Nou ja, ik heb gewoon altijd heel veel gezopen, en ging/ga ook om met mensen die heel veel zuipen.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha jezus
Maar dan is het ook gewoon meer een ding dat je daar een aanleg voor hebt om alle ste vergeten.
De keren dat ik compleet stomdronken en ladderzat was is ook niet meer op 2 handen te tellen. Al valt dat de afgelopen 2 jaar wel mee.

Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeerquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn

quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, vrouwen aan vergaderingen laten meedoen, hoe simpel hebben we kunnen zijn

Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Onderscheidt de Alpha's van de Beta's

Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezeverquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]

Klopt, zo word ik genoemdquote:Op zondag 23 februari 2020 23:54 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alpha’s noemen zichzelf geen Alpha’s.

Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergaderingquote:Op zondag 23 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denken ze ook dat ze belangrijk zijn, goed voor de sfeer

Ik weet niet met wat voor vrouwen jij vergaderervaring hebtquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever

Tell ‘em.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering

quote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:
Stoere jongetjes zijn jullie zeg. Helft kan niet eens aan een vrouw komen.

2 minuutjes voor de koffie mogen ze natuurlijk wel even langskomenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof ze al niet lang genoeg duurden zonder dat extra gezever

Ja kan ik niet ontkennenquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Soms ben je als vrouw zelfs belangrijker dan een man aan de vergadertafel en niet omdat je koffie inschenkt want dat doe ik nooit bij een vergadering

Dikke vrouw gespotquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:

En dan draagt ze niet eens rode lippenstiftquote:Op zondag 23 februari 2020 23:55 schreef R-woud93 het volgende:
Al moet in wel bekennen, de vrouw van mijn baas gaat over mijn contract en degene die de betalingen doet is haar schoonmoeder dus ben er wel van afhankelijk

Nee inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2020 23:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En dan draagt ze niet eens rode lippenstift

In 2020 niet van de mannenliefde zijnquote:Op zondag 23 februari 2020 23:56 schreef 00wildchild het volgende:

quote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die zijn niet moeilijk te spotten

Als ik er om heen moet rijden kom ik te laat op mijn werkquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]

Zijn nog het gezeligst ookquote:Op zondag 23 februari 2020 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |