quote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn niet moeilijk te spotten
Als ik er om heen moet rijden kom ik te laat op mijn werkquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn nog het gezeligst ookquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe dit echtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij een vergadering kan je het beste gewoon in de lege ruimte staren en wachten totdat iemand je aanspreekt om te vragen wat jij er van vindt.
En dan zeg je:"Ik ben van mening dat we nog eens goed moeten kijken naar de agendapunten die ik heb ingebracht en dat we op basis van scherpe analyses dan daadkrachtig te werk gaan, want het heeft nu wel lang genoeg geduurd!"
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijk
Baas: knul je bent te laatquote:Op zondag 23 februari 2020 23:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er om heen moet rijden kom ik te laat op mijn werk
Is wel vaak zo.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 23:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
2 minuutjes voor de koffie mogen ze natuurlijk wel even langskomen
Kan mijn werkgever vast waarderenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Baas: knul je bent te laat
Rwoud: dat dikke wijf van je stond in de weg
Nou vooruitquote:Op maandag 24 februari 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]![]()
van mij kreeg je de koffie over je hoofd
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraaktquote:
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt hoor, die volgescheten palingvellen hebben meestal kapsones
Snap ik wel, als ik nooit iets zou vreten en drinken zou ik ook chagrijnig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Echt hoor, die volgescheten palingvellen hebben meestal kapsones
Zonder versierd te worden kun je toch gewoon gezellig zijnquote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Of geen zin om versierd te worden.
Maar echtquote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraakt
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snap ik wel, als ik nooit iets zou vreten en drinken zou ik ook chagrijnig zijn.
Ik heb altijd zoiets van:"Dit had ook in 10 minuten gekund jongensquote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar echt![]()
![]()
Ik zie het ook vooral als een uur gratis betaald zo voor het weekend
Tuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zonder versierd te worden kun je toch gewoon gezellig zijn
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kanquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van:"Dit had ook in 10 minuten gekund jongens"
Nee, nou nooit meercquote:Op maandag 24 februari 2020 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou vooruit
Jij mag mij altijd een kopje koffie brengen
Nou, ik wil met jou wel naar een kleine aangelegenheid hoor. Mag je heel je palingvel vol gescheten hebben.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar ik ga niet ontkennen dat ik tijdens het stappen niet een kapsonesmasker op zet. Op een verjaardag/ kleine aangelegenheden ben ik leuk gezellig ditdat praten met iedereen. Tijdens stappen, mja dan maar een arrogant volgescheten palingvel.![]()
Het is een afweermechanisme dat goed werkt.
Ja. Nou. Dit is dus een prima voorbeeld van waarom sommige wijven eruitzien als kapsones.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik wil met jou wel naar een kleine aangelegenheid hoor. Mag je heel je palingvel vol gescheten hebben.
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten nietquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar ik ga niet ontkennen dat ik tijdens het stappen niet een kapsonesmasker op zet. Op een verjaardag/ kleine aangelegenheden ben ik leuk gezellig ditdat praten met iedereen. Tijdens stappen, mja dan maar een arrogant volgescheten palingvel.![]()
Het is een afweermechanisme dat goed werkt.
Ik heb dat nooit echt gemerkt ofzo, ook niet dat ze ongezelliger zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten niet
quote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn ook niet allemaal zo, maar lelijker vrouwen zijn veel gezelliger, dat dus. En die met die neptieten niet
Nou de vergaderingen waar ik aanschuif zijn toch echt in meer of mindere mate (als er eerst budget moet worden vrijgemaakt) productief.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja jezus, laten we ook niet doen alsof de meeste vergadering productief zijn. Een beetje mensen die hun paradepaardje proberen te verkopen of te verdedigen, een zooi open deuren intrappen en vooral niks concreet maken. Dus gaat iedereen na de vergadering weer door zoals ze al bezig waren en ben je vooral werktijd kwijt geraakt
Wat betekent dat jij geen irritante opdringerige vent bent.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit echt gemerkt ofzo, ook niet dat ze ongezelliger zijn.
Een uur valt allemaal nog mee eigenlijk. Het wordt pas echt ergerlijk als er door managers allerlei vergezichten worden geschilderd zonder dat er iets concreets wordt verteld over hoe dat vergezicht ooit gerealiseerd moet worden. Dan hebben ze op hun cursus weer iets gehoord over de nieuwste filosofie of tools waar ze helemaal enthousiast over zijn maar geen flauw idee over hoe je zoiets nou in de praktijk kan benuttenquote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kan
Na 2,5 uur wordt mijn spankracht ook wel minder, maar dat is vaak de gemiddelde tijd van een vergadering. Brainstormsessie van 9 tot 18 u (incl breaks vind ik echt wel pittig)quote:Op maandag 24 februari 2020 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Bij ons staat er een uur voor, waarvan een kwartier planning en de rest gaat over hoe het allemaal beter kan
Zo was het dan ook bedoeld hèquote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja. Nou. Dit is dus een prima voorbeeld van waarom sommige wijven eruitzien als kapsones.
Als ik merk dat de een vrouw geen zin heeft in een praatje dan doe ik dat niet.quote:Op maandag 24 februari 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat betekent dat jij geen irritante opdringerige vent bent.
Cappuccino of een Flat Whitequote:Op maandag 24 februari 2020 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan breng ik jou wel een kopje
Brainstormen moet je toch ook niet zo achterlijk lang doen?quote:Op maandag 24 februari 2020 00:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Na 2,5 uur wordt mijn spankracht ook wel minder, maar dat is vaak de gemiddelde tijd van een vergadering. Brainstormsessie van 9 tot 18 u (incl breaks vind ik echt wel pittig)
Mensen die zeggen dat ze het kort gaan houden lullen het langstquote:Op maandag 24 februari 2020 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Brainstormen moet je toch ook niet zo achterlijk lang doen?Kan je volgens mij veel beter 8 sessies van een uur doen dan één van 8 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |