap je wel hoor.![]()
![]()
Dan begint het al, zonder gekheidquote:Maar waarschijnlijk is het dan vooral dat je minder goed getraind bent dan vroeger.
Niks, ik ben ook totaal niet boos verderquote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een goed verstaander heeft een half woord nodig, dat zag ik allang dat er 'oud zeer' meespeelde.
Maar wat heb ik gedaan, buiten een normaal gesprek met @:engine, wat jij als zeuren bestempelt?
~FEYENOORD~
'Vroeger in mijn tijd werd gezegd dat een neger smells'quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Wordt gelukkig de president in 2020
Wat een uitspraken anno 2020, maar je ziet wel zijn goede bedoelingen![]()
Ja dat kan waar zijn, steeds meer werken en steeds minder drinkenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan begint het al, zonder gekheidMaar waarschijnlijk is het dan vooral dat je minder goed getraind bent dan vroeger.
![]()
Ik krijg een zware zomer
~FEYENOORD~
Mwuah hij is soms wat ongelukkig in zijn uitspraken zo, je kan van iedereen die veel dingen on record zegt moooie compilaties maken natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2020 23:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
'Vroeger in mijn tijd werd gezegd dat een neger smells'
Wat een uitspraken anno 2020, maar je ziet wel zijn goede bedoelingen![]()
![]()
Oh ja die had ik vrijdag nog niet gezien, heb er geen woord aan gelogenquote:
~FEYENOORD~
Denk het niet, is echt te oud man. Misschien als ie een gouden running mate weet te strikken. En dan bedoel ik dus niet één van die andere kandidaten voor de democrats die nu mee doen. En ook niet Hillary.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
Wordt gelukkig de president in 2020
Dat zal dan echt een golden boy/girl moeten zijn waarvan Amerika zich voor kan stellen dat die minstens net zo goed president zou kunnen worden en over 4 jaar sowieso het stokje over kan nemen van Bernie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waarom benoem je mijn opmerking dan als 'zeuren' en dat ik daarmee moet stoppen?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks, ik ben ook totaal niet boos verder![]()
Meer zo van; laat het los en laat het gaan.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom benoem je mijn opmerking dan als 'zeuren' en dat ik daarmee moet stoppen?
Ik kom vanuit een ander deel van het forum waar men het allemaal niet zo serieus neemt en waar users tegen een stootje kunnen~FEYENOORD~
Ach ja, wat Trump allemaal wel niet gedaan en gezegd heeft. Hij heeft wel net als Trump het voordeel dat hij anti-establishment is, en hij is dat in tegenstelling tot Trump ook altijd al geweest.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah hij is soms wat ongelukkig in zijn uitspraken zo, je kan van iedereen die veel dingen on record zegt moooie compilaties maken natuurlijk"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
AOC zou misschien kunnenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Denk het niet, is echt te oud man. Misschien als ie een gouden running mate weet te strikken. En dan bedoel ik dus niet één van die andere kandidaten voor de democrats die nu mee doen. En ook niet Hillary.
Dat zal dan echt een golden boy/girl moeten zijn waarvan Amerika zich voor kan stellen dat die minstens net zo goed president zou kunnen worden en over 4 jaar sowieso het stokje over kan nemen van Bernie.
Leuke progressieve latina vrouw![]()
Volgens mij heb ik dat nooit gehadquote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik bedoel ook echt stomdronken-niet-meer-weten-hoe-je-thuis-bent-gekomen-laatste-4-uur-van-de-avond-kwijt-dronken.
Dan slaap je wel hoor.Uw ADH vitamine Worst
Ken haar niet verder maar het moet echt iemand zijn die ook power uitstraalt en waarbij je zoiets hebt van:"Als ik op Bernie stem, stem ik eigenlijk ook op Pietje/Miepje.". Meestal is een running mate toch vooral aanhangsel, en daar gaat Bernie het niet mee redden.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
AOC zou misschien kunnen
Leuke progressieve latina vrouw"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is juist het punt, ik had het juist losgelaten en engine kwam er zelf met een quote op terug(waar ik het voor hem opnam) en dan krijg ik het verwijt?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Meer zo van; laat het los en laat het gaan.
Ik kom vanuit een ander deel van het forum waar men het allemaal niet zo serieus neemt en waar users tegen een stootje kunnen
We zitten hier in ONZ, ik neem hier alles daarom ook superserieus! En ik kan tegen een stootje, vraag mij alleen af of jij tegen een beetje ONZ kan?![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken haar niet verder maar het moet echt iemand zijn die ook power uitstraalt en waarbij je zoiets hebt van:"Als ik op Bernie stem, stem ik eigenlijk ook op Pietje/Miepje.". Meestal is een running mate toch vooral aanhangsel, en daar gaat Bernie het niet mee redden.
Deze![]()
Ik welquote:Op zondag 23 februari 2020 23:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, ik had het juist losgelaten en engine kwam er zelf met een quote op terug(waar ik het voor hem opnam) en dan krijg ik het verwijt?
We zitten hier in ONZ, ik neem hier alles daarom ook superserieus! En ik kan tegen een stootje, vraag mij alleen af of jij tegen een beetje ONZ kan?![]()
Hoe lang gaan we hier over door of zullen we het hier bij laten?~FEYENOORD~
Die lippenstift kan echt nietquote:~FEYENOORD~
Lipstick hoerenrood, natuurlijke wenkbrauwen, bruine ogen, ik zou haar keihard doen.quote:
Jij begon!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Hoe lang gaan we hier over door of zullen we het hier bij laten?![]()
Jij gaat er heel serieus op inquote:
~FEYENOORD~
Ben ik de enige die echt bijna moet kotsen van die über-geëpileerde wenkbrauwen tot ontzettend dunne streepjes?
Ik vind dat echt zo'n turn-off...."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beetje te naar mij meningquote:Op zondag 23 februari 2020 23:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Waarom niet, past goed bij het rood van de USA vlag achter haar.~FEYENOORD~
valt toch wel mee hierquote:Op zondag 23 februari 2020 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben ik de enige die echt bijna moet kotsen van die über-geëpileerde wenkbrauwen tot ontzettend dunne streepjes?
Ik vind dat echt zo'n turn-off....![]()
Vind da ook niksquote:Op zondag 23 februari 2020 23:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind dat echt zo'n turn-off....![]()
Lippenstift moet aanvullend zijn, niet overheersend~FEYENOORD~
Als dat zou zo zijn ben ik er keihard ingetuind!quote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien neem ik je gewoon in de maling?
~FEYENOORD~
Hier wel ja, zij heeft natuurlijke wenkbrauwen. Dusquote:
Wakker worden met je schoenen aan en je tas nog om en denken heuh ik was toch heel ergens anders?quote:Op zondag 23 februari 2020 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan slaap je wel hoor.![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is geen vakantie kiekje, soort van reclameplaatje zeg maar.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lippenstift moet aanvullend zijn, niet overheersend~FEYENOORD~
Nu wel, tis carnavalquote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lippenstift moet aanvullend zijn, niet overheersend![]()
![]()
Nog nooit met een tas om wakker geworden. Met schoenen aan vaak zatquote:Op zondag 23 februari 2020 23:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wakker worden met je schoenen aan en je tas nog om en denken heuh ik was toch heel ergens anders?
Ik heb het 2x gehad dat ik me echt helemaal niets van ee navond kon herinneren omdat ik veel te dronken was![]()
Ja jij hebt dan ook geen handtasje.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit met een tas om wakker geworden. Met schoenen aan vaak zat![]()
Ik heb dat 20 jaar lang 2x per week gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb het 2x gehad dat ik me echt helemaal niets van ee navond kon herinneren omdat ik veel te dronken wasDat ik überhaupt nog hersens heb is een klein wonder.
Haha jezusquote:Op zondag 23 februari 2020 23:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb dat 20 jaar lang 2x per week gehad.Dat ik überhaupt nog hersens heb is een klein wonder.
Maar dan is het ook gewoon meer een ding dat je daar een aanleg voor hebt om alle ste vergeten.
De keren dat ik compleet stomdronken en ladderzat was is ook niet meer op 2 handen te tellen. Al valt dat de afgelopen 2 jaar wel mee.![]()
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraakquote:Op zondag 23 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
Lippenstift moet aanvullend zijn, niet overheersend![]()
![]()
Dat is waar, het is in de USA namelijk altijd carnavalquote:~FEYENOORD~
Wel genoeg mannen die daar gevoelig voor zijn jaquote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraak
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou rode lipstift kan erg handig zijn. Bij vergaderingen jas je er als vrouw er dan alles door heen zonder tegenspraak![]()
Wat zijn mannen ook simpel weer.![]()
![]()
Pssst, ik nietquote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
~FEYENOORD~
Onderscheidt de Alpha's van de Beta'squote:
~FEYENOORD~
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 23:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn![]()
![]()
Nou ja, ik heb gewoon altijd heel veel gezopen, en ging/ga ook om met mensen die heel veel zuipen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha jezus
Maar dan is het ook gewoon meer een ding dat je daar een aanleg voor hebt om alle ste vergeten.
De keren dat ik compleet stomdronken en ladderzat was is ook niet meer op 2 handen te tellen. Al valt dat de afgelopen 2 jaar wel mee.
Zeker als je een jaar of 10 en verder terug gaat, de hoeveelheden alcohol die wij achterover sloegen waren echt absurd. 3 tot 5 liter bier was de 'indrinkfase', daarna ging je pas écht zuipen.
Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeerquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn![]()
![]()
![]()
Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onderscheidt de Alpha's van de Beta's![]()
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijk~FEYENOORD~
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezeverquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn
Klopt, zo word ik genoemdquote:Op zondag 23 februari 2020 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.
~FEYENOORD~
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergaderingquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeer![]()
![]()
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij vergaderervaring hebtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever![]()
![]()
Tell ‘em.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Stoere jongetjes zijn jullie zeg. Helft kan niet eens aan een vrouw komen.![]()
![]()
2 minuutjes voor de koffie mogen ze natuurlijk wel even langskomenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever![]()
Ja kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering
~FEYENOORD~
Dikke vrouw gespotquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Stoere jongetjes zijn jullie zeg. Helft kan niet eens aan een vrouw komen.~FEYENOORD~
En dan draagt ze niet eens rode lippenstiftquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijk![]()
![]()
Nee inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2020 23:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan draagt ze niet eens rode lippenstift
~FEYENOORD~
In 2020 niet van de mannenliefde zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Stoere jongetjes zijn jullie zeg. Helft kan niet eens aan een vrouw komen.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn niet moeilijk te spotten![]()
![]()
Als ik er om heen moet rijden kom ik te laat op mijn werkquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn niet moeilijk te spotten~FEYENOORD~
Bij een vergadering kan je het beste gewoon in de lege ruimte staren en wachten totdat iemand je aanspreekt om te vragen wat jij er van vindt.
En dan zeg je:"Ik ben van mening dat we nog eens goed moeten kijken naar de agendapunten die ik heb ingebracht en dat we op basis van scherpe analyses dan daadkrachtig te werk gaan, want het heeft nu wel lang genoeg geduurd!""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zijn nog het gezeligst ookquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn niet moeilijk te spotten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2020 00:00:46 ]![]()
Ik doe dit echtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij een vergadering kan je het beste gewoon in de lege ruimte staren en wachten totdat iemand je aanspreekt om te vragen wat jij er van vindt.
En dan zeg je:"Ik ben van mening dat we nog eens goed moeten kijken naar de agendapunten die ik heb ingebracht en dat we op basis van scherpe analyses dan daadkrachtig te werk gaan, want het heeft nu wel lang genoeg geduurd!"![]()
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijkBaas: knul je bent te laatquote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er om heen moet rijden kom ik te laat op mijn werk
Rwoud: dat dikke wijf van je stond in de weg![]()
Is wel vaak zo.quote:
En als het fout gaat weet ik nooit ergens van
~FEYENOORD~
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2 minuutjes voor de koffie mogen ze natuurlijk wel even langskomen![]()
van mij kreeg je de koffie over je hoofd
![]()
![]()
Kan mijn werkgever vast waarderenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Baas: knul je bent te laat
Rwoud: dat dikke wijf van je stond in de weg~FEYENOORD~
Nou vooruitquote:Op maandag 24 februari 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
van mij kreeg je de koffie over je hoofd
Jij mag mij altijd een kopje koffie brengen![]()
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraaktquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt hoor, die volgescheten palingvellen hebben meestal kapsones![]()
Of geen zin om versierd te worden.![]()
Snap ik wel, als ik nooit iets zou vreten en drinken zou ik ook chagrijnig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt hoor, die volgescheten palingvellen hebben meestal kapsones"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zonder versierd te worden kun je toch gewoon gezellig zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Of geen zin om versierd te worden.![]()
Maar echtquote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraakt![]()
![]()
Ik zie het ook vooral als een uur gratis betaald zo voor het weekend
~FEYENOORD~
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik wel, als ik nooit iets zou vreten en drinken zou ik ook chagrijnig zijn.![]()
![]()
Ik heb altijd zoiets van:"Dit had ook in 10 minuten gekund jongensquote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar echt![]()
![]()
Ik zie het ook vooral als een uur gratis betaald zo voor het weekend"
Tuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zonder versierd te worden kun je toch gewoon gezellig zijn![]()
Maar ik ga niet ontkennen dat ik tijdens het stappen niet een kapsonesmasker op zet. Op een verjaardag/ kleine aangelegenheden ben ik leuk gezellig ditdat praten met iedereen. Tijdens stappen, mja dan maar een arrogant volgescheten palingvel.![]()
Het is een afweermechanisme dat goed werkt en heeft weinig met arrogantie te maken. Meer met je komt daar voor de muziek/ je bent met vrienden. Niet als aanspreekpunt voor lamme torren.![]()
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kanquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van:"Dit had ook in 10 minuten gekund jongens"
~FEYENOORD~
Nee, nou nooit meercquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou vooruit
Jij mag mij altijd een kopje koffie brengen![]()
![]()
Nou, ik wil met jou wel naar een kleine aangelegenheid hoor. Mag je heel je palingvel vol gescheten hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar ik ga niet ontkennen dat ik tijdens het stappen niet een kapsonesmasker op zet. Op een verjaardag/ kleine aangelegenheden ben ik leuk gezellig ditdat praten met iedereen. Tijdens stappen, mja dan maar een arrogant volgescheten palingvel.![]()
Het is een afweermechanisme dat goed werkt.
Ja. Nou. Dit is dus een prima voorbeeld van waarom sommige wijven eruitzien als kapsones.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik wil met jou wel naar een kleine aangelegenheid hoor. Mag je heel je palingvel vol gescheten hebben.![]()
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten nietquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Het is een afweermechanisme dat goed werkt.![]()
Ik heb dat nooit echt gemerkt ofzo, ook niet dat ze ongezelliger zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten niet![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten niet![]()
Dat is een ander uiterste zeg jeetje.![]()
![]()
Nou de vergaderingen waar ik aanschuif zijn toch echt in meer of mindere mate (als er eerst budget moet worden vrijgemaakt) productief.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraakt![]()
Wat betekent dat jij geen irritante opdringerige vent bent.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt gemerkt ofzo, ook niet dat ze ongezelliger zijn.![]()
![]()
Een uur valt allemaal nog mee eigenlijk. Het wordt pas echt ergerlijk als er door managers allerlei vergezichten worden geschilderd zonder dat er iets concreets wordt verteld over hoe dat vergezicht ooit gerealiseerd moet worden. Dan hebben ze op hun cursus weer iets gehoord over de nieuwste filosofie of tools waar ze helemaal enthousiast over zijn maar geen flauw idee over hoe je zoiets nou in de praktijk kan benuttenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kan
Na 2,5 uur wordt mijn spankracht ook wel minder, maar dat is vaak de gemiddelde tijd van een vergadering. Brainstormsessie van 9 tot 18 u (incl breaks vind ik echt wel pittig)quote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kan![]()
Zo was het dan ook bedoeld hèquote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou. Dit is dus een prima voorbeeld van waarom sommige wijven eruitzien als kapsones.
Als ik merk dat de een vrouw geen zin heeft in een praatje dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat betekent dat jij geen irritante opdringerige vent bent.
Of ik heb natuurlijk zoveel gedronken dat die radar een beetje uitstaat, dat heb je ook wel eens natuurlijk.![]()
Cappuccino of een Flat Whitequote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan breng ik jou wel een kopje![]()
![]()
'Heeft nog een bijna vol glas wijn in haar hand'
'Halllow jE vil vast wat van me drinku'
'Ga weg?'
'Barman 2 bier!'![]()
Brainstormen moet je toch ook niet zo achterlijk lang doen?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na 2,5 uur wordt mijn spankracht ook wel minder, maar dat is vaak de gemiddelde tijd van een vergadering. Brainstormsessie van 9 tot 18 u (incl breaks vind ik echt wel pittig)Kan je volgens mij veel beter 8 sessies van een uur doen dan één van 8 uur.
Mensen die zeggen dat ze het kort gaan houden lullen het langstquote:Op maandag 24 februari 2020 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brainstormen moet je toch ook niet zo achterlijk lang doen?Kan je volgens mij veel beter 8 sessies van een uur doen dan één van 8 uur.
Uw ADH vitamine Worst
Fijne eigenschap is dat.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik merk dat de een vrouw geen zin heeft in een praatje dan doe ik dat niet.
Of ik heb natuurlijk zoveel gedronken dat die radar een beetje uitstaat, dat heb je ook wel eens natuurlijk.
Gebeurt vaak zat dat ik al die types al oversla en uiteindelijk drie uur met een of andere underdog sta te lullen. Over inhoud. Veel leuker dan al dat mannelijke apengedrag.![]()
"Ben jij ook zo blij als je eens zonder de kinderen weg kan?"quote:Op maandag 24 februari 2020 00:14 schreef skysherrif het volgende:
'Heeft nog een bijna vol glas wijn in haar hand'
'Halllow jE vil vast wat van me drinku'
'Ga weg?'
'Barman 2 bier!'
-"Ja, maar ik maak me toch altijd wel zorgen hoor, of Mike wel Anne goed instopt, anders wordt ze weer wakker 's nachts!"
"Barman 2 bier! *loopt weg met 2 bier*""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
‘Ja hoor, maar dan wel in de vorm van sos graag Jan.’quote:Op maandag 24 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
'Mag ik nog even een kort puntje naar voren brengen'
![]()
![]()
Dan gaat de vergadering wel een stuk snellerquote:Op maandag 24 februari 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
‘Ja hoor, maar dan wel in de vorm van sos graag Jan.’![]()
![]()
Altijd ijzertje!quote:
God echt zo’n hekel aan als mensen over kinderen beginnen. Dat is juist waar ik aan ontsnap oké godsamme.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Ben jij ook zo blij als je eens zonder de kinderen weg kan?"
-"Ja, maar ik maak me toch altijd wel zorgen hoor, of Mike wel Anne goed instopt, anders wordt ze weer wakker 's nachts!"
"Barman 2 bier! *loopt weg met 2 bier*"
Ben studerende moeder. En dan komt iemand over m’n kind vragen. Gaweg.![]()
Dat klinkt dan ook weer niet als een gezond bedrijfquote:Op maandag 24 februari 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
‘Ja hoor, maar dan wel in de vorm van sos graag Jan.’
Wat studeer je?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
God echt zo’n hekel aan als mensen over kinderen beginnen. Dat is juist waar ik aan ontsnap oké godsamme.
Ben studerende moeder. En dan komt iemand over m’n kind vragen. Gaweg.![]()
We krijgen dan altijd een sessie in een of ander leuk hotel en kunnen dan ook blijven borrelen, dineren, borrelen, slapen en ontbijten. Voorheen gingen we op de zaterdagmorgen ook nog een paar uur door. Als het op een uurtje rijden van huis is slaap ik gewoon lekker thuis.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brainstormen moet je toch ook niet zo achterlijk lang doen?Kan je volgens mij veel beter 8 sessies van een uur doen dan één van 8 uur.
![]()
Kijk, dan wordt het iig gezelligquote:Op maandag 24 februari 2020 00:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We krijgen dan altijd een sessie in een of ander leuk hotel en kunnen dan ook blijven borrelen, dineren, borrelen, slapen en ontbijten. Voorheen gingen we op de zaterdagmorgen ook nog een paar uur door. Als het op een uurtje rijden van huis is slaap ik gewoon lekker thuis.
Oh, lijkt me top juist.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat klinkt dan ook weer niet als een gezond bedrijf![]()
![]()
Jij mag helemaal geen sos snatsen als studerende moeder.quote:![]()
Carnalal wezen vieren?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En de ideeën bij de borrel worden ook genoteerdquote:Op maandag 24 februari 2020 00:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het iig gezellig![]()
![]()
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij mag helemaal geen sos snatsen als studerende moeder.![]()
![]()
Nog zoiets. Dat je zodra je als vrouw een kind hebt gekregen vanalles niet meer mag ofzo. Rot op joh.![]()
1 kinderen hebben ook nog een vader
2 er bestaat zoiets als oppas
3 rot op![]()
Ik ookquote:Wel de enige dag dit jaar
Soort poedersuiker die je opsnuiftquote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef Jippie68 het volgende:
Wat is een sos (behalve save our souls)?Uw ADH vitamine Worst
Nounouquote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
Nog zoiets. Dat je zodra je als vrouw een kind hebt gekregen vanalles niet meer mag ofzo. Rot op joh.![]()
3 rot op![]()
Cocaïne.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef Jippie68 het volgende:
Wat is een sos (behalve save our souls)?
Nou. Hij heeft vandaag netjes in de wc gekotst in plaats van in bed.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oke, leuk.
Vertel eens wat over je kinderen *neemt een slok van zijn bier*![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Soort poedersuiker die je opsnuiftBedankt voor deze informatiequote:![]()
![]()
Soms zijn het net mensenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Hij heeft vandaag netjes in de wc gekotst in plaats van in bed.![]()
Ja maar als die ook allemaal aan de coke zitten....quote:Op maandag 24 februari 2020 00:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.![]()
3 rot op"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Baasje is het.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Hij heeft vandaag netjes in de wc gekotst in plaats van in bed.![]()
Buikgriepje?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar als die ook allemaal aan de coke zitten....![]()
Ja dat zou wel een probleem zijn. Beetje ouder kan al die dingen prima gescheiden houden. Ander onderwerp anders ga ik je 20 jaar lang 2x per week ladderzat zijn even aanhalen. 😈![]()
Ja, dat was ook niet zo'n slimme levenskeuzequote:Op maandag 24 februari 2020 00:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Ja dat zou wel een probleem zijn. Beetje ouder kan al die dingen prima gescheiden houden. Ander onderwerp anders ga ik je 20 jaar lang 2x per week ladderzat zijn even aanhalen. 😈
Wel mezelf ontzettend mee vermaakt trouwens."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Geen idee, maar hij is al vier dagen bezig. Morgen hopelijk wat beter.quote:Dan kunnen zijn neefjes komen logeren.
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar als die ook allemaal aan de coke zitten....![]()
Ben dan waarschijnlijk van de oude stempel, maar als mijn schoondochter dit gedrag gaat vertonen als ik oma ben geworden dan sleur ik haar aan haar haren naar huis.![]()
Niets mis met (verantwoord) vertier.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel mezelf ontzettend mee vermaakt trouwens.![]()
Nouja zeg, laat dat kind jong zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 00:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
Ben dan waarschijnlijk van de oude stempel, maar als mijn schoondochter dit gedrag gaat vertonen als ik oma ben geworden dan sleur ik haar aan haar haren naar huis.![]()
![]()
Hmmm, hoe oud is ie? Als jong kind kotste ik van een gewone griep ook echt alles bij elkaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij is al vier dagen bezig. Morgen hopelijk wat beter.Dan kunnen zijn neefjes komen logeren.
Ja. We doen dit natuurlijk niet in de buurt van kinderen en schoonmoeders hè, dat snap je wel. En je zoon is dan zeer waarschijnlijk ook niet helemaal heilig.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
Ben dan waarschijnlijk van de oude stempel, maar als mijn schoondochter dit gedrag gaat vertonen als ik oma ben geworden dan sleur ik haar aan haar haren naar huis.
In de ogen van die generatie zijn we engeltjes. Iedereen is helemaal dol op me. Met een reden duhhhh.![]()
Heb zelf nog nooit coke gedaan, maar wil nog wel eens doen.
alleen ik ken mezelf en mn verslavinggevoeligheid ook wel een beetje![]()
Dat is ze nu, zodat als er kinderen zijn ze zich volledig aan het moederschap kan wijdenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja zeg, laat dat kind jong zijn![]()
![]()
Ik zou het niet meer verantwoord noemen hoe dat er aan toe gingquote:Op maandag 24 februari 2020 00:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niets mis met (verantwoord) vertier.Maar goed, dat was toen, achteraf niet zo verstandig allemaal, kan je nou toch niks meer aan doen. Wel leut gehad
Ja bedoel ook zodra er kinderen komen kijken. Dan moet je wel ook nog af en toe gewoon een mens kunnen zijn hoor. Zolang zij er maar geen last van hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het niet meer verantwoord noemen hoe dat er aan toe gingMaar goed, dat was toen, achteraf niet zo verstandig allemaal, kan je nou toch niks meer aan doen. Wel leut gehad
![]()
Dan zou ik coke overslaan, dat is echt een vies verslavend goedje. Ik ben heel liberaal ingesteld als het op geestverruimende middelen aankomt maar coke is echt kutspul.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
Heb zelf nog nooit coke gedaan, maar wil nog wel eens doen.
alleen ik ken mezelf en mn verslavinggevoeligheid ook wel een beetje"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn zoon is zeker geen heilig boontje, maar als ze kinderen 'nemen' verwacht ik dat ze daar de volle verantwoordelijkheid voor dragen.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. We doen dit natuurlijk niet in de buurt van kinderen en schoonmoeders hè, dat snap je wel. En je zoon is dan zeer waarschijnlijk ook niet helemaal heilig.
In de ogen van die generatie zijn we engeltjes. Iedereen is helemaal dol op me. Met een reden duhhhh.![]()
Nou. Ik wijd me anders op een paar weekenden per jaar na ook volledig aan het moederschap. En in die weekenden dat dat niet is doet zoonlief gewoon mee hoor. Kind is veilig bij een van de oma’s en zondagavond zijn we weer fris en fruitig.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat is ze nu, zodat als er kinderen zijn ze zich volledig aan het moederschap kan wijden![]()
Wist niet dat jij ook uit Brabant kwamquote:
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Zo hoort het ookquote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou. Ik wijd me anders op een paar weekenden per jaar na ook volledig aan het moederschap. En in die weekenden dat dat niet is doet zoonlief gewoon mee hoor. Kind is veilig bij een van de oma’s en zondagavond zijn we weer fris en fruitig.![]()
![]()
Ja met gevoeligheid moet je er weg blijven. Snap zelf niet zo waarom, zo boeiend is het effect niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik coke overslaan, dat is echt een vies verslavend goedje. Ik ben heel liberaal ingesteld als het op geestverruimende middelen aankomt maar coke is echt kutspul.![]()
![]()
Omgeving Tilburg. Jij dan?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wist niet dat jij ook uit Brabant kwam"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
🥰quote:
Maar ja in die weekenden gaat het er wel wild aan toe![]()
Snap wel je zorg natuurlijk, zat voorbeelden waarbij dat helemaal anders is.![]()
![]()
Daarom.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan zou ik coke overslaan, dat is echt een vies verslavend goedje. Ik ben heel liberaal ingesteld als het op geestverruimende middelen aankomt maar coke is echt kutspul.
Alleen alcohol heeft geen enkel verslavend effect op me, ja als ik uitga drink i khet zeker en veel. Maar drink het nooit alleen![]()
![]()
En dát is dus precies wat iedereen zegt en wat het zo gevaarlijk maakt. "Ja, is niet zo spannend hoor, nee, gewoon ff lekker."quote:Op maandag 24 februari 2020 00:35 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja met gevoeligheid moet je er weg blijven. Snap zelf niet zo waarom, zo boeiend is het effect niet.
En vervolgens gaat het van één keer recreatief gebruiken naar 2 keer per maand, 1 keer per week, 2-3 keer per week en ondertussen zeggen ze nog steeds dat het allemaal niet zo bijzonder is maar het móét er wel zijn.
Dat heb ik dus bij nogal wat vrienden zo zien gaan, en die hebben ook behoorlijk moeite gehad om er uiteindelijk helemaal vanaf te komen.
Plus dat je van coke doorgaans echt geen leuker persoon wordt, je denkt zelf wel dat je er leuker door wordt maar eigenlijk word je er doorgaans een ontzettende eikel/kut van als je flink onder invloed bent."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik vind het een godswonder dat ik geen full blown alcoholist ben geworden, maar daar kan ik dus ook gewoon goed vanaf blijven. Ik drink rustig een week geen druppel en dan denk ik echt niet:"Sow, ik zal blij zijn als ik weer een biertje kan klappen joh!"quote:Op maandag 24 februari 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom.
Alleen alcohol heeft geen enkel verslavend effect op me, ja als ik uitga drink i khet zeker en veel. Maar drink het nooit alleen
Nicotine daarentegen. Tientallen jaren gerookt, overgestapt op e-smoker sinds een paar jaar maar dat gaat dus echt meteen kriebelen. En heel vervelend kriebelen, een paar uur zonder gaat wel, maar een dag? Moet er nog steeds niet aan denken terwijl ik toch al een hele tijd bezig ben met het afbouwen van het nicotinegehalte.
Dat is waar. Veel mensen moeten ook gelijk het hele packie leeg maken enzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dát is dus precies wat iedereen zegt en wat het zo gevaarlijk maakt. "Ja, is niet zo spannend hoor, nee, gewoon ff lekker."
En vervolgens gaat het van één keer recreatief gebruiken naar 2 keer per maand, 1 keer per week, 2-3 keer per week en ondertussen zeggen ze nog steeds dat het allemaal niet zo bijzonder is maar het móét er wel zijn.
Dat heb ik dus bij nogal wat vrienden zo zien gaan, en die hebben ook behoorlijk moeite gehad om er uiteindelijk helemaal vanaf te komen.
Plus dat je van coke doorgaans echt geen leuker persoon wordt, je denkt zelf wel dat je er leuker door wordt maar eigenlijk word je er doorgaans een ontzettende eikel/kut van als je flink onder invloed bent.En ik sta er dan bij van maaaat doe gewoon rustig jezus. Het hoeft toch niet op ofzo
![]()
Kan zelf gerust wekenlang ermee rondlopen in bij wijze van mijn telefoonhoesje maar dat doe ik niet omdat dat geen veilige plek is.Heb het wel altijd in huis (kluisje bovenste plank kledingkast) en daar kan het gerust wekenlang liggen zonder de neiging het te pakken.
Maargoed. Ja veel mensen hebben dat niet dus. Het moooooeeeeeet meteen op en dan om 7 uur in de ochtend van ‘yoo wie heeft er een nummertje’. Alsof een dealer daar op zit te wachten op dat tijdstip.![]()
![]()
Ik ben ook rookverslaafd manquote:Op maandag 24 februari 2020 00:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het een godswonder dat ik geen full blown alcoholist ben geworden, maar daar kan ik dus ook gewoon goed vanaf blijven. Ik drink rustig een week geen druppel en dan denk ik echt niet:"Sow, ik zal blij zijn als ik weer een biertje kan klappen joh!"
Nicotine daarentegen. Tientallen jaren gerookt, overgestapt op e-smoker sinds een paar jaar maar dat gaat dus echt meteen kriebelen. En heel vervelend kriebelen, een paar uur zonder gaat wel, maar een dag? Moet er nog steeds niet aan denken terwijl ik toch al een hele tijd bezig ben met het afbouwen van het nicotinegehalte.
Dacht nooit dat ik daar verslaafd aan zou raken, beetje op feestjes roken en daarna nooit aan behoefte.
Daarna een keer enorm stress op uni met project, sigaretten van vorige dag lagen nog op tafel, nou nu is 1tje misschien wel ff chill. Vanaf daar downhill![]()
![]()
Cutequote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Ja lig ff over de rug van m’n kind te aaien.![]()
Heb vroeger in Tilburg gewoond. Ik omgeving Bredaquote:
Herken dat ook van vroeger, is kut. Kan je beter zelf maar ziek zijn dacht ik altijdquote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Zoooo maar echtquote:Op maandag 24 februari 2020 00:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Herken dat ook van vroeger, is kut. Kan je beter zelf maar ziek zijn dacht ik altijd![]()
Hij slaapt wel maar als ie ook maar even doorkrijgt dat ik niet lig te aaien![]()
![]()
![]()
Als ie niet ziek is hoeft ie echt niet zo te doen iig![]()
![]()
Niet naar de huisarts geweest?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jeetje 1 uur alweer.
Ja dat dus. Ook echt zielig om te zien gewoon als er één iemand nog wel wat had, en dan de rest allemaal schooien. En dan had die ene nog net genoeg voor zichzelf en dan werd het gewoon echt gênant.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat is waar. Veel mensen moeten ook gelijk het hele packie leeg maken enzo.En ik sta er dan bij van maaaat doe gewoon rustig jezus. Het hoeft toch niet op ofzo
![]()
Kan zelf gerust wekenlang ermee rondlopen in bij wijze van mijn telefoonhoesje maar dat doe ik niet omdat dat geen veilige plek is.Heb het wel altijd in huis (kluisje bovenste plank kledingkast) en daar kan het gerust wekenlang liggen zonder de neiging het te pakken.
Maargoed. Ja veel mensen hebben dat niet dus. Het moooooeeeeeet meteen op en dan om 7 uur in de ochtend van ‘yoo wie heeft er een nummertje’. Alsof een dealer daar op zit te wachten op dat tijdstip.![]()
En dan idd maar weer bellen appen. "Weet jij nog iemand?!? Ah man, kan je niet ff langs komen? Ja wel daar en daar want feestje en mijn vriendin mag het niet weten."
Godskolere![]()
En echt serieus, ik heb er nog nooit iemand gezelliger door zien worden. De meeste mensen worden er wel heel extravert van maar dan ook wel compleet met de focus op zichzelf. Met iedereen lullen maar dan vaak wel heel kort en niet bezig zijn met de mensen waar je eigenlijk mee op stap ging. Zodra de coke in de neus zit waaiert het allemaal uit over de kroeg/party/whatever en is er van enige sociale samenhang geen sprake meer
Hoe oud is iequote:Op maandag 24 februari 2020 00:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zoooo maar echt![]()
Hij slaapt wel maar als ie ook maar even doorkrijgt dat ik niet lig te aaien![]()
![]()
![]()
Als ie niet ziek is hoeft ie echt niet zo te doen iig![]()
Is het in Breda ook gewoon echt verkleden of hebben ze daar ook een dresscode van "boerenkiel" oid?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb vroeger in Tilburg gewoond. Ik omgeving Breda
Erg hè? Ik ben ook echt meerder keren een jaar gestopt geweest en daarna weer begonnen. Ook allemaal onder het mom van:"Ah joh, nou ben ik er wel vanaf dus één sigaretje kan wel!".quote:Op maandag 24 februari 2020 00:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben ook rookverslaafd man
Dacht nooit dat ik daar verslaafd aan zou raken, beetje op feestjes roken en daarna nooit aan behoefte.
Daarna een keer enorm stress op uni met project, sigaretten van vorige dag lagen nog op tafel, nou nu is 1tje misschien wel ff chill. Vanaf daar downhill"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meerquote:Op maandag 24 februari 2020 01:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg hè? Ik ben ook echt meerder keren een jaar gestopt geweest en daarna weer begonnen. Ook allemaal onder het mom van:"Ah joh, nou ben ik er wel vanaf dus één sigaretje kan wel!".![]()
Nee, niet zoals in Bergen dat je per se een sjaaltje, muts en bontjas aanmoet. Gewoon wat je leuk vindt om aan te doenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Is het in Breda ook gewoon echt verkleden of hebben ze daar ook een dresscode van "boerenkiel" oid?![]()
Zo zie je wel de meest bijzondere creaties voorbij komen
Ja, Bergen ja, verschrikkelijk, had daar vrienden wonen die altidj vroegen of ik langskwam en dan hadden zij wel een Bergens kostuum voor me. Altijd mezelf maar onderuit geluldquote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, niet zoals in Bergen dat je per se een sjaaltje, muts en bontjas aanmoet. Gewoon wat je leuk vindt om aan te doen![]()
Zo zie je wel de meest bijzondere creaties voorbij komen
Nee voor het eerst. Wegens de riedel die ik nu wel ken. Ze kijken overal in. Ja *iets is* een beetje rood, waarschijnlijk viraal. Als het over een paar dagen niet over is, kom dan maar terug. En het is altijd binnen die paar dagen over.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Niet naar de huisarts geweest?
Z’n koortsstuip is al geweest, ben niet in paniek geraakt eindelijk.Voorheen wel steeds en elke keer ambu en opgelet waar zij dan op letten bij de hap. Hij heeft geen gekke vlekken, hij reageert prima (op z’n stuip na dan). Gewoon ff uitzieken. Zijn hele klas is al ziek geweest en allemaal een dag of drie/ vier/ vijf.
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meerVan het echte roken ben ik nu wel af. Vandaag ook geen echte sigaret aangeraakt ondanks diverse aanbiedingen. Maar mijn e-smoker begon net wat moeilijk te doen en ik dus meteen nieuwe onderdelen bestellen, want zonder nicotine kan ik dus gewoon nietquote:Op maandag 24 februari 2020 01:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Al tig pogingen gewaagd om van het roken af te komen, gaat niet meer![]()
Is echt een debiel verslavend goedje."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Slim van je, als ik dat van collega's zie ben ik blij dat ik daar nooit kom met carnavalquote:Op maandag 24 februari 2020 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja, Bergen ja, verschrikkelijk, had daar vrienden wonen die altidj vroegen of ik langskwam en dan hadden zij wel een Bergens kostuum voor me. Altijd mezelf maar onderuit geluld![]()
Sowieso heb ik niets met die stad.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
En dan heeft de toren daar op het plein ook een soortgelijk 'kostuum' aan begreep ik, en dat vinden ze dan helemaal fantastisch.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Slim van je, als ik dat van collega's zie ben ik blij dat ik daar nooit kom met carnaval![]()
Sowieso heb ik niets met die stad.![]()
Vandaag in Tilburg gewoon weer heel veel mooie creaties gezien, dat vind ik echt 10 keer toffer
Ja zo herkenbaar.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ook echt zielig om te zien gewoon als er één iemand nog wel wat had, en dan de rest allemaal schooien. En dan had die ene nog net genoeg voor zichzelf en dan werd het gewoon echt gênant.
En dan idd maar weer bellen appen. "Weet jij nog iemand?!? Ah man, kan je niet ff langs komen? Ja wel daar en daar want feestje en mijn vriendin mag het niet weten."
Godskolere![]()
En echt serieus, ik heb er nog nooit iemand gezelliger door zien worden. De meeste mensen worden er wel heel extravert van maar dan ook wel compleet met de focus op zichzelf. Met iedereen lullen maar dan vaak wel heel kort en niet bezig zijn met de mensen waar je eigenlijk mee op stap ging. Zodra de coke in de neus zit waaiert het allemaal uit over de kroeg/party/whatever en is er van enige sociale samenhang geen sprake meerIk ben ook altijd dus degene die nog overheeft en dus voorheen de lul. Nu zeg ik niet eens meer dat ik überhaupt heb want het kost nogal wat als iedereen chronisch bij jou komt bietsen. Naja, voorheen dan hè nu bevind ik me vrijwel niet meer in dit soort gelegenheden.
Ging op een gegeven moment ook van tevoren zeggen van Euh jullie regelen zelf maar genoeg want ben er wel een beetje klaar mee dat ik zelf maar drie punten pak en alsnog met een leeg packie eindig daghoor ben Sinterklaas niet.
![]()
Echt he.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:12 schreef skysherrif het volgende:
Blijkbaar was er vandaag de hashtag #ikbenblank trending hierom:
[ afbeelding ]
Mensen zijn zo kansloos
#ikbenlichtgetint![]()
Dat wist ik niet eens, maar jeetjequote:Op maandag 24 februari 2020 01:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En dan heeft de toren daar op het plein ook een soortgelijk 'kostuum' aan begreep ik, en dat vinden ze dan helemaal fantastisch.![]()
Vandaag in Tilburg gewoon weer heel veel mooie creaties gezien, dat vind ik echt 10 keer toffer![]()
Tilburg nog nooit echt wezen stappen met carnaval, maar vond de sfeer daar over het algemeen nooit zo leuk![]()
Breda daarentegen vind ik altijd gezellig, heb daar ook heel wat leuke originele kostuums gezien
Ik fietste ooit naar de verjaardag van een maat van me. Kreeg ik een sms-je of ik eventjes langs een andere maat kon fietsen om daar bier te gaan halen.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zo herkenbaar.Ik ben ook altijd dus degene die nog overheeft en dus voorheen de lul. Nu zeg ik niet eens meer dat ik überhaupt heb want het kost nogal wat als iedereen chronisch bij jou komt bietsen. Naja, voorheen dan hè nu bevind ik me vrijwel niet meer in dit soort gelegenheden.
Ging op een gegeven moment ook van tevoren zeggen van Euh jullie regelen zelf maar genoeg want ben er wel een beetje klaar mee dat ik zelf maar drie punten pak en alsnog met een leeg packie eindig daghoor ben Sinterklaas niet.
Dus ik sms terug:"Wat bier? Je zal toch wel genoeg bier hebben??"
-"Ja, nee, bier!"
"Wat bier?!?!"
Bleek dat hun codetaal te zijn voor sos.
Die maat van me dus mij bellen uiteindelijk zonder dat z'n vriendin het door had:
"Ja, kan je effe langs Bertje man, die heeft onze snif liggen maar die is ziek dus die komt niet!"
-"Gast, regel dat zelf, ik ben bijna bij jullie, dan moet ik een halve stad omfietsen....."
"Ah kom op man! Kan hier echt niet weg, Fredje en Stef hebben ook besteld man en die zijn hier al dus jij moet echt gaan!11!1"
-"*zucht*Ok, vooruit dan..."
En dan daar op het feest aankomen en die vriendin:"Jezus Grrrrrrrr, wat ben jij laat zeg, iedereen is er al!"![]()
We waren een keer in Roermond en een oom nam ons dus mee terwijl we echt graag nog in bed wilden liggen want beiderzijdse migraine van hier tot Tokio zelfs m’n voeten hadden hoofdpijn.
En we waren dus uit bed gehaald om te gaan kijken naar de bekroning van een nieuwe prins Carnaval ofzoiets? Echt. BOEIEND. Jezus.![]()
Ben nog nooit in Breda geweest met carnaval dus kan daar niks over zeggenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, maar jeetje![]()
Tilburg nog nooit echt wezen stappen met carnaval, maar vond de sfeer daar over het algemeen nooit zo leuk![]()
Breda daarentegen vind ik altijd gezellig, heb daar ook heel wat leuke originele kostuums gezien
Erg leuk, kan het je zeker aanradenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben nog nooit in Breda geweest met carnaval dus kan daar niks over zeggen
Bier is wel echt een domme codetaal.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik fietste ooit naar de verjaardag van een maat van me. Kreeg ik een sms-je of ik eventjes langs een andere maat kon fietsen om daar bier te gaan halen.
Dus ik sms terug:"Wat bier? Je zal toch wel genoeg bier hebben??"
-"Ja, nee, bier!"
"Wat bier?!?!"
Bleek dat hun codetaal te zijn voor sos.
Die maat van me dus mij bellen uiteindelijk zonder dat z'n vriendin het door had:
"Ja, kan je effe langs Bertje man, die heeft onze snif liggen maar die is ziek dus die komt niet!"
-"Gast, regel dat zelf, ik ben bijna bij jullie, dan moet ik een halve stad omfietsen....."
"Ah kom op man! Kan hier echt niet weg, Fredje en Stef hebben ook besteld man en die zijn hier al dus jij moet echt gaan!11!1"
-"*zucht*Ok, vooruit dan..."
En dan daar op het feest aankomen en die vriendin:"Jezus Grrrrrrrr, wat ben jij laat zeg, iedereen is er al!"![]()
Bij ons is het een voornaam van iemand ahahah. Heerlijk.
![]()
Oké van al dit gelul erover heb ik wel ineens zin gekregen.
Moet nog even geduld hebben tot m’n date weer kan escaleren.![]()
Het domme vond ik vooral dat ze dondersgoed hadden moeten weten dat ik hun codewoordje niet wist. Ik snatste nooit.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Bier is wel echt een domme codetaal.Bij ons is het een voornaam van iemand ahahah. Heerlijk.
Slaap lekker Jippie!
Ja daar denken mensen onder invloed niet aan.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het domme vond ik vooral dat ze dondersgoed hadden moeten weten dat ik hun codewoordje niet wist. Ik snatste nooit.![]()
Mooie glitterUI trouwens ook Mario, die schijnen helemaal hip te zijn tegenwoordig in ONZquote:
Ik houd er maar over opquote:
Lekker slapen dadelijk en morgen ben je weer helemaal het verantwoordelijke vrouwtjequote:Op maandag 24 februari 2020 01:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Het kwaad is al geschiedt.![]()
Binnenkort maar ff suite boeken met fwb.
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker slapen dadelijk en morgen ben je weer helemaal het verantwoordelijke vrouwtje
Om 3-4 uur gaan slapen en om 12 uur de deur uit.![]()
![]()
0.00 - 07.00 zijn de mooiste uurtejs van de dagquote:Op maandag 24 februari 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.![]()
Ik koop altijd volkorenpuntjes tegenwoordig.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Zo en nu puntjes (nee niet die puntjes x) )"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Klopt. Lekker donker, iedereen ligt in zijn nest niet mij lastig te vallen met gedoe. Prikkelarme tijden beste tijden.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
0.00 - 07.00 zijn de mooiste uurtejs van de dag![]()
![]()
Ik ben ook meer geschikt voor de avondleef ja. Ik zou echt geen moeite hebben met een werkdag van 11 tot 19 bijvoorbeeldquote:Op maandag 24 februari 2020 01:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat het leven zich niet gewoon vanaf een uur of twaalf pas kan afspelen. Snap dat hele om 7 uur ontwaken van het leven niet zo.
Om 3-4 uur gaan slapen en om 12 uur de deur uit.![]()
Bijbaantje in horeca is 11.00 tot 21.00 dus dat is wel prima (12.00 tot 22.00 nog iets liever)quote:Op maandag 24 februari 2020 01:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben ook meer geschikt voor de avondleef ja. Ik zou echt geen moeite hebben met een werkdag van 11 tot 19 bijvoorbeeld![]()
Horeca altijd leuk lijkt mijquote:Op maandag 24 februari 2020 01:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bijbaantje in horeca is 11.00 tot 21.00 dus dat is wel prima (12.00 tot 22.00 nog iets liever)![]()
Oh nou dat ook weer niet altijd hoorquote:Op maandag 24 februari 2020 01:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Horeca altijd leuk lijkt mij![]()
![]()
Maar liever keuken dan bediening, kan je lekker grappen maken met de anderen, hoef je er niet helemaal opgemaakt en goed e nvrolijk uit te zien en kan je lekker ongegeneerd vloeken als er iets fout gaat of als klanten lastig zijn![]()
In de winter wel prima te doen. Zomerquote:Op maandag 24 februari 2020 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh nou dat ook weer niet altijd hoor![]()
![]()
Ik mis echt de horecaleef.![]()
BlokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja precies.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:47 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
In de winter wel prima te doen. Zomer![]()
![]()
Ik mis echt de horecaleef.
Zomer is leuk maar dan vooral als het werk klaar isen je gaat nadrinken met iedereen (en danvooral de vrouwelijke bediening)![]()
Pfffff gekke tijden gehad. Tot 7 uur met z’n allen in de keuken helemaal van het padje zijn. Ballonnen snatsen wijn bier.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja precies.
Zomer is leuk maar dan vooral als het werk klaar isen je gaat nadrinken met iedereen (en danvooral de vrouwelijke bediening)
Totaal geen toezicht destijds en alle leidinggevenden waren ook helemaal padje af.![]()
Lekker motorbolken toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doenquote:Op maandag 24 februari 2020 01:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pfffff gekke tijden gehad. Tot 7 uur met z’n allen in de keuken helemaal van het padje zijn. Ballonnen snatsen wijn bier.
Totaal geen toezicht destijds en alle leidinggevenden waren ook helemaal padje af.![]()
![]()
🙈quote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doen
Heb flink genoten pre-mommytijdperk.![]()
Komt niet uit het niks hè, zo'n usernamequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wist niet toen ik je de eerste x zag posten hier dat je je naam ook echt zoveel eer aan zou doen![]()
Grrrrrrrr past ook echt wel goed bij me
Niet mee stoppen hequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
🙈
Heb flink genoten pre-mommytijdperk.![]()
![]()
Yes yesquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Van je bolken bolken bolken!
Vind je? Ik vind de puurrrrrr meer bij je passen, maar dan vooral je posten.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt niet uit het niks hè, zo'n username![]()
Wss de minst agressieve en meest chille mannelijke DTS poster![]()
![]()
Net corona hequote:Op maandag 24 februari 2020 01:51 schreef skysherrif het volgende:
Ik dacht dat je deel was van de invasie van 40+ / Utopia postersEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Hier wel ja. Dit is mijn safe space.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind de puurrrrrr meer bij je passen, maar dan vooral je posten.
Wss de minst agressieve en meest chille mannelijke DTS poster
Absoluut nietquote:wil nog wel tot een jaar of 50 (verantwoord) levensgenieten. Mijn pa is inmiddels 57? ofzo en die is ook nog steeds bezig.
![]()
Oh nee joh. 29 pas met het uiterlijk van 24/25 ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt niet uit het niks hè, zo'n username![]()
Deze quote moest eig die van 40+ Utopia zijn maar geen zin om aan te passen.![]()
Welke youtubefilmpjes kijken jullie vlak voor je gaat slapen of uit verveeldheid?
Hier vooral Gordon Ramsey, Family Guy en Schaak dat overal onder recommended staat![]()
Niets maar soms kom ik uit op crematies. En efukt. Of kookfilmpjes maar daar krijg ik dan trek van. Maar meestal gewoon braaf memes.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Welke youtubefilmpjes kijken jullie vlak voor je gaat slapen of uit verveeldheid?
Hier vooral Gordon Ramsey, Family Guy en Schaak dat overal onder recommended staat![]()
Momenteel draait hier "Dom Lomp & Famous" van the Oppositesquote:Op maandag 24 februari 2020 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Hier vooral Gordon Ramsey, Family Guy en Schaak dat overal onder recommended staat
Efuktquote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niets maar soms kom ik uit op crematies. En efukt. Maar meestal gewoon braaf memes.![]()
Waarom kom je uit op crematies voor ik opeens iets ongepasts ga zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |